Sunday, October 4, 2009

www.auto.pdniaga.com - Digest Number 2456

Messages In This Digest (10 Messages)

Messages

1a.

Re: Kenangan Raya 2009

Posted by: "nafidzaneeq" nafidzaneeq@yahoo.com.my   nafidzaneeq

Sat Oct 3, 2009 6:22 pm (PDT)



WOW.......meleleh air liur......saya suka sangat tuka bakar cecah air asam........yummmy

--- In automobil@yahoogroups.com, Azmi OilyMan <mr.oilyman@...> wrote:
>
> Salam,
>
> Sori silap...dari k.berang keluar ke setiu cross ke pantai penarik..kemudian
> ke tok bali.
>
> Slps pekan Jabi, sblm pekan Jerteh tu ada simpang ke jalan pantai Penarik.
> 1st time lalu jln ni, biasanya saya lalu pantai Penarik jika dari
> K.Terengganu
>
> Beli anak ikan pari fresh...org kelate panggil ikan tuko, sedap betul mak
> aku wat air asap, cicah gitu je masa buka puasa.. Beli ikan selayang
> (sardin) ingat nak goreng tepung cicah colek...tapi ikan tu jadi sambal nasi
> kampit pagi raya. Pun sedap sb ikan fresh. Kalau beli kat pasaraya dah tak
> rasa manis ikan tu.
>
> ------
> Azmi Abdullah
> OILYMAN TECHNOLOGY
> Shah Alam, Selangor, MALAYSIA
> Tel: +60192764645 or +60176930306
> E-Mail: azmi@...
> Web: www.oilyman.com.my
> Video: http://www.youtube.com/user/mienyak
> Forum: http://oilyman.com.my/forum
> WE SUPPLY BEST QUALITY OF ENGINE CARBON CLEANER (DECARBONIZER)
>
>
> 2009/10/2 Quwarrizxmy Qurraizy <qurraizy@...>
>
> >
> >
> > sdra azmi,
> > kalau lalu ikut kuala berang tak akan sampai pantai merang
> > biasenya kalau lalu ikut kuala berang akan keluar ikut jalan ke tasik
> > kenyir dan permaisuri, mungkinla keluar ikut pekan ajil dan terus ke
> > kuala terengganu
> >
> >
> > On 02/10/2009, Azmi OilyMan <mr.oilyman@... <mr.oilyman%40gmail.com>>
> > wrote:
> > > Salam,
> > >
> > > Baru sempat nak bercerita..
> > > Balik kg hari tu dari Shah Alam lalu LPT ke Pasir Puteh Kelantan melalui
> > > Kuala Berang, singgah dipantai Merang utk shopping ikan sblm lalu Tok
> > Bali.
> > > Dari SA jam 4.10pagi, lalu tol Gombak FREE, sampai Karak jam 5.05pagi,
> > dah
> > > kena byr tol. Singgah sbyg subuh kat RnR Temerloh, sampai rmh pkl 1
> > lebih,
> > > tak sempat solat jumaat.
> > >
> > > *Tentang Petrol*
> > > Isi penuh di S'Alam guna Shell RON 95.
> > > Sblm balik KL raya ke-3 tu isi penuh lagi sekali di P.Puteh, Shell RON
> > 95.
> > > Slps dikira...fuel consumption MPV aku ni cuma minum 17sen per km.
> > > Dari Kelantan balik KL habis dlm RM80..lalu jln Gua Musang, rasanya lebih
> > > jimat berbanding Toyota Innova ank sedara aku.
> > > p/s: Masa isi myk kat org dtg salam, rasanya member automobil, tapi lupa
> > lak
> > > nak tanya nama...dia naik Unser kaler maroon. Sori bro..takleh sembang
> > lama
> > > sb kete tgh que pjg nak isi myk.
> > >
> > > *Tentang Tayar*
> > > Sblm balik kg tayar dpn ada bocor, dah tampal, ok..
> > > Hari esknya raya tgk angin tayar ada kurang, suspek bocor halus. Tak
> > sempat
> > > g tampal, cuma tambah angin jer. Duk main tambah angin sampai la raya
> > ke-3,
> > > sblm bertolak ke KL baru ada kedai buka, dia check tempat bocor tu sama,
> > > rupanya yg tamap hr tu tak cukup. Dia ckp stok saiz besar hbs stok, so
> > dia
> > > double kan getah penampal tu, masih ada angin keluar sket2. Dia ckp nanti
> > g
> > > tampal guna getah besar.
> > >
> > > Raya ke-4 dah ada kat Banting, abg ipar minta tlg htr dia ke BB Bangi..g
> > med
> > > centre. Aku pun tambah angin mcm biasa.. Dari Banting lalu Dengkil ke
> > Bangi
> > > guna jalan lama. Punya syok layan konar sampai tayar berkokok-kokok..
> > Sampai
> > > Bangi aku tgk angin dah tinggal separuh, mgkn masa layan konar tu getah
> > > penampal turut terkonar.. On d way balik Banting singgah kedai tayar kat
> > BB
> > > Bangi, pomen tayar tu ckp tak boleh tampal dah sebab bocor dah pecah jadi
> > > besar.. So, kena tukar tayar baru. Aku cuma tambah angin dan meneruskan
> > > perjalanan ke Dengkil. Kali ni konar pun sket2 jer, takut angin kuar.
> > Sampai
> > > Dengkil aku singgah kedai tayar yg ada buat tayar lori.. Aku tnya pomen
> > tu
> > > ada tak penampal besar, dia ckp ada.
> > >
> > > Tayar dibuka dan penampal tu dimasukkan dari dalam, ini lori biasa pakai,
> > > aku pun 1st time tgk penampal jenis ni..ia mcm paku payung, hujungnya
> > > dimasukkan ke dalam lubang dan tapaknya akan melekat pada dinding tayar.
> > Ia
> > > cover sehingga 2 inci. Aku tanya dia, kalau bocor side wall tayar boleh
> > guna
> > > tak, dia ckp kalau lubang tu tak besar sangat boleh la. Sb aku pernah
> > kena
> > > tayar kena buang walaupun masih baru, bocor side wall punya pasal. Kos
> > aku
> > > kena RM12 + RM6 balancing sb tayar dah kena tanggalkan dari rim.
> > >
> > > So far masih ok. Raya ke-7 (26hb) aku ke Kota Tinggi, Johor, bawa
> > rombongan
> > > pertunangan anak sedara. Yg bestnya aku tak perasan roadtax dah mati
> > 25hb,
> > > mati2 ingat 29hb..nasib baik takde apa2.. Gi renew insuran 28hb baru aku
> > tau
> > > apabila kaunter bgtau roadtax mati 25hb..
> > >
> > > ------
> > > Azmi Abdullah
> > > OILYMAN TECHNOLOGY
> > > Shah Alam, Selangor, MALAYSIA
> > > Tel: +60192764645 or +60176930306
> > > E-Mail: azmi@... <azmi%40oilyman.com.my>
> > > Web: www.oilyman.com.my
> > > Video: http://www.youtube.com/user/mienyak
> > > Forum: http://oilyman.com.my/forum
> > > WE SUPPLY BEST QUALITY OF ENGINE CARBON CLEANER (DECARBONIZER)
> > >
> > >
> > > 2009/9/24 - Upin@Ipin - <rienacom@... <rienacom%40yahoo.com.sg>
> > >
> > >
> > >>
> > >>
> > >> Selamat Hari Raya, Selamat Bercuti dan Selamat Kembali Bertugas
> > >> kepada semua kawan2.
> > >>
> > >> Inilah kenangan saya semasa balik kampung baru2 ini.
> > >>
> > >> Sebelum sampai susur keluar Sungkai, Perak, saya yang berada
> > >> di lorong kanan, tiba2 terdengar bunyi macam helikopter. Mula2
> > >> saya ingat helikopter Polis. Ingat dah kena samanlah ni.
> > >>
> > >> Tapi, bila tercium bau terbakar, barulah saya perasan tayar
> > >> belakang saya pancit. Beri signal dan terus masuk lorong kecemasan.
> > >>
> > >> Inilah pertama kali saya tukar tayar Espace saya dengan tayar
> > >> spare. Tapi nasib baiklah tempat jack dan tempat turunkan tayar
> > >> tu dekat, tak perlulah nak punggah semua beg2.
> > >>
> > >> Sebelum balik, saya dah check tayar dan sebagainya. Mungkin tayar
> > >> dah expire kot, tu sebab boleh pancit cam tu. Bersyukur kerana saya
> > >> dan family selamat.
> > >>
> > >> Balik kampung ni, saya gunakan minyak RON97 kerana sebelum tu,
> > >> saya gunakan RON95, kereta rasa berat, tak smooth dan susah nak
> > >> start. Dengan RON97, tak ada masalah itu.
> > >>
> > >> Cuma yang pening ialah kat highway, tak ada station minyak yang
> > >> jual RON97. Petronas, semuanya RON95, tak tahu kenapa. Tapi
> > >> yang saya puji Caltex, semua station ada RON97, walaupun kat kg.
> > >>
> > >> Nak dengar juga cerita kawan2 yang balik kg baru2 ni atau yang
> > >> bercuti kat mana2.
> > >>
> > >>
> > >
> >
> >
>

1b.

Re: Kenangan Raya 2009

Posted by: "Quwarrizxmy Qurraizy" qurraizy@gmail.com

Sun Oct 4, 2009 2:12 am (PDT)



tu blom kene sotong goreng celup tepung,sata, otok-otok,paeh,ikan celup tepung

On 03/10/2009, nafidzaneeq <nafidzaneeq@yahoo.com.my> wrote:
> WOW.......meleleh air liur......saya suka sangat tuka bakar cecah air
> asam........yummmy
>
> --- In automobil@yahoogroups.com, Azmi OilyMan <mr.oilyman@...> wrote:
>>
>> Salam,
>>
>> Sori silap...dari k.berang keluar ke setiu cross ke pantai
>> penarik..kemudian
>> ke tok bali.
>>
>> Slps pekan Jabi, sblm pekan Jerteh tu ada simpang ke jalan pantai Penarik.
>> 1st time lalu jln ni, biasanya saya lalu pantai Penarik jika dari
>> K.Terengganu
>>
>> Beli anak ikan pari fresh...org kelate panggil ikan tuko, sedap betul mak
>> aku wat air asap, cicah gitu je masa buka puasa.. Beli ikan selayang
>> (sardin) ingat nak goreng tepung cicah colek...tapi ikan tu jadi sambal
>> nasi
>> kampit pagi raya. Pun sedap sb ikan fresh. Kalau beli kat pasaraya dah tak
>> rasa manis ikan tu.
>>
>> ------
>> Azmi Abdullah
>> OILYMAN TECHNOLOGY
>> Shah Alam, Selangor, MALAYSIA
>> Tel: +60192764645 or +60176930306
>> E-Mail: azmi@...
>> Web: www.oilyman.com.my
>> Video: http://www.youtube.com/user/mienyak
>> Forum: http://oilyman.com.my/forum
>> WE SUPPLY BEST QUALITY OF ENGINE CARBON CLEANER (DECARBONIZER)
>>
>>
>> 2009/10/2 Quwarrizxmy Qurraizy <qurraizy@...>
>>
>> >
>> >
>> > sdra azmi,
>> > kalau lalu ikut kuala berang tak akan sampai pantai merang
>> > biasenya kalau lalu ikut kuala berang akan keluar ikut jalan ke tasik
>> > kenyir dan permaisuri, mungkinla keluar ikut pekan ajil dan terus ke
>> > kuala terengganu
>> >
>> >
>> > On 02/10/2009, Azmi OilyMan <mr.oilyman@... <mr.oilyman%40gmail.com>>
>> > wrote:
>> > > Salam,
>> > >
>> > > Baru sempat nak bercerita..
>> > > Balik kg hari tu dari Shah Alam lalu LPT ke Pasir Puteh Kelantan
>> > > melalui
>> > > Kuala Berang, singgah dipantai Merang utk shopping ikan sblm lalu Tok
>> > Bali.
>> > > Dari SA jam 4.10pagi, lalu tol Gombak FREE, sampai Karak jam 5.05pagi,
>> > dah
>> > > kena byr tol. Singgah sbyg subuh kat RnR Temerloh, sampai rmh pkl 1
>> > lebih,
>> > > tak sempat solat jumaat.
>> > >
>> > > *Tentang Petrol*
>> > > Isi penuh di S'Alam guna Shell RON 95.
>> > > Sblm balik KL raya ke-3 tu isi penuh lagi sekali di P.Puteh, Shell RON
>> > 95.
>> > > Slps dikira...fuel consumption MPV aku ni cuma minum 17sen per km.
>> > > Dari Kelantan balik KL habis dlm RM80..lalu jln Gua Musang, rasanya
>> > > lebih
>> > > jimat berbanding Toyota Innova ank sedara aku.
>> > > p/s: Masa isi myk kat org dtg salam, rasanya member automobil, tapi
>> > > lupa
>> > lak
>> > > nak tanya nama...dia naik Unser kaler maroon. Sori bro..takleh sembang
>> > lama
>> > > sb kete tgh que pjg nak isi myk.
>> > >
>> > > *Tentang Tayar*
>> > > Sblm balik kg tayar dpn ada bocor, dah tampal, ok..
>> > > Hari esknya raya tgk angin tayar ada kurang, suspek bocor halus. Tak
>> > sempat
>> > > g tampal, cuma tambah angin jer. Duk main tambah angin sampai la raya
>> > ke-3,
>> > > sblm bertolak ke KL baru ada kedai buka, dia check tempat bocor tu
>> > > sama,
>> > > rupanya yg tamap hr tu tak cukup. Dia ckp stok saiz besar hbs stok, so
>> > dia
>> > > double kan getah penampal tu, masih ada angin keluar sket2. Dia ckp
>> > > nanti
>> > g
>> > > tampal guna getah besar.
>> > >
>> > > Raya ke-4 dah ada kat Banting, abg ipar minta tlg htr dia ke BB
>> > > Bangi..g
>> > med
>> > > centre. Aku pun tambah angin mcm biasa.. Dari Banting lalu Dengkil ke
>> > Bangi
>> > > guna jalan lama. Punya syok layan konar sampai tayar berkokok-kokok..
>> > Sampai
>> > > Bangi aku tgk angin dah tinggal separuh, mgkn masa layan konar tu
>> > > getah
>> > > penampal turut terkonar.. On d way balik Banting singgah kedai tayar
>> > > kat
>> > BB
>> > > Bangi, pomen tayar tu ckp tak boleh tampal dah sebab bocor dah pecah
>> > > jadi
>> > > besar.. So, kena tukar tayar baru. Aku cuma tambah angin dan
>> > > meneruskan
>> > > perjalanan ke Dengkil. Kali ni konar pun sket2 jer, takut angin kuar.
>> > Sampai
>> > > Dengkil aku singgah kedai tayar yg ada buat tayar lori.. Aku tnya
>> > > pomen
>> > tu
>> > > ada tak penampal besar, dia ckp ada.
>> > >
>> > > Tayar dibuka dan penampal tu dimasukkan dari dalam, ini lori biasa
>> > > pakai,
>> > > aku pun 1st time tgk penampal jenis ni..ia mcm paku payung, hujungnya
>> > > dimasukkan ke dalam lubang dan tapaknya akan melekat pada dinding
>> > > tayar.
>> > Ia
>> > > cover sehingga 2 inci. Aku tanya dia, kalau bocor side wall tayar
>> > > boleh
>> > guna
>> > > tak, dia ckp kalau lubang tu tak besar sangat boleh la. Sb aku pernah
>> > kena
>> > > tayar kena buang walaupun masih baru, bocor side wall punya pasal. Kos
>> > aku
>> > > kena RM12 + RM6 balancing sb tayar dah kena tanggalkan dari rim.
>> > >
>> > > So far masih ok. Raya ke-7 (26hb) aku ke Kota Tinggi, Johor, bawa
>> > rombongan
>> > > pertunangan anak sedara. Yg bestnya aku tak perasan roadtax dah mati
>> > 25hb,
>> > > mati2 ingat 29hb..nasib baik takde apa2.. Gi renew insuran 28hb baru
>> > > aku
>> > tau
>> > > apabila kaunter bgtau roadtax mati 25hb..
>> > >
>> > > ------
>> > > Azmi Abdullah
>> > > OILYMAN TECHNOLOGY
>> > > Shah Alam, Selangor, MALAYSIA
>> > > Tel: +60192764645 or +60176930306
>> > > E-Mail: azmi@... <azmi%40oilyman.com.my>
>> > > Web: www.oilyman.com.my
>> > > Video: http://www.youtube.com/user/mienyak
>> > > Forum: http://oilyman.com.my/forum
>> > > WE SUPPLY BEST QUALITY OF ENGINE CARBON CLEANER (DECARBONIZER)
>> > >
>> > >
>> > > 2009/9/24 - Upin@Ipin - <rienacom@... <rienacom%40yahoo.com.sg>
>> > >
>> > >
>> > >>
>> > >>
>> > >> Selamat Hari Raya, Selamat Bercuti dan Selamat Kembali Bertugas
>> > >> kepada semua kawan2.
>> > >>
>> > >> Inilah kenangan saya semasa balik kampung baru2 ini.
>> > >>
>> > >> Sebelum sampai susur keluar Sungkai, Perak, saya yang berada
>> > >> di lorong kanan, tiba2 terdengar bunyi macam helikopter. Mula2
>> > >> saya ingat helikopter Polis. Ingat dah kena samanlah ni.
>> > >>
>> > >> Tapi, bila tercium bau terbakar, barulah saya perasan tayar
>> > >> belakang saya pancit. Beri signal dan terus masuk lorong kecemasan.
>> > >>
>> > >> Inilah pertama kali saya tukar tayar Espace saya dengan tayar
>> > >> spare. Tapi nasib baiklah tempat jack dan tempat turunkan tayar
>> > >> tu dekat, tak perlulah nak punggah semua beg2.
>> > >>
>> > >> Sebelum balik, saya dah check tayar dan sebagainya. Mungkin tayar
>> > >> dah expire kot, tu sebab boleh pancit cam tu. Bersyukur kerana saya
>> > >> dan family selamat.
>> > >>
>> > >> Balik kampung ni, saya gunakan minyak RON97 kerana sebelum tu,
>> > >> saya gunakan RON95, kereta rasa berat, tak smooth dan susah nak
>> > >> start. Dengan RON97, tak ada masalah itu.
>> > >>
>> > >> Cuma yang pening ialah kat highway, tak ada station minyak yang
>> > >> jual RON97. Petronas, semuanya RON95, tak tahu kenapa. Tapi
>> > >> yang saya puji Caltex, semua station ada RON97, walaupun kat kg.
>> > >>
>> > >> Nak dengar juga cerita kawan2 yang balik kg baru2 ni atau yang
>> > >> bercuti kat mana2.
>> > >>
>> > >>
>> > >
>> >
>> >
>>
>
>
>

2.

PROMOSI KERETA PERODUA BULAN OKTOBER 2009

Posted by: "nafidzaneeq" nafidzaneeq@yahoo.com.my   nafidzaneeq

Sat Oct 3, 2009 6:23 pm (PDT)



Promosi kereta Perodua bulan Oktober 2009

Diskaun VIVA ELITE 1.O AUTO ------RM2500

Boleh buat '0' downpayment
Dapat balik RM2500

Free gift adalah SET HAMPER PENJAGAAN KERETA, TINTED SIAP PASANG, TANGKI PENUH, STEERING LOCK

Dokumen apa yang di perlukan??
a) ic depan/belakang
b) lesen depan/belakang
c) slip gaji 3 bulan terakhir
d) penyata/salinan buku bank tiga bulan terakhir
e) ea form/epf statement

Siapa yang layak??
a) yang mempunyai pekerjaan tetap
b) mempunyai payslip
c) gaji masuk bank sebagai bukti income
d) pelajar IPT (ibu/bapa sebagai penjamin)
e) graduan2 baru
f) pemilik2 perniagaan yang berdaftar
g) pesara (anak sebagai penjamin)
h) ansuran bulanan 1/3 dari gaji pokok
i) mempunyai caruman epf

Apakah skim graduan??
1) Skim graduan adalah bagi membantu graduan2 yang baru
bekerja memiliki kenderaan.
2) Pinjaman 100%.
3) Walaubagaimanapun, kelayakan adalah berdasarkan kepada
gaji bulanan dan kekukuhan syarikat dia bekerja.

Dokumen tambahan yang diperlukan adalah :-
-- surat tawaran kerja dari majikan
-- telah bekerja sekurang2nya 1 bulan
-- tidak mempunyai komitment yang tinggi
-- salinan diploma/degree/transkrip

Pelajar IPT pun layak???
Pelajar IPT layak dengan syarat ibu/bapa menjadi penjamin dan mereka mempunyai pekerjaan/income tetap.

Dokumen yang di perlukan:
Pelajar
ic depan/belakang
kad matrix pelajar
lesen memandu depan/belakang

ibu/bapa
ic depan/belakang
payslip 3 bulan terakhir
penyata bank
epf statement/ea form

Dokumen untuk loan
Dokumen2 boleh di email/fax/pos/dengan tangan
Pastikan dokumen2 terang bagi memudahkan proses loan

Harga
Harga kereta adalah berdasarkan kepada On The Road Price. Tiada caj tambahan seperti processing fee, runner fee, booking fee. Harga kereta ada tetap seperti yang di wartakan oleh PERODUA di dalam PRICELIST.

Downpayment
Sekiranya ada downpayment, pastikan pembayaran di buat dengan menggunakan banker's cheque/cek/ataupun di bayar di showroom sahaja. Resit akan dikeluarkan berdasarkan pembayaran.

Untuk mendapatkan harga OTR atau On The Road Price layarilah blog saya di http://carsalesmania.blogspot.com

Untuk sembang2 kereta
Yahoo messenger: nafidzaneeq@yahoo.com.my

Pertanyaan juga boleh di buat kepada email
nafidzaneeq@yahoo.com.my

3a.

rawatan permukaan badan kereta yang calar

Posted by: "idea_um idea_um07" idea_um07@yahoo.com   idea_um07

Sun Oct 4, 2009 4:35 am (PDT)



apakah produk yang biasa diguma untuk hilang kan calar halus pada kenderaan.. sila kongsi infi sesiapa ada produk yang bagus. tq

4.

GREAT NEWS !!!! DISCOUNT UP TO RM4000.00 FOR BRAND NEW TOYOTA VIOS -

Posted by: "TOYOTA DEALER" get_toyota_today@yahoo.com   get_toyota_today

Sun Oct 4, 2009 4:39 am (PDT)



HI
 
GOOD DAY
 
DISCOUNTZ FOR BRAND NEW TOYOTA CARS
 
VIOS - RM 4000.00 (TYPE- S,G & E)
 
VIOS - RM 3000.00 ( TYPE -  J)
 
ALTIS - RM 3500.00
 
CAMRY - RM 1000.00
 
AVANZA - RM 3000.00
 
RUSH - RM 3000.00
 
INNOVA - RM 2500.00
 
WISH - RM 2000.00
 
HILUX - RM 2500.00
 
CALL/SMS/MAIL
 
SURESH RAJ
 
016-878-8681
drivewheels18@yahoo.com
 
 
 
 
 
 
 
 
 

5a.

Click and Get MONEY UP TO RMXX,XXX,XXX,XXX in a YEAR! ALREADY PROVEN

Posted by: "ash mo" mmuixora_s.alam@yahoo.co.uk   mmuixora_s.alam

Sun Oct 4, 2009 5:56 am (PDT)



Do you want an EASY JOB...Well THIS is the JOB for YOU..
Get PEOPLE to CLICK..
AND, YOU WILL GET MONEY!

GUARANTEED

http://jutawanklik.com/?a_aid=2289

START YOUR BUSINESS NOW!

5b.

Click and Get MONEY UP TO RMXX,XXX,XXX,XXX in a YEAR! ALREADY PROVEN

Posted by: "ash mo" mmuixora_s.alam@yahoo.co.uk   mmuixora_s.alam

Sun Oct 4, 2009 6:22 am (PDT)



Do you want an EASY JOB...Well THIS is the JOB for YOU..
Get PEOPLE to CLICK..
AND, YOU WILL GET MONEY!

GUARANTEED

http://jutawanklik.com/?a_aid=2289

START YOUR BUSINESS NOW!

5c.

Click and Get MONEY UP TO RMXX,XXX,XXX,XXX in a YEAR! ALREADY PROVEN

Posted by: "ash mo" mmuixora_s.alam@yahoo.co.uk   mmuixora_s.alam

Sun Oct 4, 2009 6:22 am (PDT)



Do you want an EASY JOB...Well THIS is the JOB for YOU..
Get PEOPLE to CLICK..
AND, YOU WILL GET MONEY!

GUARANTEED

http://jutawanklik.com/?a_aid=2289

START YOUR BUSINESS NOW!

5d.

Click and Get MONEY UP TO RMXX,XXX,XXX,XXX in a YEAR! ALREADY PROVEN

Posted by: "ash mo" mmuixora_s.alam@yahoo.co.uk   mmuixora_s.alam

Sun Oct 4, 2009 6:22 am (PDT)



Do you want an EASY JOB...Well THIS is the JOB for YOU..
Get PEOPLE to CLICK..
AND, YOU WILL GET MONEY!

GUARANTEED

http://jutawanklik.com/?a_aid=2289

START YOUR BUSINESS NOW!

5e.

Click and Get MONEY UP TO RMXX,XXX,XXX,XXX in a YEAR! ALREADY PROVEN

Posted by: "ash mo" mmuixora_s.alam@yahoo.co.uk   mmuixora_s.alam

Sun Oct 4, 2009 6:34 am (PDT)



Do you want an EASY JOB...Well THIS is the JOB for YOU..
Get PEOPLE to CLICK..
AND, YOU WILL GET MONEY!

GUARANTEED

http://jutawanklik.com/?a_aid=2289

START YOUR BUSINESS NOW!

Recent Activity
Visit Your Group
Yahoo! Search

Find it faster

with Yahoo!

shortcuts.

Yahoo! Groups

Mental Health Zone

Schizophrenia groups

Find support

Yahoo! Groups

Auto Enthusiast Zone

Passionate about cars?

Check out the Auto Enthusiast Zone.

Need to Reply?

Click one of the "Reply" links to respond to a specific message in the Daily Digest.

Create New Topic | Visit Your Group on the Web
Senarai Web:
•      Kad Kahwin - http://www.kadkahwin.biz     
•      Pengiklanan PERCUMA - http://www.interniaga.com     
•      Kad Nama Online - http://www.kadnama.com     
•      Koleksi Lirik Lagu - http://www.liriklagu.interniaga.com      
•      Blog, Video & MP3 - http://www.pdniaga.multiply.com 
•      Kad IPC Shopping - http://www.empay4u.com
•      PD Niaga Blog - http://pdniaga-blog.blogspot.com
•      Jana Iklan – http://www.janaiklan.com

Senarai Group & Keahlian Melalui Email:
1.  automobil-subscribe@yahoogroups.com 
http://groups.yahoo.com/group/automobil 
2.  HitZ-subscribe@yahoogroups.com 
http://groups.yahoo.com/group/HitZ
3.  pdniaga-subscribe@yahoogroups.com 
http://groups.yahoo.com/group/pdniaga 
4.  dunia-politik-subscribe@yahoogroups.com 
http://groups.yahoo.com/group/dunia-politik 
5.  bolasepak-subscribe@yahoogroups.com 
http://groups.yahoo.com/group/bolasepak 
6.  auto-chat-subscribe@yahoogroups.com 
http://groups.yahoo.com/group/auto-chat 
7.  ArenaPC-subscribe@yahoogroups.com 
http://groups.yahoo.com/group/ArenaPC 
8.  pd-net-subscribe@yahoogroups.com 
http://groups.yahoo.com/group/pd-net 
9.  interniaga-subscribe@yahoogroups.com 
http://groups.yahoo.com/group/interniaga
10. EBuku2-subscribe@yahoogroups.com   
http://groups.yahoo.com/group/EBuku2U
10. JanaIklan-subscribe@yahoogroups.com   
http://groups.yahoo.com/group/JanaIklan

No comments: