Wednesday, December 22, 2010

www.groupautomobil.blogspot.com - Digest Number 2819[2 Attachments]

Messages In This Digest (2 Messages)

Messages

1.

Pomen wiring kereta di Bangi/Kajang.

Posted by: "izad bangi" rizad74@gmail.com

Wed Dec 22, 2010 5:02 am (PST)



Salam;

Nak tanya kawan2 kat sini yang tahu pomen wiring yang bagus di Kajang/Bangi.
Kereta saya ada problem wiring kat lampu signal. Lampu signal tak menyala
ketika 'ON'.

Harap dapat membantu. Terima kasih.

Izad bangi
2.

Wira Clarion 2-Din CD Player Wiring

Posted by: "Mat Yie" silingkapur@gmail.com

Wed Dec 22, 2010 5:03 am (PST)

[Attachment(s) from Mat Yie included below]

Assalamualaikum,

Saya nak mohon bantuan kepada pakar2 wiring radio keta, kot2
ada yang boleh membantu saya.

Saya nak pasang radio cd player keta seperti dlm attachment
yang disertakan bersama email ini kepada adapter/transformer walkman
yang bleh laras sampai 12V maximum. Saya nak guna radio ni kat tpt
keje daripada dok tersadai mcm tu je.

Kiranya dari adaptor / transformer tu ada terminal (+) positive dan
terminal (-) negative.

Oleh itu saya nak tahu terminal pada power connector
yang mana satu perlu saya pasangkan agar radio ini boleh
dihidupkan menggunakan adaptor tersebut.

Dan kalau boleh utk speaker connector, saya nak tahu wayar mana
utk front speaker ( left and right ) dan rear speaker (left and right).

Mohon kerjasama kepada pakar2 yang dapat membantu
agar bleh isi jadual dlm file excel yg saya sertakan sekali dan bleh
send file tersebut ke group utk dikongsi atau direct ke email saya ->
silingkapur@gmail.com

Jasa dan perkongsian ilmu anda amatlah saya hargai dan saya ucapkan
terima kasih.

sekian.

Attachment(s) from Mat Yie

2 of 2 File(s)

Recent Activity
Visit Your Group
Give Back

Yahoo! for Good

Get inspired

by a good cause.

Y! Toolbar

Get it Free!

easy 1-click access

to your groups.

Yahoo! Groups

Start a group

in 3 easy steps.

Connect with others.

Need to Reply?

Click one of the "Reply" links to respond to a specific message in the Daily Digest.

Create New Topic | Visit Your Group on the Web
Senarai Web:

•      The Paradise Of Marketplace - http://carimudah.com     
•      Kad Kahwin Online - http://kadkahwin.biz     
•      Kataloh Online Business Index - http://kataloh.com  
•      OILYMAN - http://oilyman.com.my

No comments: