Friday, March 13, 2009

RE: TANYA HARGA HONDA ACCORD SM4

Mod,HIDE ID please..comp.punye.

HUH ??apa ko cakap,Honda Accord baru tu tak best,tinggi bebenor selere teman ko tu ye..bikin panas kaki Honda je ko nih.ARGHHHH!!! marah nih..

Sorry bro Azmi,gurau je nih tak marah pung.Memang betul lah Honda keluaran baru(lepas tahun 2000) nih rasa macam tak sama ngan Honda keluaran 90an,kete dulu

Lagi “fit” walau dah lebih 10 tahun pakai.nih pendapat aku le,tu sebab aku sayang ngan Civic EX aku nih walau umur dia dah masuk 19 tahun tapi masih tegap lagi..

Kalau Accord SM4 tu lagi lah tegap dan lebar,sayang kalau ko jual,simpan je kat umah,dah masuk veteran besok boleh melaram ngan kete tu,barulah ngam bro..

(OTAI VS CLASSIC).

En Talib,lebih baik ko beli je kete Accord kawan ko tu,market sekarang kalau direct owner bleh dpt dlm 15k-16k(kete standard),goreng2 skit dptlah kurang skit,buat personal loan..he..he..he

Lagi satu nasihat kat dia jngan beli Gen 2,second plak tuh..adoi!!! kalau test sekali tu memang ko rasa best tapi cuba kau dah pakai sebulan dua,nyosal nanti.Ambik

Toyota ke,Nissan ke atau nak rasa ‘feeling & syok’ ambik Pejot,mintak nasihat Azmi model apa yg bagus.

Bro Azmi,

Aku dah decarbonize Civic aku ngan cikgu Yusri hari tu,2 botol skali masuk, terasa enjin ringan, bila ON econ enjin x tangkap dah cam sebelum nih.Tengok ekzos baru tau ada bocor 2 tempat.Anak aku cakap masa tu

“Asap kete ayah macam orang nak sembur nyamuk je”tergelak kami.Lepas buat tu aku ngan family pegi JB,masa drive memang rasa ringan,Anyway berbaloi lah.TQ

No comments: