Saturday, June 27, 2009

www.auto.pdniaga.com - Digest Number 2378

Messages In This Digest (2 Messages)

Messages

1a.

Re: Kit Penjimat Minyak Dan Menambah Kuasa Motosikal anda

Posted by: "shah mad" ssmad77@gmail.com   ssmad

Fri Jun 26, 2009 8:46 pm (PDT)



En Azmi saya pastekan maklumat myBIKES di copy dari laman
www.kedaishah.comdi harapkan ia menjawab kenapa ia dicipta. Berkaitan

dengan NGV memang di akui piston kering, awal penggunaan dulu saya tidak
tahu teknik yang betul untuk switch petrol ke gas. apa saya buat start enjin
dan switch off petrol biar enjin padam sebab kehabisan petrol baru saya
switch on gas. Seorang pemandu teksi wanita beri tips cara nak kekal enjin
tahan lama. Mula-mula gerakkan kereta guna petrol dalam kelajuan biasa off
kan minyak dan sedia switch on gas bila enjin sedikit senggut. Jika kelajuan
dan tindak balas kita tepat senggutan itu tidak terlalu dirasai (saya di
level ini hehehe). Bila nak sampai ke destinasi yang di tuju pastikan anda
switch on minyak semula buat masa kenderaan masih bergerak laju kira 1-2km
sebelum sampai. Saya di fahamkan kaedah ini untuk memastikan piston dan
kebuk pembakaran basah dengan petrol dan memudahkan kereta di hidupkan
semula (jika salah harap betulkan).

Saya pernah tanya pomen NGV tentang kerosakan enjin. Jawapan dia ini " Adik
kalau nak turun enjin tiap-tiap tahun pun boleh sebab kosnya lebih murah
dari belanja setahun adik guna petrol". Jadi terpulanglah nak pakai boleh
tak pakai pun boleh, kita di beri pilihan untuk berjimat cuma kaedah nya
saje berbeza, bagi saya ia menjimatkan 1/3 belanja petrol saya + elak jalan
bertol :).

Produk yang saya jual ini salah satu cara penjimatan dari bermacam-macam
produk dan yang pasti saya letakkan testimoni orang yang beli dari saya dan
tidak dari katalog yang di beri :) .

Tahukah anda
Polariti voltan yang telah distabilkan akan menjadikan pengaliran arus
sehala yang seragam. Keseragaman kedatangan arus pada palam pencucuh
menyebabkan pembakaran dengan api biru yang tirus dan sempurna di mana
minyak dibakar lengkap tanpa pembaziran. Keseragaman ini menjadikan bekalan
kuasa kepada motorsikal masuk secara sistematik. Enjin akan lebih berkuasa
dan pembakaran sempurna menjadikan kuantiti asap yang terhasil adalah
ditahap paling minimum.

Proses pembakaran petrol di dalam enjin motorsikal (ignition) dilakukan oleh
Palam Pencucuh (Spark plug) yang menerima arus voltan tinggi dari magnetic
coil melalui kabel berpenebat. Selepas lama beroperasi, enjin mula mengalami
penurunan prestasi atau kelemahan iaitu motosikal mula kurang daya pecutan,
banyak menggunakan petrol dan pengeluaran asap yang jelas. Kesemua masalah
ini masih timbul walaupun kita telah melakukan pelarasan (tuning) dan
menukar palam pencucuh.

Memperkenalkan myBikes
myBIKES boleh mengembalikan prestasi enjin motosikal anda dan menjadikannya
seperti baru dengan 3 cara;

1. myBIKES bertindak menghalang discaj negatif berlebihan pada palam
pencucuh. Setiap suntikan petrol ke dalam enjin dibakar dengan sempurna oleh
palam pencucuh yang 'sihat' menjadikan enjin sentiasa bersih dan motosikal
lancar tanpa asap.

2. myBIKES bertindak sebagai 'converter' yang berfungsi meningkatkan
frekuensi pada kabel berpenebat. Ini menjadikan arus mengalir lebih laju
menjadikan pembakaran petrol menjadi lebih sempurna dan seterusnya
meningkatkan daya pecutan dan pendakian.

3. myBIKES bertindak sebagai penstabil polariti voltan yang dijana oleh
'magnetic coil'. Kadar pengaliran arus menjadi sekata dan arus yang mengalir
adalah secara maksima dalam satu hala sahaja menuju ke palam pencucuh.
Aliran sehala dan seragam ini akan menyeragamkan pembakaran pertol dan
sedikit pembakaran petrol mencukupi untuk keperluan motosikal dan cukup
untuk memberikan kuasa pecutan. Ditambah dengan pengendalian motosikal yang
betul tentunya penjimatan petrol dapat direalisasikan.

2009/6/26 Nazri Ahtar <littlenoti@yahoo.com>

>
>
> benda ni saya buat sedikit siasatan lepas gado ngan satu pomen kat kajang
> awal tahun lepas. dia kata:-
> 1. distributor standard proton boleh cepat rosak sebab super 4 makan
> electricity kuat compared dengan spark plug lain.
> 2. plug cable standard proton tak cukup besar utk bawak such load.
>
> kesimpulan dari pomen tu, buat penat2 je R&D proton design engine, dan
> pilih spark plug yg sesuai utk kereta proton, tapi kita gatal nak tukar
> spark plug lain.
>
> *TAPI!* itu kata dia.
>
> *DIA TAK TAU yang....*
> saya ni pernah call bosch (Malaysia) untuk tanya pasal bosch super 4. ikut
> manager bosch, 4g15 boleh guna bosch super 4, yang juga disokong oleh PDF
> file dari website bosch tentang 4g15 guna spark plug super 4. (dalam website
> bosch boleh cari PDF file untuk compatible car dengan spark plug yg
> dikeluarkan oleh bosch). dan ikut si manager bosch tu jugak, almost
> everybody (kat bosch malaysia) guna super 4.
>
> mungkin pomen tu juga lupa yang BOSCH sendiri pun ada R&D department.
>
> sampai sekarang distributor saya elok lagik. cuma tak tau la kalau2 tahun
> depan ke tahun lagik satu ke piston saya reput :P. heheheh....
>
> beza kasar guna spark plug super 4 nih tak nampak sangat. tapi bila main
> long distance, memang jimat minyak (atleast untuk kereta wira 1.5 auto buruk
> saya tu la)
>
> untuk yang tak nak carik kat web apa pasal spark plug super 4 di panggil
> super 4, saya cerita sikit kat bawah teori spark plug ni.
>
> untuk terjadinya percikian api (spark) ni, elektrik akan cari point yang
> paling senang untuk *lompat* dari kaki spark plug ke dasar spark plug ...
> macam kilat ar. kan kilat cari tempat paling tinggi?.(nak tau sebab ape
> kilat cari tempat tinggi kene bukak buku sains sekolah menengah balik).
>
> Juga, dah memang diketahui umum, pelan lama pelan banyak karbon melekat kat
> spark plug. bila ada karbon, susah nak ada spark. jadi dengan adanya 4 plug,
> dia ada 4 pilihan utk menjadikan 'spark' berbanding 1 kaki yg terdapat pada
> convensional spark plug.
>
> spark plug super 4 ni bukan utk tarik electricity (current) yang lebih,
> tapi bagi pilihan yang lebih utk electricity melompat, samada kaki no 1, 2,
> 3..maupun kaki no 4. itu saja. *sebab tu saya gado ngan pomen kajang tu, tak
> tau fakta main taram je cakap*.
>
> itu habis topik super 4.
>
> untuk spark yang lebih besar dan mengancam, tukar kabel yang lebih besar.
> dan saya syorkan guna stromberg. masa demo + masa pasang boleh nampak beza
> besar api sebelum dan selepas guna stromberg.
>
> rgds,
> Nazri Ahtar
>
>
>
> ------------------------------
> *From:* Mohmad Abdullah <mbabest@hotmail.com>
> *To:* group krerta <automobil@yahoogroups.com>
> *Sent:* Thursday, June 25, 2009 5:07:09 PM
> *Subject:* RE: www.auto.pdniaga.com - Kit Penjimat Minyak Dan Menambah
> Kuasa Motosikal anda
>
> Kalau la betul bagai dikata , camana dengan spark plug yang 2 kaki dan 4
> kaki tu (super four)? Kering jugak ke cylindernya? ? Camana dengan plug
> cable yang kasar, power lebih, kering jugak ke??
>
> ------------------------------
> To: automobil@yahoogrou ps.com
> From: mahthir@gmail. com
> Date: Thu, 25 Jun 2009 16:03:01 +0800
> Subject: Fwd: www.auto.pdniaga. com - Kit Penjimat Minyak Dan Menambah
> Kuasa Motosikal anda
>
>
>
> Ye betul tu! Keta Abg Ipar saya dah kong sebab pakai penjimat minyak yg
> berasas kan air! Cam ne pulak dengan alat yg berkaitan ngan voltage
> stabilizer kereta contohnya E-Charge, cam mana konsep penjimatan minyak
> dia dan adakah ada kesan buruk terhadap enjin kereta?
>
>
> ---------- Forwarded message ----------
> From: *Azmi OilyMan* <mr.oilyman@gmail. com <mr.oilyman@gmail.com>>
> Date: 2009/6/25
> Subject: Re: www.auto.pdniaga. com <http://www.auto.pdniaga.com/> - Kit
> Penjimat Minyak Dan Menambah Kuasa Motosikal anda
> To: automobil@yahoogrou ps.com <automobil@yahoogroups.com>
>
>
>
>
> Salam En.Shah,
>
> Saja nak tanya.. apa konsep produk ni? Besarkan api? Supaya pembakaran
> lebih sempurna?
>
> Saya teringat komen pomen racing saya dulu.. pembakaran tak boleh terlalu
> sempurna krn ia akan akibatkan piston kering. Saya biasa tgk dia setting
> kete race, spark plug mesti basah, kalau kering maknanya enjin tu tak tahan
> bila race nanti.
>
> Sorang lagi pomen rally berkongsi cerita, dia pernah tgk piston jadi
> mengecut krn tak cukup sejuk.
> Saya pun mulanya tak percaya, mcm mana piston jadi kecut, tapi itu pglmn
> dia, terpaksa terima la.
>
> Ada juga org duk komen ttg produk2 penjimat minyak dipasaran, ia akan ada
> kesan negatif dalam jangka masa panjang.
>
> Ada juga cerita yg kata enjin yg pakai NGV pun tak tahan lama, enjin cepat
> kong sebab piston kering sgt.
>
> Entahlah...ada sesiapa boleh tambah komen, sebaiknya kalau pglmn sendiri.
>
> ------
> Azmi Abdullah
> OILYMAN TECHNOLOGY
> Shah Alam, Selangor, MALAYSIA
> Tel: +60192764645 or +60176930306
> E-Mail: azmi@oilyman. com.my <azmi@oilyman.com.my>
> Web: www.oilyman. com.my <http://www.oilyman.com.my/>
> Video: http://www.youtube. com/user/ mienyak<http://www.youtube.com/user/mienyak>
> Forum: http://oilyman. com.my/forum <http://oilyman.com.my/forum>
> WE SUPPLY BEST QUALITY OF ENGINE CARBON CLEANER (DECARBONIZER)
>
>
>
> 2009/6/24 shah mad <ssmad77@gmail. com <ssmad77@gmail.com>>
>
>
>
>
> Saya di maklumkan oleh empunya produk, telah ada kit penjimat minyak khas
> untuk kereta enjin kaburetor, baru selesai di uji dan lulus ujian SIRIM.
> Malangnya semasa pertemuan tersebut saya tidak kesampaian untuk mengujinya
> (tak bawa) kerana beliau tidak mengetahui saya mempunyai sebiji kancil NGV
> setiap hari jalan lebih 80km. Jika saya dah pasang dan di dapati berkesan
> saya akan wawarkan di dalam group ini.
> SHAH
> www.kedaishah. com <http://www.kedaishah.com/>
> Selain Menjual Kami Juga Pengguna.
> 2009/6/24 suratin sapuan <sssuratin@yahoo. com <sssuratin@yahoo.com>>
>
>
>
> kalau pakai pada kereta boleh ke....
>
> --- On *Tue, 23/6/09, shah mad <ssmad77@gmail. com <ssmad77@gmail.com>>*wrote:
>
>
> From: shah mad <ssmad77@gmail. com <ssmad77@gmail.com>>
> Subject: www.auto.pdniaga. com <http://www.auto.pdniaga.com/> - Kit
> Penjimat Minyak Dan Menambah Kuasa Motosikal anda
> To: automobil@yahoogrou ps.com <automobil@yahoogroups.com>
>
> Date: Tuesday, 23 June, 2009, 11:58 PM
>
>
> Moderator mohon di lepaskan email ini untuk manafaat bersama :)
> Saya ada menjual Kit Penjimat Minyak Dan Menambah Kuasa Motosikal.
> Bagi tidak memberatkan email ahli sudi kira melayari
> www.kedaishah. com <http://www.kedaishah.com/>
> dan cara pemasangannya di www.kedaishah. com/blog<http://www.kedaishah.com/blog>
>
> Terima kasih sekali lagi..
> Shah
> www.kedaishah. com <http://www.kedaishah.com/>
>
>
>
> ------------------------------
> New Email names for you!
> <http://sg.rd.yahoo.com/aa/mail/domainchoice/mail/signature/*http://mail.promotions.yahoo.com/newdomains/aa/>
> Get the Email name you've always wanted on the new @ymail and @rocketmail.
> Hurry before someone else does!
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
> ------------------------------
> Windows Live™: Keep your life in sync. Check it out.<http://windowslive.com/explore?ocid=TXT_TAGLM_WL_BR_life_in_synch_062009>
>
>
>
>
>

--
http://www.1alphalipid.com
susu kolostrum terbaik. Sarapan terbaik buat pengguna bijak
http://infosaje.blogspot.com
1b.

Re: Kit Penjimat Minyak Dan Menambah Kuasa Motosikal anda

Posted by: "shah mad" ssmad77@gmail.com   ssmad

Fri Jun 26, 2009 8:47 pm (PDT)



Tambah sikit lagi.
Persoalan
Jika kita beli keta/moto baru atau overhaul bukankah kita kena lalui tempoh
berpantang? Supaya piston masak?
Adakah moto / keta racing melalui kaedah ini juga?

2009/6/27 shah mad <ssmad77@gmail.com>

> En Azmi saya pastekan maklumat myBIKES di copy dari laman
> www.kedaishah.com di harapkan ia menjawab kenapa ia dicipta. Berkaitan
>
> dengan NGV memang di akui piston kering, awal penggunaan dulu saya tidak
> tahu teknik yang betul untuk switch petrol ke gas. apa saya buat start enjin
> dan switch off petrol biar enjin padam sebab kehabisan petrol baru saya
> switch on gas. Seorang pemandu teksi wanita beri tips cara nak kekal enjin
> tahan lama. Mula-mula gerakkan kereta guna petrol dalam kelajuan biasa off
> kan minyak dan sedia switch on gas bila enjin sedikit senggut. Jika kelajuan
> dan tindak balas kita tepat senggutan itu tidak terlalu dirasai (saya di
> level ini hehehe). Bila nak sampai ke destinasi yang di tuju pastikan anda
> switch on minyak semula buat masa kenderaan masih bergerak laju kira 1-2km
> sebelum sampai. Saya di fahamkan kaedah ini untuk memastikan piston dan
> kebuk pembakaran basah dengan petrol dan memudahkan kereta di hidupkan
> semula (jika salah harap betulkan).
>
> Saya pernah tanya pomen NGV tentang kerosakan enjin. Jawapan dia ini " Adik
> kalau nak turun enjin tiap-tiap tahun pun boleh sebab kosnya lebih murah
> dari belanja setahun adik guna petrol". Jadi terpulanglah nak pakai boleh
> tak pakai pun boleh, kita di beri pilihan untuk berjimat cuma kaedah nya
> saje berbeza, bagi saya ia menjimatkan 1/3 belanja petrol saya + elak jalan
> bertol :).
>
> Produk yang saya jual ini salah satu cara penjimatan dari bermacam-macam
> produk dan yang pasti saya letakkan testimoni orang yang beli dari saya dan
> tidak dari katalog yang di beri :) .
>
>
>
> Tahukah anda
> Polariti voltan yang telah distabilkan akan menjadikan pengaliran arus
> sehala yang seragam. Keseragaman kedatangan arus pada palam pencucuh
> menyebabkan pembakaran dengan api biru yang tirus dan sempurna di mana
> minyak dibakar lengkap tanpa pembaziran. Keseragaman ini menjadikan bekalan
> kuasa kepada motorsikal masuk secara sistematik. Enjin akan lebih berkuasa
> dan pembakaran sempurna menjadikan kuantiti asap yang terhasil adalah
> ditahap paling minimum.
>
> Proses pembakaran petrol di dalam enjin motorsikal (ignition) dilakukan
> oleh Palam Pencucuh (Spark plug) yang menerima arus voltan tinggi dari
> magnetic coil melalui kabel berpenebat. Selepas lama beroperasi, enjin mula
> mengalami penurunan prestasi atau kelemahan iaitu motosikal mula kurang daya
> pecutan, banyak menggunakan petrol dan pengeluaran asap yang jelas. Kesemua
> masalah ini masih timbul walaupun kita telah melakukan pelarasan (tuning)
> dan menukar palam pencucuh.
>
> Memperkenalkan myBikes
> myBIKES boleh mengembalikan prestasi enjin motosikal anda dan
> menjadikannya seperti baru dengan 3 cara;
>
> 1. myBIKES bertindak menghalang discaj negatif berlebihan pada palam
> pencucuh. Setiap suntikan petrol ke dalam enjin dibakar dengan sempurna oleh
> palam pencucuh yang 'sihat' menjadikan enjin sentiasa bersih dan motosikal
> lancar tanpa asap.
>
> 2. myBIKES bertindak sebagai 'converter' yang berfungsi meningkatkan
> frekuensi pada kabel berpenebat. Ini menjadikan arus mengalir lebih laju
> menjadikan pembakaran petrol menjadi lebih sempurna dan seterusnya
> meningkatkan daya pecutan dan pendakian.
>
> 3. myBIKES bertindak sebagai penstabil polariti voltan yang dijana oleh
> 'magnetic coil'. Kadar pengaliran arus menjadi sekata dan arus yang mengalir
> adalah secara maksima dalam satu hala sahaja menuju ke palam pencucuh.
> Aliran sehala dan seragam ini akan menyeragamkan pembakaran pertol dan
> sedikit pembakaran petrol mencukupi untuk keperluan motosikal dan cukup
> untuk memberikan kuasa pecutan. Ditambah dengan pengendalian motosikal yang
> betul tentunya penjimatan petrol dapat direalisasikan.
>
>
> 2009/6/26 Nazri Ahtar <littlenoti@yahoo.com>
>
>
>>
>> benda ni saya buat sedikit siasatan lepas gado ngan satu pomen kat
>> kajang awal tahun lepas. dia kata:-
>> 1. distributor standard proton boleh cepat rosak sebab super 4 makan
>> electricity kuat compared dengan spark plug lain.
>> 2. plug cable standard proton tak cukup besar utk bawak such load.
>>
>> kesimpulan dari pomen tu, buat penat2 je R&D proton design engine, dan
>> pilih spark plug yg sesuai utk kereta proton, tapi kita gatal nak tukar
>> spark plug lain.
>>
>> *TAPI!* itu kata dia.
>>
>> *DIA TAK TAU yang....*
>> saya ni pernah call bosch (Malaysia) untuk tanya pasal bosch super 4. ikut
>> manager bosch, 4g15 boleh guna bosch super 4, yang juga disokong oleh PDF
>> file dari website bosch tentang 4g15 guna spark plug super 4. (dalam website
>> bosch boleh cari PDF file untuk compatible car dengan spark plug yg
>> dikeluarkan oleh bosch). dan ikut si manager bosch tu jugak, almost
>> everybody (kat bosch malaysia) guna super 4.
>>
>> mungkin pomen tu juga lupa yang BOSCH sendiri pun ada R&D department.
>>
>> sampai sekarang distributor saya elok lagik. cuma tak tau la kalau2 tahun
>> depan ke tahun lagik satu ke piston saya reput :P. heheheh....
>>
>> beza kasar guna spark plug super 4 nih tak nampak sangat. tapi bila main
>> long distance, memang jimat minyak (atleast untuk kereta wira 1.5 auto buruk
>> saya tu la)
>>
>> untuk yang tak nak carik kat web apa pasal spark plug super 4 di panggil
>> super 4, saya cerita sikit kat bawah teori spark plug ni.
>>
>> untuk terjadinya percikian api (spark) ni, elektrik akan cari point yang
>> paling senang untuk *lompat* dari kaki spark plug ke dasar spark plug ...
>> macam kilat ar. kan kilat cari tempat paling tinggi?.(nak tau sebab ape
>> kilat cari tempat tinggi kene bukak buku sains sekolah menengah balik).
>>
>> Juga, dah memang diketahui umum, pelan lama pelan banyak karbon melekat
>> kat spark plug. bila ada karbon, susah nak ada spark. jadi dengan adanya 4
>> plug, dia ada 4 pilihan utk menjadikan 'spark' berbanding 1 kaki yg terdapat
>> pada convensional spark plug.
>>
>> spark plug super 4 ni bukan utk tarik electricity (current) yang lebih,
>> tapi bagi pilihan yang lebih utk electricity melompat, samada kaki no 1, 2,
>> 3..maupun kaki no 4. itu saja. *sebab tu saya gado ngan pomen kajang tu, tak
>> tau fakta main taram je cakap*.
>>
>> itu habis topik super 4.
>>
>> untuk spark yang lebih besar dan mengancam, tukar kabel yang lebih besar.
>> dan saya syorkan guna stromberg. masa demo + masa pasang boleh nampak beza
>> besar api sebelum dan selepas guna stromberg.
>>
>> rgds,
>> Nazri Ahtar
>>
>>
>>
>> ------------------------------
>> *From:* Mohmad Abdullah <mbabest@hotmail.com>
>> *To:* group krerta <automobil@yahoogroups.com>
>> *Sent:* Thursday, June 25, 2009 5:07:09 PM
>> *Subject:* RE: www.auto.pdniaga.com - Kit Penjimat Minyak Dan Menambah
>> Kuasa Motosikal anda
>>
>> Kalau la betul bagai dikata , camana dengan spark plug yang 2 kaki dan 4
>> kaki tu (super four)? Kering jugak ke cylindernya? ? Camana dengan plug
>> cable yang kasar, power lebih, kering jugak ke??
>>
>> ------------------------------
>> To: automobil@yahoogrou ps.com
>> From: mahthir@gmail. com
>> Date: Thu, 25 Jun 2009 16:03:01 +0800
>> Subject: Fwd: www.auto.pdniaga. com - Kit Penjimat Minyak Dan Menambah
>> Kuasa Motosikal anda
>>
>>
>>
>> Ye betul tu! Keta Abg Ipar saya dah kong sebab pakai penjimat minyak yg
>> berasas kan air! Cam ne pulak dengan alat yg berkaitan ngan voltage
>> stabilizer kereta contohnya E-Charge, cam mana konsep penjimatan minyak
>> dia dan adakah ada kesan buruk terhadap enjin kereta?
>>
>>
>> ---------- Forwarded message ----------
>> From: *Azmi OilyMan* <mr.oilyman@gmail. com <mr.oilyman@gmail.com>>
>> Date: 2009/6/25
>> Subject: Re: www.auto.pdniaga. com <http://www.auto.pdniaga.com/> - Kit
>> Penjimat Minyak Dan Menambah Kuasa Motosikal anda
>> To: automobil@yahoogrou ps.com <automobil@yahoogroups.com>
>>
>>
>>
>>
>> Salam En.Shah,
>>
>> Saja nak tanya.. apa konsep produk ni? Besarkan api? Supaya pembakaran
>> lebih sempurna?
>>
>> Saya teringat komen pomen racing saya dulu.. pembakaran tak boleh terlalu
>> sempurna krn ia akan akibatkan piston kering. Saya biasa tgk dia setting
>> kete race, spark plug mesti basah, kalau kering maknanya enjin tu tak tahan
>> bila race nanti.
>>
>> Sorang lagi pomen rally berkongsi cerita, dia pernah tgk piston jadi
>> mengecut krn tak cukup sejuk.
>> Saya pun mulanya tak percaya, mcm mana piston jadi kecut, tapi itu pglmn
>> dia, terpaksa terima la.
>>
>> Ada juga org duk komen ttg produk2 penjimat minyak dipasaran, ia akan ada
>> kesan negatif dalam jangka masa panjang.
>>
>> Ada juga cerita yg kata enjin yg pakai NGV pun tak tahan lama, enjin cepat
>> kong sebab piston kering sgt.
>>
>> Entahlah...ada sesiapa boleh tambah komen, sebaiknya kalau pglmn sendiri.
>>
>> ------
>> Azmi Abdullah
>> OILYMAN TECHNOLOGY
>> Shah Alam, Selangor, MALAYSIA
>> Tel: +60192764645 or +60176930306
>> E-Mail: azmi@oilyman. com.my <azmi@oilyman.com.my>
>> Web: www.oilyman. com.my <http://www.oilyman.com.my/>
>> Video: http://www.youtube. com/user/ mienyak<http://www.youtube.com/user/mienyak>
>> Forum: http://oilyman. com.my/forum <http://oilyman.com.my/forum>
>> WE SUPPLY BEST QUALITY OF ENGINE CARBON CLEANER (DECARBONIZER)
>>
>>
>>
>> 2009/6/24 shah mad <ssmad77@gmail. com <ssmad77@gmail.com>>
>>
>>
>>
>>
>> Saya di maklumkan oleh empunya produk, telah ada kit penjimat minyak khas
>> untuk kereta enjin kaburetor, baru selesai di uji dan lulus ujian SIRIM.
>> Malangnya semasa pertemuan tersebut saya tidak kesampaian untuk mengujinya
>> (tak bawa) kerana beliau tidak mengetahui saya mempunyai sebiji kancil NGV
>> setiap hari jalan lebih 80km. Jika saya dah pasang dan di dapati berkesan
>> saya akan wawarkan di dalam group ini.
>> SHAH
>> www.kedaishah. com <http://www.kedaishah.com/>
>> Selain Menjual Kami Juga Pengguna.
>> 2009/6/24 suratin sapuan <sssuratin@yahoo. com <sssuratin@yahoo.com>>
>>
>>
>>
>> kalau pakai pada kereta boleh ke....
>>
>> --- On *Tue, 23/6/09, shah mad <ssmad77@gmail. com <ssmad77@gmail.com>>*wrote:
>>
>>
>> From: shah mad <ssmad77@gmail. com <ssmad77@gmail.com>>
>> Subject: www.auto.pdniaga. com <http://www.auto.pdniaga.com/> - Kit
>> Penjimat Minyak Dan Menambah Kuasa Motosikal anda
>> To: automobil@yahoogrou ps.com <automobil@yahoogroups.com>
>>
>> Date: Tuesday, 23 June, 2009, 11:58 PM
>>
>>
>> Moderator mohon di lepaskan email ini untuk manafaat bersama :)
>> Saya ada menjual Kit Penjimat Minyak Dan Menambah Kuasa Motosikal.
>> Bagi tidak memberatkan email ahli sudi kira melayari
>> www.kedaishah. com <http://www.kedaishah.com/>
>> dan cara pemasangannya di www.kedaishah. com/blog<http://www.kedaishah.com/blog>
>>
>> Terima kasih sekali lagi..
>> Shah
>> www.kedaishah. com <http://www.kedaishah.com/>
>>
>>
>>
>> ------------------------------
>> New Email names for you!
>> <http://sg.rd.yahoo.com/aa/mail/domainchoice/mail/signature/*http://mail.promotions.yahoo.com/newdomains/aa/>
>> Get the Email name you've always wanted on the new @ymail and @rocketmail.
>> Hurry before someone else does!
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>> ------------------------------
>> Windows Live™: Keep your life in sync. Check it out.<http://windowslive.com/explore?ocid=TXT_TAGLM_WL_BR_life_in_synch_062009>
>>
>>
>>
>>
>>
>
>
>
> --
> http://www.1alphalipid.com
> susu kolostrum terbaik. Sarapan terbaik buat pengguna bijak
> http://infosaje.blogspot.com
>

--
http://www.1alphalipid.com
susu kolostrum terbaik. Sarapan terbaik buat pengguna bijak
http://infosaje.blogspot.com
Recent Activity
Visit Your Group
Yahoo! Search

Find it now

Everything you

need in one place.

Yahoo! Groups

Mental Health Zone

Schizophrenia groups

Find support

Cat Groups

on Yahoo! Groups

Share pictures &

stories about cats.

Need to Reply?

Click one of the "Reply" links to respond to a specific message in the Daily Digest.

Create New Topic | Visit Your Group on the Web
Senarai Web:
•      Kad Kahwin - http://www.kadkahwin.biz     
•      Pengiklanan PERCUMA - http://www.interniaga.com     
•      Kad Nama Online - http://www.kadnama.com     
•      Koleksi Lirik Lagu - http://www.liriklagu.interniaga.com      
•      Blog, Video & MP3 - http://www.pdniaga.multiply.com 
•      Kad IPC Shopping - http://www.empay4u.com
•      PD Niaga Blog - http://pdniaga-blog.blogspot.com
•      Jana Iklan – http://www.janaiklan.com

Senarai Group & Keahlian Melalui Email:
1.  automobil-subscribe@yahoogroups.com 
http://groups.yahoo.com/group/automobil 
2.  HitZ-subscribe@yahoogroups.com 
http://groups.yahoo.com/group/HitZ
3.  pdniaga-subscribe@yahoogroups.com 
http://groups.yahoo.com/group/pdniaga 
4.  dunia-politik-subscribe@yahoogroups.com 
http://groups.yahoo.com/group/dunia-politik 
5.  bolasepak-subscribe@yahoogroups.com 
http://groups.yahoo.com/group/bolasepak 
6.  auto-chat-subscribe@yahoogroups.com 
http://groups.yahoo.com/group/auto-chat 
7.  ArenaPC-subscribe@yahoogroups.com 
http://groups.yahoo.com/group/ArenaPC 
8.  pd-net-subscribe@yahoogroups.com 
http://groups.yahoo.com/group/pd-net 
9.  interniaga-subscribe@yahoogroups.com 
http://groups.yahoo.com/group/interniaga
10. EBuku2-subscribe@yahoogroups.com   
http://groups.yahoo.com/group/EBuku2U
10. JanaIklan-subscribe@yahoogroups.com   
http://groups.yahoo.com/group/JanaIklan

No comments: