Thursday, October 15, 2015

www.groupautomobil.blogspot.com - Digest Number 4314[1 Attachment]

7 Messages

Digest #4314

Messages

Wed Oct 14, 2015 7:58 am (PDT) . Posted by:

"-:eSpAcE9808:-" rienacom

RAKYAT MALAYSIA TERTEKAN DAN TERHIIMPIT OLEH PENTADBIR KERAJAAN SENDIRI?
bloglist-malaysia.blogspot 

Dicatat oleh PAS Cawangan Bukit Sentosa 2

Kenaikan Kadar Tol sangat zalim di kala rakyat dibebani cukai GST, kenaikan harga petrol dan kelemahan Ringgit Malaysia dan kejatuhan harga minyak sawit dan juga penurunan harga getah.

Kenaikan Kadar Tol ini juga memberi bukti bahawa Kerajaan Malaysia yang diurus Barisan Nasional dah kantoi dan amat Mungkir Janji

Kenaikan kadar tol mendadak bagai berkehendakan wang terdesak Kerajaan BN berkuatkuasa 15 Oktober 2015 ini adalah mengejutkan rakyat Malaysia dan memang zalim. Tindakan Kerajaan membenarkan kenaikan ini adalah sangat tidak peka dengan tekanan dan bebanan sara hidup yang sedang ditanggung oleh rakyat Malaysia termasuk pengundi tegar BN sendiri.

Tindakan ini juga menyerlahkan kebobrokan sikap Kerajaan BN yang tidak amanah dan tidak menepati akujanji yang telah dibuat menjelang Pilihanraya Umum Ke-13 yang lalu. Dalam perkara 6 AkuJanji tersebut – Pembangunan Infrastruktur Bertaraf Dunia dan Tranformasi Luar Bandar, Barisan Nasional telah memuatkan akujanji Mengurangkan Bayaran Tol Antara Bandar Secara Berperingkat.

Alasan yang dikemukakan oleh Kementerian Kerja Raya bahawa wang pampasan yang dibayar kepada konsesi lebuhraya kini boleh digunakan untuk menyediakan lebih banyak kemudahan kesihatan seperti hospital, lebih banyak sekolah dan sebagainya juga merupakan satu alasan yang tipikal yang biasa sudah dibuat peruntukan setiap tahun.

Sayugia diingatkan semenjak zaman Mahathir lagi, perjanjian konsesi lebuhraya ini tidak pernah menguntungkan rakyat. Rakyat terus terbeban dengan kenaikan kadar tol di saat ada syarikat konsesi yang telah meraih untung berlipat kali ganda. SEDEMIKIAN ......RAKYAT MALAYSIA HARUS SOLID MENGUNDI YANG BUKAN BN SAHAJA.

comments:

Anonymous said...

Bagaimana agaknya jika peratusan tinggi keseluruhan warga kota yang pergi kerja tak bawa kereta tapi tunggu naik bas naik bas,lambatlah pergi kerja kerana pengangkutan awam tak cukup effisyen. Takkan kena buang kerja. Rakyat Malaysia boleh buatkah ? Umno Kuat Bah, hiduuuuppp umno. October 14, 2015 at 5:21 AM

Anonymous said...

Kerajaan pimpinan UMNO apa peduli lihat saja gesaan NGO penjilat kerajaan najib mereka mendesak tangkap Tun Mahadhir kerana menekan najib meletak jawatan tapi mereka tak sedar diri yang mereka juga terhimpit dengan kuasa yang najib gunakan keatas rakyat inlah sebabnya melayu dikatakan bodoh yang nyata dan terang kesilapan kerajaan masih ada juga orang bodoh menyokong perkara yang salah termasuk peguam negara yang telah direstui najib. October 14, 2015 at 8:04 AM

Anonymous said...

DULU KINI DAN SELAMA LAMANYE PENGKHIANAT INI TELAH MENGKHIANATI RAKYAT NEGARA INI DGN PELBAGAI CARA DAN PERBUATAN PENGKHIANT INI.PENGKHIANAT INI YG BERSTATUSKAN MENTERI SERTA TURUT DISERTAI OLEH PENGUASA KAKITANGAN AWAM YANG PENGEJUT ,BANGSAT SERTA TIDAK BERMARUAH UNTUK MENZALIMI DAN MENGHINA RAKYAT MALAYSIA TERUTAMANYE ORG MELAYU.KAMPUNG KAMPUNG MELAYU HABIS DIHANCURKAN OLEH KRONI KRONI MEREKA TERUTAMANYE SAUDAGAR CINA YANG DIBELA DIATAS LAUNG PEBANGUNAN TETAPI SEBALIK NYE MENGAUT KEUNTUNG DIRI SENDIRI.SUDAH SAMPAI MASA NYE ORANG ORANG ISLAM MELAYU BANGKIT BAGI MENGHAPUSKAN PENGKHIANAT INI YANG KITA ANGGAPKAN MEREKA INI SEBAGAI KOMINIS.MEREKA INI DILINDUNGI OLEH PENGUASA YG PALING BESAR MENGKHIANATI RAKYAT.BANGKIT LAH RAKYAT MALAYSIA.HAPUSKAN LAH MEREKA,HANCURKALAH MEREKA DGN APA SEKALI JUA PUN.

Wed Oct 14, 2015 7:59 am (PDT) . Posted by:

"-:eSpAcE9808:-" rienacom

6 Sekeluarga Maut Kereta Rempuh Belakang Treler

siakapkeli.my

CHUKAI: Enam sekeluarga maut apabila kereta jenis Toyota Camry yang dinaiki mereka terbabas sebelum merempuh dan terperosok dibawah sebuah lori treler di Kilometer 258.8 Lebuhraya Pantai Timur 2 tengahhari tadi.

Mereka yang maut adalah Azaman Ramli(pemandu), 49, Noor Akmal Mohd Zain, 48, Noor Amira Syahiran Alias, 22, Aliff Hateem Azaman, 16, Aliff Hakim Azaman, 12 dan Aqeel Muslim Abdullah, 3.

Semua mangsa meninggal di tempat kejadian akibat kecederaan parah di bahagian kepala dan anggota badan.

Pemaandu lori tersebut, yang dipercayai sedang tidur di dalam kenderaan tersebut tidak menyedari kemalangan berlaku sehingga diberitahu oleh pengguna jalanraya yang lain.

Pemandu lori tersebut, 35 tahun, tidak mengalami sebarang kecederaan.

Seramai 25 anggota bomba dan dua jentera bomba dari Balai Bomba dan Penyelamat Cheneh dan Gambang dikejarkan ke lokasi nahas dan mengambil masa lebih dari sejam untuk mengeluarkan semua mangsa yang tersepit. - Siakapkeli.my

ENAM MAUT KEMALANGAN DI LPT2 YANG MELIBATKAN KERETA CAMRY DENGAN SEBUAH TRELER.

Posted by OMAK KAU!!!!

 LAPORAN KEMALANGAN LPT2

1) Waktu & Tarikh: 1240H & 14.10.2015

2) Bilangan kes: 31/10

3) Lokasi: KM 258.9 (SB) JABOR - CHENEH

4) Kenderaan: T0YOTA CAMRY (WPS 81) DAN LORI TRELLER HINO (DAJ 4999)

5) Mangsa: 7 ORANG (6 orang mangsa maut dan 1 orang mangsa tidak cedera)

6) Cuaca: HUJAN

7) Kerosakan Aset: TIADA

Ringkasan: -

Kemalangan melibatkan sebuah kereta Toyota Camry dipercayai telah memandu laju sebelum hilang kawalan dan terbabas lalu berpusing merempuh belakang Lori Treller Hino yang parking di lorong kecemasan km tersebut.

Laporan Bomba,Jpam,Ambulans dan Polis telah dibuat untuk ke lokasi kejadian. Lorong kecemasan dan lorong perlahan ditutup.

Wed Oct 14, 2015 8:01 am (PDT) . Posted by:

"-:eSpAcE9808:-" rienacom


Mari kita sama-sama bantu keluarga ini

Dilulus untuk paparan oleh PenorehGetah
tranungkite.net

"Puan Siti dari Pasir Mas, Kelantan telah menghubungi saya pada Sabtu, 10 Oktober 2015 jam 10.29 pagi. Kisah kesusahan keluarga ini telah pun keluar di akhbar pada bulan Ogos yang lalu katanya. Namun hingga kini tiada bantuan dari pihak agensi berkaitan yang diterima walaupun mereka ada datang mengmbil butiran, sementara suaminya yang OKU (cacat kekal betis kiri bengkok) akibat kemalangan belum mendapat kad OKU katanya. Tak apalah, mungkin banyak permohonan sedang diproses sekarang ini, tambahan Kelantan masih belum pulih sepenuhnya pasca banjir.

Saya cuma minta tolong sesiapa dapat hubungi pihak sekolah dan tadika untuk saya sampaikan duit amanah orang untuk jelaskan yuran sekolah dan yuran tadika yang tertunggak.
Sekolah tersebut ialah Sekolah Kebangsaan Othman Talib 1, nama pelajar Nur Elya Elyana, kelas 1 Ali, yuran tertunggak RM41. Nama Tadika ialah Tadika KEMAS Nur Iman B Tendong, nama pelajar Muhammad Putra Syazlan bin Muhammad Azman , yuran tertunggak RM40 (RM10 X 4 bulan). Mohon pihak berkenaan hubungi saya 0122267406 (Rozmal) untuk saya jelaskan yuran tersebut.

Disamping itu Puan Siti memohon kalau sesiapa dapat bantu menjelaskan bayaran bil elektrik yang tertunggak sebanyak RM301.45, no akaun bil elektrik dilampirkan.

Sewa rumah tertunggak setakat ini katanya RM400 (RM200 X 2 bulan).

Puan Siti juga mengalu-alukan bantuan sumbangan makanan kepada mereka yang ingin membantu.

Mereka yang ingin membantu boleh hubungi terus keluarga ini, Puan Siti Raabiatul Adariah 0179669937 beralamat di Lot 1/1323, Kampung Gaung Tendong, 17000 Pasir Mas, Kelantan

................................
Dihantar untuk paparan TKO (Tranungkite)
Oleh: rozmal
Dilulus untuk paparan oleh PenorehGetah

Wed Oct 14, 2015 8:01 am (PDT) . Posted by:

"-:eSpAcE9808:-" rienacom

Kadar Tol Naik: Hasil GST Mana, Jangan Sampai Rakyat Yang 'Naik' Hantu - Rani Kulup

siakapkeli.my

Presiden Pertubuhan Martabat Jalinan Muhibbah Malaysia (MJMM), Abdul Rani Kulup Abdullah hari ini telah tampil mempersoalkan pendapatan yang diterima oleh kerajaan hasil kutipan cukai GST yang sepatutnya mampu mengatasi masalah kenaikan kadar tol.

"Ayah pun tak faham ke mana perginya hasil kutipan cukai GST, sebab semakin hari semakin banyak harga yang naik," katanya, lapor The Rakyat Post.

Beliau yang terkenal dengan trademark "KIPIDAP" menggesa kerajaan menghentikan tindakan menaikkan kadar tol seperti dilakukan sekarang sekalipun wujud perjanjian konsesi ataupun hapuskan terus sistem tol.

"Tol ini sebenarnya boleh rileks dulu, sekarang rakyat sudah menghadapi pelbagai kenaikan harga barang."

"Nanti bukan tambang tol yang naik, rakyat yang 'naik' hantu nanti. Kita tahu ada perjanjian konsesi, tetapi kerajaan tetap perlu campur tangan," katanya selepas membuat laporan polis berhubung kenaikan tol yang diumumkan kelmarin dan semalam, di Ibu Pejabat Polis Daerah Dang Wangi, pagi tadi.

Beliau dalam pada itu memberitahu yang rakyat sudah sememangnya sudah terbeban dengan perlaksanaan Cukai Barangan dan Perkhidmatan (GST), penurunan matawang negara serta ketidakstabilan harga petrol yang hanya akan menyusahkan rakyat.

"Rakyat akan menjadi semakin tertekan dengan bebanan lain yang semakin meningkat. Jangan bebankan rakyat lagi, tiada sebab untuk naikkan kadar tol. Jangan sampai rakyat memberontak pasal tol.

"Kerajaan sepatutnya campur tangan dalam hal ini, harga tol tidak boleh dinaikan sesuka hati. Malaysia sepatutnya tidak perlu mengenakan sistem tol ini lagi, hapuskan terus sahaja," katanya.

Beliau juga memberit tahu kenaikan kadar berkenaan adalah sangat tidak relevan kerana pengurusan tol masih dilihat tidak terurus sehingga menyebabkan kesesakan lalu lintas terutama di lebuhraya-lebuhraya utama.

"Hari-hari lebuhraya penuh dengan kenderaan, jadi kenapa perlu naikkan harga tol lagi, kerajaan sepatutnya menangani masalah pengurusan tol yang semakin tidak terurus sehingga sesak lalu lintas.

"Tol di Malaysia ini tumbuh bagaikan cendawan, kiri kanan ada tol, dan bila harga tol dinaikkan lagi rakyat akan marah walaupun naik 10 sen sahaja," katanya yang turut membuat laporan mengenai ubat demam yang mengandungi alkohol. - Siakapkeli.my

Umno Terkedu Dengan Tindakan Kerajaan Selangor?

bloglist-malaysia.blogspot

addindeen.com

Addin Deen

Kerajaan Selangor membantah kenaikan kadat tol di 12 lebuh raya bermula Khamis ini kerana ia membebankan rakyat, kata Menteri Besar, Mohamed Azmin Ali.

Katanya, dasar kerajaan negeri adalah membantah kenaikan tol yang membebankan rakyat.

Sehubungan itu, beliau telah meminta Perbadanan Kemajuan Negeri Selangor (PKNS) dan Kumpulan Perangsang Selangor (KPS) untuk menghadiri Mesyuarat Majlis Tindakan Ekonomi Negeri Selangor (MTES) pada Khamis.

PKNS dan KPS mempunyai kepentingan minoriti dalam Lebuhraya Klang Shah Alam (KESAS) dan Lebuhraya Damansara Puchong (LDP).

"MTES akan meneliti maklumbalas dari PKNS dan KPS. Dasar Kerajaan Negeri adalah jelas membantah sebarang kenaikan tol yang membebankan Rakyat," tulisnya di akaun Facebook.

Kenaikan kadar tol yang diumumkan baru-baru ini melibatkan lebuh raya antara bandar.

Persatuan Syarikat-syarikat Konsesi Lebuh Raya Malaysia (PSKLM) menafikan dakwaan bahawa penyelarasan kadar tol baharu yang diumumkan akan memberi keuntungan besar kepada pemegang konsesi.

PSKLM dalam kenyataan pada Rabu sebaliknya menegaskan, penyelarasan kadar tol itu bagi membolehkan anggota syarikat konsesi terus menyediakan perkhidmatan dan kemudahan yang selamat dan selesa kepada pengguna lebuh raya.

Sumber

Wed Oct 14, 2015 8:02 am (PDT) . Posted by:

"-:eSpAcE9808:-" rienacom

Perompak Letupkan Mesin ATM, Larikan Sejumlah Wang Tunai

siakapkeli.my

MELAKA: Sebuah mesin pengeluaran automatik (ATM) hancur selepas diletupkan oleh perompak menggunakan bom buatan sendiri sebelum melarikan sejumlah wang, pagi tadi.

Kejadian yang berlaku kira-kira jam 2.05 pagi di Ayer Keroh Height itu menyebabkan wang berterabur di atas lantai.

Difahamkan, penjenayah memakai topeng muka dan menaiki kereta Mercedes Benz putih.

Bagaimanapun, perompak dilaporkan telah meninggalkan sebutir bom paip yang belum diletupkan di dalam premis terletaknya ATM berkenaan.

Unit pemusnah bom (UPB) dari Bukit Aman berjaya meletupkan bom berkenaan sekitar 10.25 pagi menggunakan robot.

Ketua Polis Daerah Melaka Tengah, Asisten Komisioner Shaikh Abdul Adzis Shaikh Abdullah memaklumkan kejadian dipercayai didalangi oleh sekumpulan tiga perompak.
Jumlah kerugian masih disiasat. - Siakapkeli.my

Video bom dimusnahkan oleh UPB Bukit Aman. Kredit video: Harian Metro
Attachment(s) from -:eSpAcE9808:-
1 of 1 File(s)

Wed Oct 14, 2015 8:02 am (PDT) . Posted by:

"-:eSpAcE9808:-" rienacom

Sah Ada Alkohol - Kementerian Kesihatan Malaysia

siakapkeli.my

PUTRAJAYA - Kementerian Kesihatan Malaysia malam tadi membuat pengesahan ubat demam kanak-kanak dari syarikat Royce Pharma Sdn Bhd mengandungi alkohol.

Menurut satu kenyataan oleh KKM, ubat sirap tersebut memang mempunyai label tetapi tidak ditulis di dalam labelnya.

KKM juga telah mengarahkan syarikat berkenaan memanggil balik kesemua produk tersebut.

"Kementerian sudah mengarahkan syarikat berkenaan memanggil balik semua produk berkenaan di pasaran dan fasiliti yang terbabit.

"Bagaimanapun, produk itu berdaftar dengan Pihak Berkuasa Kawalan Dadah (PBKD) serta mematuhi keperluan kualiti, keselamatan dan keberkesanan. Kandungan alkohol pada produk berkenaan berada pada had yang dibenarkan dan tiada isu keselamatan dilaporkan," katanya. - Siakapkeli.my

UBAT DEMAM SIRAP PARACETAMOL UNTUK KANAK-KANAK KELUARAN SYARIKAT ROYCE PHARMA SDN BHD DISAHKAN ADA ALKOHOL.

Posted by OMAK KAU!!!!

 

Ubat demam untuk kanak-kanak, sirap Paracetamol keluaran syarikat Royce Pharma Sdn Bhd disahkan mengandungi alkohol.

Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) menerusi kenyataan media memaklumkan, pihaknya telah mengarahkan syarikat berkenaan menarik balik semua produk itu kerana tidak mematuhi syarat pelabelan.

"Syarikat berkenaan tidak menyatakan kandungan alkohol pada label dan sisip bungkusan dan ini melanggar syarat pendaftaran," kata KKM.

Menurut KKM, berdasarkan spesifikasi kementerian, produk yang dikeluarkan syarikat itu tidak seharusnya mengandungi alkohol.

Bagaimanapun, kandungan alkohol pada produk berkenaan pada had yang dibenarkan dan tiada isu keselamatan kerana produk itu berdaftar dengan Pihak Berkuasa Kawalan Dadah (PBKD) serta mematuhi keperluan kualiti, keselamatan dan keberkesanan.

Thu Oct 15, 2015 12:49 am (PDT) . Posted by:

Assalamualaikum & Salam sejahtera,

Secara ringkasnya, ONE XOX Sdn Bhd ini adalah sebuah syarikat milik 100%
bumiputera yg menawarkan pelan perkhidmatan telekomunikasi sama spt telco2
sediaada seperti Maxis, Celcom, Digi, Tunetalk, Happy dll...
ONE XOX Sdn Bhd : Anak syarikat XOX Com Berhad (Public Listed Company)
Penyedia rangkaian: XOX
Produk (pelan dan perkhidmatan) : ONEXOX
Satu2nya telco yg telus & tiada caj2 tersembunyi...
Rujuk Pelan & Perkhidmatan >
https://www.facebook.com/media/set/?set=oa.601062193289737&type=1

Bagaimana utk menjadi usahawan ONEXOX??

1) Mula2 sekali anda perlu jadi pengguna ONEXOX dahulu.... Anda boleh
pilih no baru atau anda boleh KEKALKAN NO LAMA... (Boleh dptkan dr dealer2
yg ADD/INVITE anda ke group ini - klik member utk kenalpasti)...

2) Kemudian anda bolehlah mendaftar sbg SUB-DEALER (SD90) atau DEALER
(D278) dgn dealer yg anda berurusan... PROSES PERMOHONAN MENGAMBIL MASA 10
MINIT SAHAJA....
REAL-TIME REGISTRTION....

PAKEJ DEALER (RM278)

1. 10 keping simkad ONEXOX (MNP/Starter Pack)
2. Kredit e-recharge bernilai RM100 (rebate 5%)
3. Sistem Mini Telco (ONESYS) & Administration Fee
4. Terus boleh melantik SD/D
5. Lantik SD90 INSENTIFLANTIKAN RM20, Lantik D278 INSENTIF LANTIKAN RM30
6. Layak menikmati insentif topup dari Tier 1 - Tier 4 berjumlah 15%

PAKEJ SUB-DEALER (D90)

1. 5 keping simkad ONEXOX (MNP/Starter Pack)
2. Sistem Mini Telco (ONESYS) & Administration Fee
3. Terus boleh melantik SD90 SAHAJA
4. Lantik SD90 INSENTIF LANTIKAN RM20
5. Layak menikmati insentif topup dari Tier 1 & Tier 2 iaitu 10% dan 2%
6. Ada 25 pengguna/sd/ugu di Tier 1, anda Layak menikmati insentif topup
dari Tier 1 - Tier 4 berjumlah 15%

** BONUS BULANAN KPD DEALER2 AKTIF!!!!

Sekiranya anda mempunyai 50 pengguna beserta topup minima RM5 dari Tier 1
- Tier 4, anda LAYAK UTK MENERIMA INSENTIF TOPUP TAMBAHAN DARI Tier 5 &
Tier 6!!!

BONUS INI ADALAH BONUS TAMBAHAN BULANAN SAHAJA!!! - Harap maklum!!!

Setelah mendaftar, anda akan menerima email/sms ID Login system & password
utk onesys :-

A. Onesys - Sistem ONEXOX yg anda gunakan utk mendaftar user baru (MNP/No.
Baru), memantau incentive, hiraki, topup dll... http://onesys.onexox.my/

3. Setelah anda menerima kesemua diatas anda sudah boleh mulakan bisnes
ini...

4) Selain dari insentif topup anda juga dapat menjana keuntungan dari yg
berikut :-

ii. UNTUNG RUNCIT E-RECHARGE
- 2% - erecharge bwh RM200
- 4% - erecharge RM200 - RM399
- 5% - erecharge melebihi RM400
iii. UNTUNG SIMKAD - RM2.20 (20%)

INSENTIF TOP-UP INI BERTERUSAN SELAGI CUSTOMER ANDA MENGGUNAKAN TALIAN
ONEXOX!!!
RINGKASNYA, ANDA HANYA JUAL SEKALI TP PENDAPATAN ANDA BERKALI2 SETIAP KALI
MEREKA TOPUP!!!

SYARIKAT CUMA MEMERLUKAN 20,000 ORG DEALER YG AKTIF SAHAJA....

JENG!! JENG!! JENG!! BERMULANYA KERJAYA ANDA DI ONEXOX!!!

5) Seterusnya apabila anda sudah mempunyai 25 DEALER di Tier 1, anda akan
DITAWARKAN status AREA DISTRIBUTOR dimana anda berpotensi menjana income
4-5 angka seminggu:-

BENEFIT KERJAYA SEBAGAI AREA DEALER
- Menikmati incentive tambahan 1% dr Level 5-8 - POTENSI 4-5-6 ANGKA
JANGKAPANJANG...
- SUPPLY/JUAL ERECHARGE kpd Dealer/SD dan pengguna2 ONEXOX - POTENSI 4-5
ANGKA JANGKAPANJANG...
- Insentif activation - POTENSI 4-5-6 ANGKA JANGKAPANJANG...
- SUPPLY SIMKAD kpd SD/Dealer dlm rangkaian dan semua dealer2 ONEXOX
(Untung runcit RM1.30/sim) kpd sub2 & dealer2 anda dan dealer2
berhampiran.

Contoh :
Bila anda naik status AD, anda sudah pun mempunyai lebih dr 100 Dealer/SD
dlm rangkaian anda...
Katakan sehari 10 Dealer restock 20 simkad dgn Anda....
10 x 20 simkad (Anggaran) x RM1.30 = RM260 untung runcit sehari
Kali 30 hari = RM7,800!!!!

Lebih kurang RM7,800 - Keuntungan anda sebulan, tidak termasuk incentive
topup, untung runcit supply erecharge & AD Activation Incentive.....

6) Master Distributor - Achieve yg atas2 dulu, then kita bicara benefit
MD....

REFER >>
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/t1/1536750_10152183849237417_929853699_n.jpg

Anda boleh refer album peluang bisnes ini di >>
https://www.facebook.com/media/set/?set=oa.601014596627830&type=1

TEPUK DADA TANYA KOCEK!!!
www.onexox.my

KAMI LAHIR DR MODAL RM278 SAHAJA UTK MENIKMATI INCOME LUMAYAN.... Tak
perlu modal besar pun... Sistem kapitalist???
Kaji lah yer.... Ce tny pakcik google...
Anda mempunyai masalah dibawah:
1. Ada masalah dengan "Bounce Email" ?
2. Ahli membuat post yang tidak releven ?
3. Kena Ban ?
4. Posting lambat / tidak disiarkan ?
5. Tidak boleh "Post Mesej" ?
Hubungi: automobil-owner@yahoogroups.com

----------------------------------------

Post message:
automobil@yahoogroups.com
Subscribe:
automobil-subscribe@yahoogroups.com

----------------------------------------

Notis Moderator - PENTING Fri Nov 30, 2012
http://autos.groups.yahoo.com/group/automobil/message/32069

----------------------------------------

Blogspot: Group Automobil - http://groupautomobil.blogspot.com
Facebook: Fanpage Automobil - http://www.facebook.com/pages/Automobil/191663580864520
Group Automobil - http://www.facebook.com/group.php?gid=310206678640

----------------------------------------

Weblist:        
OILYMAN - http://oilyman.com.my
Blog In Malaysia - http://bloginmalaysia.com
Kataloh - http://kataloh.com
Cari Mudah - http://carimudah.com
Find And Book the Best Hotel Resort - http://besthotelreviews.org
Enplegu.com - http://enplegu.com
Choosing the Best Hotel Reviews - http://besthotelreviews.info     
Blog Soccers - http://blogsoccers.com
Google Adsense Program - http://googleadsenseprogram.com
Azami Entertainment - http://azamientertainment.com
Din Apartment - http://dinapartment.com
University College Online - http://universitycollegeonline.info
Kad Niaga - http://kadniaga.com
Google Adsense Program Info - http://googleadsenseprogram.info
K-Pop Music Download - http://k-popmusicdownload.info     
Health Care Definition - http://healthcaredefinition.com     
Laptop Skin Sticker - http://laptopskinsticker.com

No comments: