Tuesday, February 16, 2016

www.groupautomobil.blogspot.com - Digest Number 4401

10 Messages

Digest #4401

Messages

Mon Feb 15, 2016 7:10 am (PST) . Posted by:

"-:eSpAcE9808:-" rienacom



SELAMAT DATANG KE BANGLASIA
bloglist-malaysia.blogspot.
naimnikmat.blogspot.
Dicatat oleh Na'im Nikmat

Tak faham aku, semua tenaga mahir dan separuh mahir di Malaysia dah mati ker sampai perlu import warga asing? Eloklah ditutup sahaja GIATMARA, IKM, ILP, POLITEKNIK dan ADTEC...Lepas ni kalau pergi temuduga tak mustahil akan ada dialog macam ni:
"Anda lepasan mana?"
"Politeknik Ungku Omar"
"Minta maaf kami sudah ada calon dari Politeknik Dhaka Bangladesh"

SUMBER

"Wahai Tuhanku, Demi Nikmat-Nikmat Yang ENGKAU Kurniakan Kepadaku,
(Peliharalah Daku) Supaya Aku Tidak Akan Menjadi Penyokong Kepada
Golongan Yang Bersalah". Surah Al-Qasas Ayat 17.

Confirmed. No Virus Found In This rIeNaCoM Mail.

Checked By AVG Antivirus Internet Security 2016

Mon Feb 15, 2016 7:11 am (PST) . Posted by:

"-:eSpAcE9808:-" rienacom



Apple Dijangka Lancar iPhone dan iPad Generasi Baharu Pertengahan Bulan Mac
siakapkeli.my

NEW YORK: Apple Inc dilaporkan akan memperkenalkan dan memasarkan model iPhone dan iPad generasi baharunya pada 15 Mac ini.

Memetik laporan portal teknologi 9to5Mac, Apple yang dijangka memperkenalkan iPhone terbaru berukuran 4-inci atau turut menerima jolokan sebagai "iPhone 5se", Tablet iPad Air dalam satu majlis pelancaran yang bakal diadakan.

Portal berkenaan bagaimanapun tidak mengeluarkan sebarang tawaran tempahan untuk peranti baharu

Gergasi teknologi Amerika Syarikat (AS) itu dilihat mencapai tahap tepu bagi permintaan peranti mudah alih pintar popularnya.

Ia adalah susulan pertumbuhan sebanyak 0.4 peratus yang diperoleh bagi penghantaran produk terbabit untuk suku pertama tahun fiskalnya - iaitu pertumbuhan jualan iPhone paling perlahan sejak ia diperkenalkan pada 2007.

Siri model baharu 4-inci iPhone 5se direka khas untuk menggalakkan pengguna serta peminatnya menaik taraf peranti iPhone kepada peranti yang lebih pantas, pilihan alternatif daripada bertukar kepada iPhone 6s dan 6s Plus yang lebih mahal dan skrin lebih besar..

IPhone 5se dilaporkan akan didatangkan dengan cip pemprosesan M9, chip NFC untuk Apple Pay, sokongan "always on'' pengaktifan siri, sistem kamera siri iPhone 6's dan berkeupayaan untuk mengambil gambar "live Photos".

Bagaimanapun, portal berkenaan masih belum dapat menghubungi pihak Apple untuk mengesahkan laporan terbabit. - Siakapkeli.my

"Wahai Tuhanku, Demi Nikmat-Nikmat Yang ENGKAU Kurniakan Kepadaku,
(Peliharalah Daku) Supaya Aku Tidak Akan Menjadi Penyokong Kepada
Golongan Yang Bersalah". Surah Al-Qasas Ayat 17.

Confirmed. No Virus Found In This rIeNaCoM Mail.

Checked By AVG Antivirus Internet Security 2016

Mon Feb 15, 2016 7:11 am (PST) . Posted by:

"-:eSpAcE9808:-" rienacom

Mengapa Israel Takut dengan Penghafal Al-Quran?

bloglist-malaysia.blogspot
wabillahagro.blogspot.
Dicatat oleh wabillah

"Barangsiapa membaca satu huruf dari Al-Qur'an maka baginya satu pahala dan satu pahala diganjar sepuluh kali lipat." (HR. Tirmidzi)

SEPERTI yang telah kita ketahui bersama bahwa perang antara Israel-Palestina (HAMAS) tidak akan ada hentinya entah sampai kapan. Israel terus menerus melakukan pembantaian-pembantaian terhadap warga Palestina, entah dengan cara sadis ataupun menggunakan siasat licik yang lemah lembut.

Perlu diketahui bahwa dari sekian ribu jiwa korban keganasan perang Israel, 75% diantara mereka adalah anak-anak dan wanita. Berbagai alasan disampaikan oleh Israel mengenai korban tersebut, inilah, itulah bahkan sebagian besar alasannya sangat tidak masuk akal sama sekali dan terkesan mengada-ada. Lebih parahnya lagi Negara-negara dunia seakan tidak mampu menghentikan ini semua, termasuk negara-negara arab sendiri.

Banyak dari kita yang mempertanyakan kenapa Israel tega menghabisi nyawa anak-anak Palestina? Ada yang bilang memang tabiat Israel yang kejam dan biadab, ada juga yang bilang Israel takut akan pertumbuhan anak-anak Palestina. Karena anak-anak yang terlahir adalah generasi masa datang yang gemilang. Mungkin pendapat yang kedua ada benarnya dan masuk akal juga.

Berikut ini akan dijelaskan mengapa Israel menjadikan anak-anak Palestina sebagai target operasi mereka selain kelompok HAMAS tentunya.

Pada penyerangan Israel terhadap Palestina pada Desember 2008 yang bertepatan dengan bulan suci Ramadhan tahun 1429 H, pimpinan HAMAS Ismail Haniyah melantik sekitar 3500 anak-anak Palestina yang telah hafal Al-Qur'an. Dan ternyata anak-anak yang sudah hafal 30 juz Al-Quran ini menjadi sumber ketakutan Zionis Yahudi.

"Jika dalam usia semuda itu mereka sudah menguasai Al-Quran, bayangkan 20 tahun lagi mereka akan jadi seperti apa?" Demikian pemikiran yang berkembang di dalam pikiran orang-orang Yahudi. Tidak heran jika-anak Palestina menjadi para penghafal Al-Quran. Kondisi Gaza yang diblokade dari segala arah oleh Israel, menjadikan mereka terus intens berinteraksi dengan Al-Qur'an. Tidak ada main Play Station atau gamebagi mereka.

Namun kondisi tersebut memacu mereka untuk menjadi para penghafal Al-Quran yang masih begitu belia. Dan pada saat itu, karena ketakutan Zionis Yahudi, sekitar 500 bocah penghafal Quran itu telah syahid.

Itulah sebagian alasan mengapa HAMAS memberlakukan syarat-syarat yang amat berat untuk menjadi anggota mereka, diantaranya Hafidz Al-Qur'an dan tidak pernah meninggalkan shalat fardhu terutama shalat subuh.

Teringat sejarah emas tentang kejayaan Islam di masa kekhalifahan dahulu. Dan rahasia besar yang perlu dicatat dalam masa itu adalah umat Islam tidak pernah jauh dengan Al-Quran, tidak pernah melepaskan hadits Rasulullah saw menjadi pedoman. Seperti dalam sebuah hadits Rasulullah Saw. pernah bersabda.

"Telah kutinggalkan untuk kalian dua hal. Jika kalian berpegang teguh dengan keduanya, maka kalian tidak akan pernah sesat, yaitu Kitab Allah dan Sunnah Nabi-Nya" (HR. Malik).

Perang panjang dengan Yahudi akan berlanjut entah sampai berapa generasi lagi. Ini cuma masalah giliran. Sekarang Palestina dan besok bisa jadi Indonesia. Apa yang telah dilakukan pemerintah Indonesia untuk membina generasi penerus bangsa?

Belajarlah dari Palestina, walaupun mereka dikurung oleh penjajahan Zionis, nyawa mereka terancam setiap saat, setiap menit bahkan setiap detik, tapi itu semua tidak menyurutkan niat mereka untuk dekat dengan Sang Khalik dan mendalami lebih dalam dan lebih jauh tentang Agama Islam.

Israel memang unggul dalam segi jumlah pasukan dan perlengkapan tempur yang berteknologi paling tinggi. Tapi rakyat Palestina memiliki semangat juang yang tinggi, mereka berani mati demi kebebasan mereka, anak cucu mereka. Mendapat syahid dengan janji bertemu Rabb dengan leluasa tanpa tabir apapun. [hf/islampos/kazuki011.wp]

http://www.reportaseterkini.com/2015/09/mengapa-israel-takut-dengan-penghafal.html

"Wahai Tuhanku, Demi Nikmat-Nikmat Yang ENGKAU Kurniakan Kepadaku,
(Peliharalah Daku) Supaya Aku Tidak Akan Menjadi Penyokong Kepada
Golongan Yang Bersalah". Surah Al-Qasas Ayat 17.

Confirmed. No Virus Found In This rIeNaCoM Mail.

Checked By AVG Antivirus Internet Security 2016

Mon Feb 15, 2016 7:12 am (PST) . Posted by:

"-:eSpAcE9808:-" rienacom



Hati hati Merebus Kembali Air Matang Ternyata Berbahaya
bloglist-malaysia.blogspot
beritafresh.com

BeritaFresh.com - ada fakta fakta yang ternyata belum kita tahu tentang hal hal remeh yang sering dilakukan di dapur. Setelah bumbu bumbu dapur berbahaya, kali ini Admin akan memberikan info mengenai merebus kembali air matang. Dan ternyata hal itu justru berbahaya bagi kesihatan. Padahal, merebus air matang justru sering dilakukan oleh ibu ibu rumah tangga. Kita mempunyai anggapan bahawa air yang sudah matang jika direbus kembali akan semakin bersih dan terhindar dari bakteria. Padahal justru sebaliknya yaang akan terjadi.

Air matang yang direbus semula justru tidak baik untuk kesihatan. Sebab air akan menghasilkan sebatian kimia seperti nitrat, arsenik, dan flouride yang tidak baik dimakan untuk tubuh. Hal itu disebabkan ketika perebusan kembali air matang akan mengubah susunan sebatian kimia dalam air, sehingga bukannya tambah bersih justru akan berbahaya bagi kesihatan kita.

Seperti kita tahu bahawa arsenik boleh menimbulkan kelainan pada tubuh sepeti neuropati periferal, penyakit buah pinggang, kencing manis, gastrointesinal, dan pencetus serangan kanser. Sementara nitrat jika masuk ke tubuh dalam jumlah yang besar boleh mengakibatkan penyakit leukemia, kanser pankrea, kanser usus, kanser ovarum, kanser pundi kencing, dll. Dan yang terakhir flouride boleh mengakibatkan penurunan IQ pada anak anak.

Hasil penemuan berkaitan fakta merebus kembali air matang ini dijumpai oleh ahli kesihatan Harvard University beberapa waktu lalu. Jika info ini bermanfaat tolong sebarkan pada sanak saudara agar mereka tahu bahayanya.

"Wahai Tuhanku, Demi Nikmat-Nikmat Yang ENGKAU Kurniakan Kepadaku,
(Peliharalah Daku) Supaya Aku Tidak Akan Menjadi Penyokong Kepada
Golongan Yang Bersalah". Surah Al-Qasas Ayat 17.

Confirmed. No Virus Found In This rIeNaCoM Mail.

Checked By AVG Antivirus Internet Security 2016

Mon Feb 15, 2016 7:12 am (PST) . Posted by:

"-:eSpAcE9808:-" rienacom



Ajaib, Tanaman Ini Dapat Bunuh Sel Kanser Dalam 16 Jam Sahaja
bloglist-malaysia.blogspot
beritafresh.com

Beritafresh.com - kanser memang menjadi penyakit yang sangat menakutkan di zaman moden ini. Tahap pencemaran tinggi serta gaya hidup serba segera membuat perlembangan sel sel kanser di dalam tubuh berkembang cepat. Tak hairan jika kemudian muncul banyak jenis penyakit kanser. Malangnya penyakit kanser ini boleh menyerang siapa saja tanpa pandang bulu, baik kaya atau miskin, termasuk anda. Tapi jangan takut kerana para ahli terus berusaha untuk mencari ubat yang mujarab untuk mengatasi kanser. Salah satunya adalah tanaman Artemisinin. Penyelidikan Life Science telah mendapati bahawa tanaman ini boleh membunuh sel sel kanser dalam masa 16 jam sahaja.

Tanaman Artemisinin ini merupakan tanaman turunan dari wormwood yanag sudah lama digunakan oleh orang China untuk merawat kanser. Henry Lai dan Narendra Singh yang meneliti manfaat Artemisinin dari University Washinton mencari walaupun kandungan tanaman ini boleh membunuh sel kanser payudara sebanyak 98% jika dimakan begitu sahaja. Sedangkan jika dilakukan ekstraksi boleh lebih cepat membunuh sel kanser. Sebagai gambaran seperti apa tanaman ini, adalah tanaman yang sering digunakan untuk merawat malaria di masa lalu.

Tanaman Artemisinin

Malangnya populasi tanaman ini kini semakin sedikit dan susan untuk dicari. Namu belakangan syarikat farmasi asal Perancis mula menanam tanaman ini seiring dengan diketahuinya kehebatan Artemisinin.

"Wahai Tuhanku, Demi Nikmat-Nikmat Yang ENGKAU Kurniakan Kepadaku,
(Peliharalah Daku) Supaya Aku Tidak Akan Menjadi Penyokong Kepada
Golongan Yang Bersalah". Surah Al-Qasas Ayat 17.

Confirmed. No Virus Found In This rIeNaCoM Mail.

Checked By AVG Antivirus Internet Security 2016

Mon Feb 15, 2016 7:13 am (PST) . Posted by:

"-:eSpAcE9808:-" rienacom



KENA TIPU LAGI!
bloglist-malaysia.blogspot
naimnikmat.blogspot
Dicatat oleh Na'im Nikmat

Semua Harga Kereta Proton Akan Naik Berkuatkuasa Pertengahan Bulan Februari Ini

siakapkeli.my

KUALA LUMPUR: Sejajar dengan kesan kejatuhan ringgit, pihak pengeluar kereta nasional negara PROTON Holdings Bhd (PROTON) akan menaikan harga kesemua jenis model kereta keluaran mereka berkuat kuasa 15 Februari ini.

Menurut kenyataan yang dikeluarkan oleh pihak PROTON, kenaikan adalah sebanyak RM312 sehingga maksimum RM2,021 bergantung kepada varian model.

Kesan kejatuhan ringgit menyebabkan kebanyakan bahan mentah dibeli dalam mata wang asing sekaligus memberi kesan kepada kos operasi syarikat dan keseluruhan rantaian ekosistem.

Kenaikan harga baru yang berkuatkuasa pertengahan Februari ini akan mengurakan impak yang memberi kesan kepada keuntungan PROTON sejak Ogos 2015, syarikat itu berusaha dalam mengurangkan kos operasi dan melaksanakan rasionalisasi operasi, yang mana perlu.

Senarai penuh semakan semula harga itu akan dinyatakan dalam laman sesawang PROTON apabila harga baharu berkuat kuasa. - Siakapkeli.my

"Wahai Tuhanku, Demi Nikmat-Nikmat Yang ENGKAU Kurniakan Kepadaku,
(Peliharalah Daku) Supaya Aku Tidak Akan Menjadi Penyokong Kepada
Golongan Yang Bersalah". Surah Al-Qasas Ayat 17.

Confirmed. No Virus Found In This rIeNaCoM Mail.

Checked By AVG Antivirus Internet Security 2016

Mon Feb 15, 2016 7:13 am (PST) . Posted by:

"-:eSpAcE9808:-" rienacom



Senarai 16 orang dilarang berceramah di Johor
bloglist-malaysia.blogspot
kerabubersuara.blogspot

Semoga ada jalan penyelesaian.

"Wahai Tuhanku, Demi Nikmat-Nikmat Yang ENGKAU Kurniakan Kepadaku,
(Peliharalah Daku) Supaya Aku Tidak Akan Menjadi Penyokong Kepada
Golongan Yang Bersalah". Surah Al-Qasas Ayat 17.

Confirmed. No Virus Found In This rIeNaCoM Mail.

Checked By AVG Antivirus Internet Security 2016

Mon Feb 15, 2016 7:14 am (PST) . Posted by:

"-:eSpAcE9808:-" rienacom

Pekerja Stesen Minyak Luah Rasa Sedih Pelanggan Larikan Diri Selepas Isi Minyak Tanpa Bayar

siakapkeli.my

Seorang pekerja sebuah stesen minyak yang bertugas di bahagian kaunter berkongsi cerita sedih apabila dianiaya seorang pelanggan yang mengisi petrol tanpa membuat bayaran.

Beliau yang menggunakan Facebook bernama Petronas Tupai Taiping telah berkongsikan kisah tersebut di mana nasibnya itu berjaya meraih perhatian netizen di mana kejadian berlaku di Petronas Tupai dekat Taiping.

Sebelum kejadian, wanita berkenaan dikatakan datang memberitahu untuk mengisi minyak dan tiba-tiba dia naik angin apabila diminta membuat pembayaran terlebih dahulu.

Bagaimanapun, pekerja kaunter berkenaan yang akur dengan pelanggan itu untuk mengisi minyak terlebih dahulu terpaksa berputih mata apabila wanita itu `cabut lari' selepas mengisi penuh dengan jumlah yang sepatutnya dibayar sebanyak RM100.

"Takde berperikemanusiaan langsung..dah la gaji kami tak banyak nak tanggung pulak short..kalau setakat RM10 takpe..ni mencecah RM100.

"Mintak tolong la viralkan benda ni..tapi memang tak boleh nampak langsung nombor plat..cuma nampak huruf je AJF..kereta Honda berwarna putih..lagak macam orang kaya tapi sengkek," keluh mangsa.

Pekerja stesen minyak itu hanya mampu berharap agar wanita terbabit akan terbuka hati untuk membayar jumlah minyak yang diisi sekiranya terbaca luahan yang diviral itu. - Siakapkeli.my

"Wahai Tuhanku, Demi Nikmat-Nikmat Yang ENGKAU Kurniakan Kepadaku,
(Peliharalah Daku) Supaya Aku Tidak Akan Menjadi Penyokong Kepada
Golongan Yang Bersalah". Surah Al-Qasas Ayat 17.

Confirmed. No Virus Found In This rIeNaCoM Mail.

Checked By AVG Antivirus Internet Security 2016

Mon Feb 15, 2016 8:40 am (PST) . Posted by:



Saya ingin tau apa TARGET dan Cita-Cita kamu Tahun ini ? reminder
When: Monday, 15 February 2016 05:00 PM to 06:00 PM
(GMT) Greenwich Mean Time - Dublin / Edinburgh / Lisbon / London

Where: http://rokokkesehatan.com/?ref=8429

Notes: Halo sahabat...

Saya ingin tau apa TARGET dan Cita-Cita kamu Tahun ini ?

- . Apakah ingin memiliki Mobil Mewah ?
- . Ingin memiliki Rumah Mewah ?
- . Ingin memiliki Bisnis Besar ?
- . Bebas Finansial ?
- . Hidup Mapan dan Sejahtera ?

TETAPI... Bagaimana CARA meraih itu semua ?

- . Butuh Modal BESAR ?
- . Harus berpendidikan TINGGI ?
- . Harus Bekerja sangat KERAS ?

Mampukah kamu ?

Coba luangkan waktumu sejenak melihat situs ini :
http://goo.gl/1foLME

Di rokokkesehatan.com anda akan mendapatkan penghasilan
milyaran rupiah tanpa perlu bekerja keras!
Menggunakan sistem otomatis yang pasti akan menghantarkan
anda menjadi seorang milyuner! DIJAMIN!

Perlu BUKTI ?
Kunjungi Website saya :
http://goo.gl/1foLME

Sukses Selalu!

Darman
http://goo.gl/1foLME

From: automobil Calendar

Privacy:
http://privacy.yahoo.com/privacy/us

Terms:
http://docs.yahoo.com/info/terms/

Mon Feb 15, 2016 4:21 pm (PST) . Posted by:

"muhamad zuki bin abdul kadir" myv183

Siapa nak lapor?
Si ayah? tak sekali2
Si ibu? malu & sakit lagi nanti
si anak? diluah mati emak ditelan mati bapak
si saksi? ntah2 dah dah beratus KM jauh

kalau betul nak ambil tindakan, pergilah ke pejabat tol tu. cuba soal
siasat situ dulu. cek CCTV.
nak seribu daya, xnk seribu dalih

On Sun, Feb 14, 2016 at 6:57 PM '-:eSpAcE9808:-' rienacom@yahoo.com.sg
[automobil] <automobil@yahoogroups.com> wrote:

>
> [Attachment(s) <#msg-f:1526147249297606652_TopText> from -:eSpAcE9808:-
> included below]
>
> 
>
>
> *Suami Pukul Isteri Di Tepi Jalan *
>
> bloglist-malaysia.blogspot.
>
> Posted by Mohd. Kamal bin Abdullah
>
> AYER HITAM - Video seorang lelaki berketayap memukul isterinya di tepi
> jalan, tersebar di laman sosial pagi ini.
>
> Dalam kejadian yang dilaporkan berlaku berhampiran dengan Tol Ayer Hitam
> itu, mangsa dipukul bertubi-tubi oleh suaminya tanpa menyedari perbuatannya
> itu dirakam oleh orang awam.
>
> Video berdurasi 1 minit 3 saat itu menunjukkan seorang perempuan yang
> dipercayai anak pasangan terbabit cuba melindungi ibunya daripada terus
> dipukul oleh lelaki itu.
>
> Bagaimanapun, lelaki itu gagal mengawal amarahnya terus menerus berlari
> dari kereta lalu menyepak mangsa.
>
> Motif kejadian tidak diketahui, namun dipercayai berlaku salah faham di
> antara pasangan terbabit. - PIXEL MEDIA
>
>
> *Polis Siasat Video Lelaki Pukul Wanita Tepi Jalan *
> siakapkeli.my
>
>
> <https://1.bp.blogspot.com/-GOPe-hp3GGw/Vr_lNPTmftI/AAAAAAAATGw/hEaTlZKekgw/s1600/pukulisteribp.transformed.jpg>
>
>
> *BATU PAHAT*: Polis kini sedang menyiasat kes seorang lelaki yang memukul
> wanita menggunakan kasut yang didakwa berlaku berhampiran pintu masuk Plaza
> Tol Ayer Hitam di sini petang Jumaat.
>
> Video kejadian terbabit tersebar di media sosial.
>
> Dalam kejadian yang berlaku kira-kira 4.30 petang itu, lelaki terbabit
> yang dipercayai suami kepada wanita tersebut dilihat turut menendang wanita
> malang itu.
>
> Selain itu, turut kelihatan seorang remaja perempuan dipercayai anak
> pasangan tersebut cuba memeluk erat mangsa bagi melindungi dari dipukul.
>
> Perbuatan tersebut dirakam oleh seorang pengguna jalan raya dipercayai
> menggunakan telefon bimbit.
>
> Ketua Polis Daerah Batu Pahat, Asisten Komisioner Din Ahmad berkata,
> pihaknya masih belum menerima laporan berhubung kes dan meminta saksi
> kejadian tampil membuat laporan.
>
> "*Kita meminta orang ramai yang berada di lokasi kejadian dan menyaksikan
> insiden berkenaan supaya tampil bagi membantu siasatan*," katanya -
> Siakapkeli.my <http://siakapkeli.my/>
>
>
>
>
>
> "Wahai Tuhanku, Demi Nikmat-Nikmat Yang ENGKAU Kurniakan Kepadaku,
> (Peliharalah Daku) Supaya Aku Tidak Akan Menjadi Penyokong Kepada
> Golongan Yang Bersalah". Surah Al-Qasas Ayat 17.
>
> Confirmed. No Virus Found In This rIeNaCoM Mail.
>
> Checked By AVG Antivirus Internet Security 2016
>
>
Anda mempunyai masalah dibawah:
1. Ada masalah dengan "Bounce Email" ?
2. Ahli membuat post yang tidak releven ?
3. Kena Ban ?
4. Posting lambat / tidak disiarkan ?
5. Tidak boleh "Post Mesej" ?
Hubungi: automobil-owner@yahoogroups.com

----------------------------------------

Post message:
automobil@yahoogroups.com
Subscribe:
automobil-subscribe@yahoogroups.com

----------------------------------------

Notis Moderator - PENTING Fri Nov 30, 2012
http://autos.groups.yahoo.com/group/automobil/message/32069

----------------------------------------

Blogspot: Group Automobil - http://groupautomobil.blogspot.com
Facebook: Fanpage Automobil - http://www.facebook.com/pages/Automobil/191663580864520
Group Automobil - http://www.facebook.com/group.php?gid=310206678640

----------------------------------------

Weblist:        
OILYMAN - http://oilyman.com.my
Blog In Malaysia - http://bloginmalaysia.com
Kataloh - http://kataloh.com
Cari Mudah - http://carimudah.com
Find And Book the Best Hotel Resort - http://besthotelreviews.org
Enplegu.com - http://enplegu.com
Choosing the Best Hotel Reviews - http://besthotelreviews.info     
Blog Soccers - http://blogsoccers.com
Google Adsense Program - http://googleadsenseprogram.com
Azami Entertainment - http://azamientertainment.com
Din Apartment - http://dinapartment.com
University College Online - http://universitycollegeonline.info
Kad Niaga - http://kadniaga.com
Google Adsense Program Info - http://googleadsenseprogram.info
K-Pop Music Download - http://k-popmusicdownload.info     
Health Care Definition - http://healthcaredefinition.com     
Laptop Skin Sticker - http://laptopskinsticker.com

No comments: