Monday, May 13, 2013

www.groupautomobil.blogspot.com - Digest Number 3591

8 New Messages

Digest #3591
1
Fw: Canon EOS 650D lawan Nikon D5200 by "-::eSpAcE9808::-" rienacom
2
Fw: Hati-hati Dalam Bergaul by "-::eSpAcE9808::-" rienacom
3
Fw: Tablet Murah ASUS by "-::eSpAcE9808::-" rienacom
4
Fw: Ultrabook Ala Futuristik Acer by "-::eSpAcE9808::-" rienacom
5a
Fw: Nokia Memperkenalkan Asha 501 by "-::eSpAcE9808::-" rienacom
5b
Re: Fw: Nokia Memperkenalkan Asha 501 by "Nazri Ahtar" littlenoti

Messages

Sun May 12, 2013 5:43 am (PDT) . Posted by:

"-::eSpAcE9808::-" rienacom



Pertengahan Jalan, Prestasi Unggul – Canon EOS 650D lawan Nikon D5200
By PC.com Team | Majalah Tech

Mana yang cantik?
Kalau tengok di mana-mana sekarang ini, banyak orang yang kini pakai DSLR. Dah tak rasa istimewa kalau anda beli sebuah sekarang ini. Akan tetapi masih terdapat model-model yang memberikan anda pengalaman yang lebih baik dari kamera kompak biasa. Canon dan Nikon – dua pengeluar kamera terkemuka memperkenalkan kamera kelas pertengahan mereka – EOS 650D dan D5200.

Rupa

Dari dulu lagi Canon dan Nikon telah berlaga-laga untuk memberikan pelanggan mereka produk yang terbaik dengan harga yang berpatutan. Kedua-dua model ini melambangkan kesungguhan mereka. EOS 650D menggunakan plastik yang keras di dalam badannya dengan kemasa yang menunjukkan ianya nampak 'tahan lasak'. Nikon pula menggunakan plastik yang hampir sama di D5200, tetapi dengan kemasan yang lebih halus – rasa macam 'high class' sikit.

Kedua-dua model ini mempunyai sensor bersaiz serupa, dengan jumlah megapiksel yang berbeza. Canon menggunakan sensor 18 megapiksel manakala Nikon menggunakan 24 megapiksel. Selain dari itu, kedua-dua model ini mempunyai skrin 3 inci yang boleh ditarik dan diputar, menggunakan kad memori SD, dan juga rakaman video sehingga tahap HD.

Yang ini...
Prestasi

Saiz sensor 650D dan D5200 adalah ciri penting untuk kamera-kamera ini. Nikon mempunyai sensor dengan resolusi yang lebih tinggi yang akan menjadikan gambar-gambar anda mempunyai kualiti gambar yang lebih tinggi sedikit. Kalau nak piksel yang lebih, pilih Nikon.

Canon pula cemerlang dari segi pengendalian. Ianya mempunyai skrin LCD dengan fungsi sesentuh. Kami rasakan ciri ini perlu hadir ke semua kamera – tak kisah kompak ataupun DSLR. Anda boleh putar/besarkan gambar di dalam mod tayangan, ataupun menukar titik fokus dan juga melepaskan pengatup di dalam mod penggambaran – dengan menggunakan jari anda sahaja. Tak ke best tu?

Pemprosesan imej dibuat sepenuhnya di dalam kamera, dan kedua-dua kamera ini mempunyai cip pemprosesan imej yang bagus. Dari Canon, ialah DiGiC 5. Gambar yang diproses dengan cip ini warna lebih panas dan bagus untuk gambar-gambar yang penuh aksi (sukan sebagai contoh). Nikon pula mempunyai Expeed 3 yang lebih bias kepada gambar-gambar potret, dan gambar yang diproses lebih sejuk dari Canon.

650D dan D5200 adalah model yang berkuasa. Kedua-dua mempunyai ciri-ciri yang membezakan satu sama lain. Nikon mempunyai lebih panyak titik fokus (39 termasuk 9 jenis lintang) dan mod kreatif yang lebih lengkap. Canon pula mempunyai sistem autofokus hibrid dan jkuga mod HDR yang senang untuk dicapai – putar aja tombol mod.

...atau yang ini?
Spesifikasi

Canon EOS 650D Nikon D5200
Sensor 18 Megapixels 24.1 Megapixels
Skrin 3", Fully-Articulated, 1,040,000 dot pixels 3", Fully-Articulated, 921,000 dot pixel, Touch
Memori SD/SDHC/SDXC SD/SDHC/SDXC
Sambungan Canon EF/EF-S mount Nikon F mount
Kalis Cuaca No No
Video H.264/Motion JPEG
(1920 x 1080 max)
H.264/Motion JPEG (1920 x 1080 max)
Saiz Imej (max) 5184 x 3456 6000 x 4000

Pemenang Kami Untuk Kali Ini!
Pemenang: Canon EOS 650D

Memang Nikon mempunyai sensor yang lebih besar, yang memberikan gambar yang lebih baik – secara teorilah. Canon pula memberikan anda pengendalian yang lebih baik – ia mempunyai ciri-ciri yang lebih maju. Ini termasuklah skrin sesentuh, mode HDR dan sistem autofokus hibrid.

Kami rasa ini boleh membantu pengguna di dalam penggunaan seharian.

comments
a.. kakikukekoke •
a.. I AM NIKON
b.. orang susah •
Saya dah guna nikon, kawan saya guna Canon, tapi gambar yang saya ambil jauh lebih cantik dari gambar dia kerana sekarang saya menonton nya di dalam LED 55 inci. Kelemahan Nikon ni lambat sikit dalam apa jua program.

Sun May 12, 2013 5:43 am (PDT) . Posted by:

"-::eSpAcE9808::-" rienacom

Hati-hati Dalam Bergaul
malaysiaberih.blogspot
ustazcyber.com
Dicatat oleh ustazcyber

Aidh Al Qarni- Hati-hatilah bergaul dengan orang yang suka bersikap pesimis karena ketika engkau perlihatkan sekuntum bunga yang indah kepadanya maka yang dia lihat hanya duri durinya, Ketika engkau bawakan segelas air kepadanya, maka yang dia perhatikan hanya kotoran di dalamnya. Demikian juga, ketika engkau memuji kebaikan atau manfaat matahari di hadapannya maka yang ia rasakan hanya panasnya.

Ingatlah, carilah tiga tip teman yang harus didekati dan miliki, kegembiraan, ketenangan dan semangat yang tinggi.

Tiga musuh yang engkau harus jauhi, yaitu sifat pesimis, bimbang dan putus asa.

Untuk menjaga hatimu, berhati hatilah ikut dalam perkumpulan yang bertujuan mengobarkan permusuhan karena di dalamnya ajaran ajaran agama akan dengan mudah diabaikan dan digadaikan.

Selain itu, bergabung di dalamnya akan menghilangkan wibawa, dan menjatuhkan kehormatan.

Sun May 12, 2013 8:41 am (PDT) . Posted by:

"-::eSpAcE9808::-" rienacom

Jom Uji – Tablet Murah ASUS
By AH Mohd | Daunpisang –

Mungkin ada yang bertanya, apakah tablet yang boleh dibeli dengan harga hanya RM499. Kalau ikut logik, dengan nilai tersebut yang ada di tangan anda, pasti sukar untuk mendapatkan jenama serta upaya spesifikasi yang baik.
Tetapi, rupa-rupanya angka tersebut masih membolehkan anda mendapatkan tablet sekiranya anda pengguna yang baru mahu berjinak-jinak dengan tablet atau mahu menghadiahkannya kepada anak anda. Adik-adik yang masih di bangku sekolah pun sesuai untuk menggunakan tablet ini.

Tablet tersebut dikeluarkan syarikat popular, ASUS yang menyaingi syarikat lain seperti Samsung atau Apple. Berbanding tablet murah yang kebanyakan dari jenama tidak dikenali atau 'Made In China', tablet ASUS Memo Pad ME172V memang gajet menarik yang mengejutkan apabila ditawarkan pada harga murah.

Dengan harga murah itu, anda masih akan mendapat sebuah tablet dengan sistem operasi berkuasa Android 4.1 Jelly Bean iaitu sistem operasi Android paling baru. Ia bermakna kelengkapan asas pada tablet manakala anda tidak perlu bersusah payah jika diminta untuk mengemaskini perisian dan sebagainya dilengkapi ciri unik tapi masih mampu beroperasi dengan lancar dilengkapi ciri asas yang ditetapkan dengan baik.

Memo Pad ME172V direka sesuai menepati kehendak kebanyakan pengguna apatah lagi saiz pada 7.0 inci itu memang standard biasa yang kecil dan senang untuk dipegang ketika dibawa kemana-mana saja. Saya sudah mencuba sendiri tablet itu dan mendapati resolusi paparan pada Memo Pad ME172V pada format 1,024 x 600 piksel memang memuaskan kalau anda gunakannya untuk menonton YouTube walaupun pada hakikatnya, harga Memo Pad agak murah.

Dari aspek kuasa yang memproses operasi tablet ini, saya mendapati pada spesifikasinya tertera CPU 1GHz WM8950 serta GPU Mali T604. Jadi saya pantas mencuba membuka serta menutup beberapa aplikasi secara kerap, menggunakan dua atau tiga aplikasi dengan lama terutama yang banyak menggunakan grafik dan memasang beberapa laman sosial namun pastinya saya teruja kerana walaupun menggunakan pemproses asas, Memo Pad masih beroperasi lancar. Cuma ada sedikit masalah kalau anda tidak buang beberapa 'cache' kalau sudah menggunakan aplikasi pada tempoh lama.

Untuk membuang cache, sila ke bahagian Setting dan cari aplikasi yang dibuka. Tidak ramai yang mengetahui hal ini mengakibatkan tablet anda menjadi lembab untuk selepas lama digunakan.

Jangka hayat bateri Memo Pad pula lebih kurang sama dengan mana-mana tablet saiz 7.0 inci yang lain . Walaupun selepas lama digunakan, ia masih boleh bertahan sekitar 8 jam. Itupun dengan penggunaan aktif laman sosial dan pemasangan wifi yang memang menggunakan tenaga dengan banyak.

Senang cerita, mahukan tablet murah? Mungkin tiba masa anda mendapatkan tablet Memo Pad ME172V yang dihasilkan ASUS itu. Anda masih lagi boleh mendapatkan fungsi asas cuma jangan terlalu berharap pada kamera yang hanya mempunyai resolusi 1.0 megapiksel.

Spesifikasi Tablet Murah Asus MeMo Pad ME172V
Berikut ini adalah spesifikasi tablet murah ASUS MeMo Pad ME172V:

Sistem Operasi: Android 4.1 Jelly Bean
Layar 7-inch dengan Resolusi 1024 x 600
Prosesor: 1GHz VIA WM8950CPU
GPU: Mali-400 GPI
RAM: 1GB
Storage: 8GB/16GB storage
Support microSD s.d 32GB
Kamera Depan 1 MP
Koneksi:802.11 b/g/n Wi-Fi, Micro USB, Bluetooth, WiFi Hotspot
Berat: 400 gram

Sun May 12, 2013 8:42 am (PDT) . Posted by:

"-::eSpAcE9808::-" rienacom



Ultrabook Ala Futuristik Acer
By AH Mohd | Daunpisang –

Sudah lama, pengguna komputer atau kaki gajet tidak memiliki laptop yang benar-benar mempunyai keupayaan sebagai sebuah mesin maju dan moden atau lain dari yang lain. Kali terakhir laptop mengalami revolusi adalah ketika ultrabook dilancarkan.
Revolusi ultrabook bermakna laptop menjadi lebih nipis seperti apa yang berlaku ketika Macbook Air mula-mula dikeluarkan dengan membuang slot cakera padat. Nasib sekarang, terdapat syarikat yang berupaya merevolusikan pula ultrabook tersebut.

Terima kasih kepada Acer yang pantas mengetengahkan dua jenis yang boleh kita panggil sebagai ultrabook hibrid terutama melalui model notebook Acer Aspire R7. Pada masa yang sama juga Acer datang dengan Aspire P3 yang bermakna banyak ciri-ciri perkomputeran masa depan berdasarkan ciri mekanikal unggul yang terserlah di bahagian unibodinya.

Kalau kita lihat, Acer Aspire R7 ditetapkan dengan ciri yang membolehkan monitor dan papan kekuncinya dilaraskan menjadi desktop atau tablet atau seakan televisyen kecil apabila monitornya boleh diangkat dan dilipat bermakna anda bakal mendapat empat fungsi pada satu masa sekaligus menjadikannya antara kaedah baru PC dan pilihan cara penggunaan unik kepada pengguna.

Acer Aspire R7 - Apabila dibuka, ia boleh beraksi macam desktop

Anda akan menyaksikan skrinnya beroperasi pada resolusi 1920 x 1080 piksel manakala dimensi laptop tersebut bersaiz 14.83 x 10.02 x 0.81/1.12 inci namun belum ada harga rasmi untuk pasaran Malaysia. Ia bakal menggunakan skrin yang bersaiz 15.6 inci.

Cuma yang pasti, ia akan beropeasi pada pemprosesan yang sekurang-kurangnya mempunyai keupayaan Intel Core i5. Sesuatu yang memberangsangkan cuma kalau dapat mampu, mungkn lebih baik kalau anda dapatkan kuasa Intel Core i7. Setoran 1 terabait sudah cukup di tambah RAM sebanyak 6GB sudah boleh dianggap cukup kepada pengguna dan unibodi aluminium seakan membentuk rekaan empat segi yang baik. Anda akan dilengkapkan dengan slot kad pembaca memori SD, HDMI dan tiga kali USB3.0. Semuanya spesifikasi standard dalam ultrabook baru.

Sistem operasi yang digunakan pula pastilah perisian paling baru dalam Microsoft iaitu Windows 8 Pro jadi anda akan memperoleh sesuatu yang baru sekiranya sebelum ini anda pengguna Windows 7.

Acer Aspire R7 - Kemasan bahagian belakang

Satu lagi produk menarik ialah Aspire R7 yang lebih kepada ultrabook + tablet. Ia masih lagi kekal dengan cip pempros Core i5 dan i7 di samping skrinnya berasaskan format 1080p.

Acer Aspire R7 - Pusingan 180 darjah

Gajet ini dikategorikan ultrabook hibrid memandangkan monitornya boleh ditanggal sebelum merubahnya menjadi tablet penuh. Anda boleh tinggalkan papan kekunci dan menggunakannya sebagai tablet untuk dibawa keluar rumah. Perbezaan ketara dengan produk lain tertumpu kepada sokongan pen stylus yang didatangkan bersama saiz 11.6 inci bersama pemprosesan Intel Core i3 dan i5.

Acer Aspire P3 – Kemas, macam tablet

P3 akan menggunakan sistem operasi Windows 8 yang mesra tablet namun ada baiknya kalau sistem operasi Android turut dijadikan pilihan. Setakat ini, ada setoran berkapasiti 60GB atau 120GB dengan ketahanan bateri 6 jam. Tidak dilupakan, kamera 5 megapiksel.

comment
a.. Muhammad Aiqal •
a.. how about the price in malaysia now??

Sun May 12, 2013 8:43 am (PDT) . Posted by:

"-::eSpAcE9808::-" rienacom


Nokia Memperkenalkan Asha 501
By PC.com Team | Majalah Tech

Cantik telefon ni
Untuk mereka yang sebuah telefon yang senang digunakan, penuh dengan aplikasi tercanggih masa kini, dan juga tidak akan menghabiskan duit anda di bank – Nokia telah memperkenalkan sebuah model baru yang dipanggil Nokia Asha 501.

Menggunakan platform baru yang dipanggil 'Asha', ianga menggabungkan rekabentuk yang berkualiti tinggi dan fungsi yang senang digunakan, di dalam sebuah pakej yang boleh dimiliki oleh sesiapa sahaja. Ianya mempunyai kasing yang boleh dibuka dan juga bateri yang boleh ditukar dengan senang – di dalam sebuah badan telefon yang hanya seberat 98 gram (dengan bateri didalamnya).

Diantara fungsi baru yang diperkenalkan di dalam Asha 501 ialah Fastlane – sebuah 'home screen' dimana pengguna boleh membaca semua informasi penting mereka dengan sekali pandang sahaja. Semua notifikasi baru – bak mesej mahupun dari aplikasi – akan tertera di dalam Fastlane ini.

Asha 501 juga datang dengan Nokia Xpress Browser, yang memampatkan data dari internet sehingga 90% dari saiz asal. Ini membolehkan pelayaran internet di mana sahaja dengan harga yang lebih murah. Selain daripada itu, Asha 501 mempunyai masa berbual selama 17 jam, dan masa menunggu selama 48 hari (model satu SIM)!

Ianya akan hadir ke pasaran tidak lama lagi, dengan harga cadangan sebanyak USD 99 (RM 294).

Banyak warna yang boleh dipilih

Nokia Asha 501

a.. Read opinions
b..
Compare
c..
Pictures
d..
Related phones
e..
In the news (new)POPULARITY
Daily interest
44%Total hits: 159958VOTING RESULTS
Design
8.1 Features
7.7 Performance
7.812345678910 12345678910 12345678910
Votes: 158
Aso available as Nokia Asha 501 Dual Sim with dual SIM card support.

GENERAL 2G Network GSM 900 / 1800 - RM-899
850 / 1900 - RM-900
GSM 900 / 1800 - SIM 1 & SIM 2 - RM-902
SIM Optional Dual SIM (Micro-SIM, dual stand-by)
Announced 2013, May
Status Coming soon. Exp. release 2013, June
BODY Dimensions 99.2 x 58 x 12.1 mm (3.91 x 2.28 x 0.48 in)
Weight 98.2 g (3.46 oz)
DISPLAY Type TFT capacitive touchscreen, 256K colors
Size 240 x 320 pixels, 3.0 inches (~133 ppi pixel density)
Multitouch Up to 2 fingers
SOUND Alert types Vibration, MP3 ringtones
Loudspeaker Yes
3.5mm jack Yes
MEMORY Card slot microSD, up to 32 GB, 4 GB card included
Internal 128 MB, 64 MB RAM
DATA GPRS Up to 85.6 kbps
EDGE Up to 236.8 kbps
WLAN Wi-Fi 802.11 b/g
Bluetooth Yes, v3.0 with EDR
USB Yes, microUSB v2.0
CAMERA Primary 3.15 MP, 2048x1536 pixels
Video Yes,QVGA@15fps
Secondary No
FEATURES OS Nokia Asha software platform 1.0
Sensors Accelerometer, proximity
Messaging SMS(threaded view), MMS, Email, IM
Browser WAP 2.0/xHTML, HTML
Radio FM radio
GPS No
Java Yes, MIDP 2.1
Colors Bright Red, Bright Green, Cyan, Yellow, White and Black
- SNS apps
- MP4/H.263/WMV player
- MP3/WAV/WMA/AAC player
- Photo editor
- Organizer
- Voice memo
- Predictive text input
BATTERY Li-Ion 1200 mAh battery (BL-4U)
Stand-by Up to 1152 h
Talk time Up to 17 h
Music play Up to 56 h
Li-Ion 1200 mAh battery (BL-4U) for dual-SIM model
Stand-by Up to 624 h
Talk time Up to 17 h
MISC Price group

Sun May 12, 2013 7:05 pm (PDT) . Posted by:

"Nazri Ahtar" littlenoti

telefon ni boleh control alarm kereta kot ?
 
rgds,
Nazri Ahtar

________________________________
From: -::eSpAcE9808::- <rienacom@yahoo.com.sg>
To: zzxmelayucyber <melayucyber@yahoogroups.com>
Sent: Sunday, May 12, 2013 11:43 PM
Subject: www.groupautomobil.blogspot.com - Fw: Nokia Memperkenalkan Asha 501


 

 
Nokia Memperkenalkan Asha
501By PC.com
Team | Majalah
Tech 
Cantik telefon
ni
Untuk mereka yang sebuah telefon yang senang digunakan, penuh dengan aplikasi
tercanggih masa kini, dan juga tidak akan menghabiskan duit anda di bank – Nokia
telah memperkenalkan sebuah model baru yang dipanggil Nokia Asha 501.
Menggunakan platform baru yang dipanggil 'Asha', ianga menggabungkan
rekabentuk yang berkualiti tinggi dan fungsi yang senang digunakan, di dalam
sebuah pakej yang boleh dimiliki oleh sesiapa sahaja. Ianya mempunyai kasing
yang boleh dibuka dan juga bateri yang boleh ditukar dengan senang – di dalam
sebuah badan telefon yang hanya seberat 98 gram (dengan bateri
didalamnya).
Diantara fungsi baru yang diperkenalkan di dalam Asha 501 ialah Fastlane –
sebuah 'home screen' dimana pengguna boleh membaca semua informasi penting
mereka dengan sekali pandang sahaja. Semua notifikasi baru – bak mesej mahupun
dari aplikasi – akan tertera di dalam Fastlane ini.
Asha 501 juga datang dengan Nokia Xpress Browser, yang memampatkan data dari
internet sehingga 90% dari saiz asal. Ini membolehkan pelayaran internet di mana
sahaja dengan harga yang lebih murah. Selain daripada itu, Asha 501 mempunyai
masa berbual selama 17 jam, dan masa menunggu selama 48 hari (model satu
SIM)!
Ianya akan hadir ke pasaran tidak lama lagi, dengan harga cadangan sebanyak
USD 99 (RM 294).
Banyak warna yang boleh
dipilih
 
Nokia
Asha 501
* Read opinions
* Compare
* Pictures
* Related phones
* In the news  (new)
POPULARITY
Daily interest
44%
Total hits:
159958
VOTING
RESULTS
Design
8.1
Features
7.7
Performance
7.8
12345678910 12345678910 12345678910 
Votes:
158

Aso
available as Nokia Asha 501 Dual Sim with dual SIM card support.
GENERAL2G Network GSM 900 / 1800 - RM-899
850 / 1900 - RM-900
  GSM 900 / 1800 - SIM 1 & SIM 2 - RM-902
SIM Optional Dual SIM (Micro-SIM, dual stand-by)
Announced 2013, May
Status Coming soon. Exp. release 2013, June
BODYDimensions 99.2 x 58 x 12.1 mm (3.91 x 2.28 x 0.48 in)
Weight 98.2 g (3.46 oz)
DISPLAYType TFT capacitive touchscreen, 256K colors
Size 240 x 320 pixels, 3.0 inches (~133 ppi pixel density)
Multitouch Up to 2 fingers
SOUNDAlert types Vibration, MP3 ringtones
Loudspeaker Yes
3.5mm jack Yes
MEMORYCard slot microSD, up to 32 GB, 4 GB card included
Internal 128 MB, 64 MB RAM
DATAGPRS Up to 85.6 kbps
EDGE Up to 236.8 kbps
WLAN Wi-Fi 802.11 b/g
Bluetooth Yes, v3.0 with EDR
USB Yes, microUSB v2.0
CAMERAPrimary 3.15 MP, 2048x1536 pixels
Video Yes,QVGA@15fps
Secondary No
FEATURESOS Nokia Asha software platform 1.0
Sensors Accelerometer, proximity
Messaging SMS(threaded view), MMS, Email, IM
Browser WAP 2.0/xHTML, HTML
Radio FM radio
GPS No
Java Yes, MIDP 2.1
Colors Bright Red, Bright Green, Cyan, Yellow, White and Black
  - SNS apps
- MP4/H.263/WMV player
- MP3/WAV/WMA/AAC
player
- Photo editor
- Organizer
- Voice memo
- Predictive
text input
BATTERY  Li-Ion 1200 mAh battery (BL-4U)
Stand-by Up to 1152 h
Talk time Up to 17 h
Music play Up to 56 h
  Li-Ion 1200 mAh battery (BL-4U) for dual-SIM model
Stand-by Up to 624 h
Talk time Up to 17 h
MISCPrice group

Sun May 12, 2013 1:49 pm (PDT) . Posted by:


Facebook: Fanpage Automobil
http://www.facebook.com/pages/Automobil/191663580864520

Group Automobil
http://www.facebook.com/group.php?gid=310206678640

Web:
OILYMAN
http://oilyman.com.my

Blog In Malaysia
http://bloginmalaysia.com

Kataloh
http://kataloh.com

Cari Mudah
http://carimudah.com

Find And Book the Best Hotel Resort
http://besthotelreviews.org

Enplegu.com
http://enplegu.com

Choosing the Best Hotel Reviews
http://besthotelreviews.info

Blog Soccers
http://blogsoccers.com

Google Adsense Program
http://googleadsenseprogram.com

Azami Entertainment
http://azamientertainment.com

Din Apartment
http://dinapartment.com

University College Online
http://universitycollegeonline.info

Kad Niaga
http://kadniaga.com

Google Adsense Program Info
http://googleadsenseprogram.info

K-Pop Music Download
http://k-popmusicdownload.info

Health Care Definition
http://healthcaredefinition.com

Laptop Skin Sticker
http://laptopskinsticker.com

Sun May 12, 2013 1:49 pm (PDT) . Posted by:


Fri Nov 30, 2012 9:22 pm
http://autos.groups.yahoo.com/group/automobil/message/32069

Salam Sejahtera semua.

Mulai 28 November 2012, ahli group Automobil tidak boleh "HIDE ID".
In disebabkan polisi baru Yahoo Groups yang tidak membenarkan menukar alamat email asal seperti sebelum ini.

Jadi kepada sesiapa yang ingin "HIDE ID" sila email dan minta pada kawan-kawan anda untuk melakukan posting sekaligus merahsiakan alamat email syarikat tempat anda bekerja.

Group Automobil juga telah memberikan akses penuh kepada kebanyakan ahli yang aktif terus post email ke group tanpa tapisan moderator tetapi masih di pantau.

Sekian,
Terima Kasih.
Iwan

GROUP FOOTER MESSAGE
Notis Moderator - PENTING Fri Nov 30, 2012
http://autos.groups.yahoo.com/group/automobil/message/32069

Blogspot: Group Automobil - http://groupautomobil.blogspot.com
Facebook: Fanpage Automobil - http://www.facebook.com/pages/Automobil/191663580864520
Group Automobil - http://www.facebook.com/group.php?gid=310206678640

Web:        
OILYMAN - http://oilyman.com.my
Blog In Malaysia - http://bloginmalaysia.com
Kataloh - http://kataloh.com
Cari Mudah - http://carimudah.com
Find And Book the Best Hotel Resort - http://besthotelreviews.org
Enplegu.com - http://enplegu.com
Choosing the Best Hotel Reviews - http://besthotelreviews.info     
Blog Soccers - http://blogsoccers.com
Google Adsense Program - http://googleadsenseprogram.com
Azami Entertainment - http://azamientertainment.com
Din Apartment - http://dinapartment.com
University College Online - http://universitycollegeonline.info
Kad Niaga - http://kadniaga.com
Google Adsense Program Info - http://googleadsenseprogram.info
K-Pop Music Download - http://k-popmusicdownload.info     
Health Care Definition - http://healthcaredefinition.com     
Laptop Skin Sticker - http://laptopskinsticker.com

No comments: