Thursday, May 14, 2015

www.groupautomobil.blogspot.com - Digest Number 4202[1 Attachment]

12 Messages

Digest #4202
1
Fw: Wanita Tercirit Dalam Kelab, by "-:eSpAcE9808:-" rienacom
2
8
Fw: 'RM3 pun orang berkira sekarang' by "-:eSpAcE9808:-" rienacom
9

Messages

Wed May 13, 2015 8:32 am (PDT) . Posted by:

"-:eSpAcE9808:-" rienacom

Wanita Tercirit Dalam Kelab, Orang Ramai Kecoh Keluar Dari Premis
siakapkeli.my

Terkini, viral di media sosial dan blog beberapa keping gambar kekecohan yang berlaku di sebuah kelab berikutan seorang wanita telah 'tercirit' ketika dalam kelab berkenaan.

Tidak tahulah apa punca sehingga menyebabkan wanita berkenaan tercirit tetapi orang ramai kelihatan keluar dari premis berkenaan.

Bagaimanapun menurut cerita yang tersebar, antaranya menerusi The Hype Media, kejadian itu berpunca daripada angkara bekas kekasih wanita itu yang mana telah memasukkan sejenis ubat ke dalam minuman. Mangsa yang tidak mengesyaki apa-apa dan terus meminum air minuman tersebut sehingga dia tercirit.

Tindakan itu dilakukan oleh bekas teman wanita itu kerana berang akan tindakan mangsa yang bermain kayu tiga.

Namun itu hanyalah cerita yang tersebar dan Siakapkeli tidak dapat mengesahkan kesahihan cerita tersebut. — Siakapkeli.my

Wed May 13, 2015 8:33 am (PDT) . Posted by:

"-:eSpAcE9808:-" rienacom

Inilah RESPON MENGEJUTKAN Seorang Pemandu Myvi | Selepas DIHERDIK "Myvi TAK GUNA"
bloglist-malaysia.blogspot.
queachmad.com
by Que Achmad

[TERKINI] Inilah RESPON MENGEJUTKAN Seorang Pemandu Myvi | Selepas DIHERDIK "Myvi TAK GUNA" | Kemarahan rakyat Malaysia terhadap 6 (Myvi FMC) masih belum reda dan seorang pengguna Myvi pula diserang dengan tohmahan negatif orang awam.

Bahana 6 MyVi itu kini terpalit sama ke atas semua pengguna Myvi yang lain.

Berikut antara respon MENGEJUTKAN oleh beberapa pemandu Myvi yang diherdik MYVI TAK GUNA oleh pengguna jalan lain… Mana tak terkejutnya, ingatkan depa kejar balik ke, baling steering lock ke.. Tapi balik rumah buat status Facebook hehe.. Familiar?

Shahirah Azman, meluahkan rasa kecewanya di laman Facebook yang dilemparkan dengan tohmahan pengguna kenderaan lain sewaktu dia sedang memandu di jalan raya.

"Tadi saya memandu pada kelajuan 60 kilometer/sejam, saya buka tingkap semata-mata untuk menjimatkan minyak. … tiba-tiba ada kereta Perdana di sebelah saya dan jerit "Myvi tak guna". Sekarang saya berfikir apa salah yang saya lakukan," luahnya yang dikongsikan bersama di laman Myvi Club Malaysia (MCM).

Nick Fadhlie Shah, yang juga pengguna Myvi menasihatkan masyarat agar tidak menyasar dan menyalahkan pengguna Myvi di atas kejadian yang menimpa pasangan suami isteri dan bayi mereka yang berusia 6 bulan itu.

"Saya tidak faham, kenapa kereta #Myvi diviralkan? Saya juga pengguna Myvi tetapi saya tetap patuhi undang-undang jalan raya. Malah saya amat takut melanggar peraturan. Jangan kerana nila setitik, habis rosak susu sebelanga sehinggakan ada (pengguna) yang sanggup edit (ubah suai) gambar menggunakan "emoticon" #Troll untuk perli pengguna Myvi. Kejadian yang berlaku di Lebuhraya #Duke sangat menyayat hati tetapi bukan kami pengguna Myvi yang harus disasarkan dan dipersalahkan," luahnya. KREDIT THEHYPEMEDIA.

sumber: Gua Blog

Wed May 13, 2015 8:33 am (PDT) . Posted by:

"-:eSpAcE9808:-" rienacom

PERLU BANTUAN: Cahaya Amanda Bayi Dua Bulan Derita Hidap Penyakit Genetik Epidermolysis Bullosa
siakapkeli.my

Sedih hati ini takkala melihat wajah kecil ini yang tidak tertanggung azab sakitnya. Bayi yang diberi nama Cahaya Amanda binti Abdul Ghoni menghidapi penyakit Epidermolysis Bullosa (EB) iaitu genetik gangguan tisu perantara yang jarang berlaku.

Anak kecil ini dikatakan memerlukan rawatan tetap setiap bulan untuk memulihkan atau mengurangkan masalah penyakitnya ini.

Dikatakan kos yang diperlukan agak tinggi iaitu Sekurang-kurangnya RM1790 sebulan sedangkan bapanya hanya bekerja sebagai seorang despatch dan ibunya hanya seorang suri rumah kerana terpaksa menumpukan perhatian penuh kepada anak kecil ini.

Ternyata dengan gaji En. Abdul Ghoni sebagai seorang decpatch memang tidak mencukupi untuk menampung kos rawatan anaknyadan rawatan bulanan pasti akan terganggu kerana komitmen lain.

Selain manjaga Cahaya Amanda pasangan ini terpaksa menanggung tiga lagi anak mereka di mana dua daripadanya bersekolah iaitu Muhammad danish haikal 9tahun, Muhammad raiyan mikail 6 tahun dan Muhammad aqil amani 4 tahun.

Kepada sesiapa yang ingin memberikan sumbangan untuk meringankan beban rawatan anak kecil ini bolehlah memberi sumbangan barangan seperti berikut:

-antibacterial hand gel
-spartula
-septi silk wash
-sodium chloride 0.9%
-latex disposable gloves
-gauze
-cotton ball
-dresing set
-nipro neddle
-mepitel 2 layer
-tube fast tangan
-tube fast badan

KOS ANGGARAN RM2000 SEBULAN.

Anda boleh memberi sumbangan tersebut ke alamat 9-3-36 Apartmen Cendana no 11, jln metafasa u16/3, Tmn Bukit Subang, Shah Alam. No telefon 013 3949930

Atau bagi mereka yang ingin menyumbang dengan wang boleh berbuat demikian ke akaun

7614356444 CIMB
(Suziyana binti Jamaludin)ibu

atau

7614356670 CIMB
(Abdul Ghoni bin Mohd Faudzi)bapa

Apapun marilah sama-sama kita mendoakan semoga baby Cahaya Amanda diberi kekuatan dan cepat sembuh seperti anak-anak kecil yang lain. AMIN. - Siakapkeli.my

Wed May 13, 2015 8:35 am (PDT) . Posted by:

"-:eSpAcE9808:-" rienacom

Dua Kenderaan Terperangkap Dalam Lubang TNB
siakapkeli.my

GEORGE TOWN: Malang tidak berbau buat dua pemandu kenderaan apabila tidak sengaja terbabas ke dalam lubang sedalam enam meter yang digali Tenaga Nasional Berhad (TNB) bagi kerja pemasangan kabel.

Manurut laporan mStar online kejadian tersebut berlaku pada jam 6 pagi tadi ketika hujan lebat.

Kemalangan berpunca dari jarak penglihatan yang terhad, menyebabkan pemandu kenderaan pertama melanggar penghadang yang diletakkan di laluan berhampiran lubang itu.

Kenderaan pertama itu kemudiannya dihempap oleh kenderaan kedua yang turut tidak sedar penghadang kerja-kerja TNB itu.

Bagaimanapun, kedua-dua pemandu kereta dilaporkan selamat. — Siakapkeli.my

Wed May 13, 2015 8:35 am (PDT) . Posted by:

"-:eSpAcE9808:-" rienacom

Konvoi Bermotosikal Polis Dilanggar Lori Simen
telokbakong.blogspot
kachipemas.blogspot
Posted by Abu Luqman

Dulu zaman aku main motor ramai kawan2 pesan. Kalau jd marshal jgn tahan lori n bas. Biar diorang lepas dulu. Ini la jd nya bila polis trafik main tahan jer nak bagi VIP lalu. Nasib x der yg mati. Kejadian depan IJN.

Berharap jangan jadi ..begini dekat Riders kita.berhati hati marsyhal kita.
comments:

Anonymous said...
Tula..kdg2 tgk diorg tahan kt traffic light..bhy sgt..main tahan je..VIP Nk selamat dan cpt pnya pasal..nyawa polis traffic lak tak selamat..

Anonymous said...
Bantai mat jangan tak bantai pasai apa depa nak cepat lori semen pun nak cepat juga tapi dia tak dan nak tekan brek bila polis trafik suruh berenti.akibatynya malang tak berbau.

Wed May 13, 2015 6:40 pm (PDT) . Posted by:

"Sukri Farah"

....itu la org dah cakap haramkan konvoi......merbahaya....

2015-05-13 23:34 GMT+08:00 '-:eSpAcE9808:-' rienacom@yahoo.com.sg
[automobil] <automobil@yahoogroups.com>:

>
>
> 
> *Konvoi Bermotosikal Polis Dilanggar Lori Simen*
> telokbakong.blogspot
> kachipemas.blogspot
> Posted by Abu Luqman <https://plus.google.com/113961483334628710596>
>
>
> <http://2.bp.blogspot.com/-K23dc3G3E5s/VVLWR6vpWfI/AAAAAAAASf4/bawtNQCCYCM/s1600/pol1.jpg>
>
>
> <http://3.bp.blogspot.com/-U-ppc6MJfik/VVLWRxR9d5I/AAAAAAAASgA/jxyGsf5OayQ/s1600/pol2.jpg>
>
>
> <http://4.bp.blogspot.com/-Qwrfr-kYnpQ/VVLWR5enZZI/AAAAAAAASf8/Z5BhZCOi1dU/s1600/pol3.jpg>
>
>
> <http://1.bp.blogspot.com/-XYJuWMm55mU/VVLWTWDTkBI/AAAAAAAASgE/MGj6Qe8ycc4/s1600/pol4.jpg>
>
>
> <http://4.bp.blogspot.com/-17nUF2lWeKo/VVLWTv5eNzI/AAAAAAAASgM/W5ou2jbn1Fs/s1600/pol6.jpg>
>
> Dulu zaman aku main motor ramai kawan2 pesan. Kalau jd marshal jgn tahan
> lori n bas. Biar diorang lepas dulu. Ini la jd nya bila polis trafik main
> tahan jer nak bagi VIP lalu. Nasib x der yg mati. Kejadian depan IJN.
>
> Berharap jangan jadi ..begini dekat Riders kita.berhati hati marsyhal kita.
> *comments:*
> Anonymous said...
>
> Tula..kdg2 tgk diorg tahan kt traffic light..bhy sgt..main tahan je..VIP
> Nk selamat dan cpt pnya pasal..nyawa polis traffic lak tak selamat..
> Anonymous said...
>
> Bantai mat jangan tak bantai pasai apa depa nak cepat lori semen pun nak
> cepat juga tapi dia tak dan nak tekan brek bila polis trafik suruh
> berenti.akibatynya malang tak berbau.
>
>
>

Wed May 13, 2015 8:19 pm (PDT) . Posted by:

"Zaiedishaq" zaiedishaq

Takde pulak yg nak troll lori siput ni cam myvi..

2015-05-14 9:40 GMT+08:00 Sukri Farah farah33sukri@gmail.com [automobil] <
automobil@yahoogroups.com>:

>
>
> ....itu la org dah cakap haramkan konvoi......merbahaya....
>
> 2015-05-13 23:34 GMT+08:00 '-:eSpAcE9808:-' rienacom@yahoo.com.sg
> [automobil] <automobil@yahoogroups.com>:
>
>>
>>
>> 
>> *Konvoi Bermotosikal Polis Dilanggar Lori Simen*
>> telokbakong.blogspot
>> kachipemas.blogspot
>> Posted by Abu Luqman <https://plus.google.com/113961483334628710596>
>>
>>
>> <http://2.bp.blogspot.com/-K23dc3G3E5s/VVLWR6vpWfI/AAAAAAAASf4/bawtNQCCYCM/s1600/pol1.jpg>
>>
>>
>> <http://3.bp.blogspot.com/-U-ppc6MJfik/VVLWRxR9d5I/AAAAAAAASgA/jxyGsf5OayQ/s1600/pol2.jpg>
>>
>>
>> <http://4.bp.blogspot.com/-Qwrfr-kYnpQ/VVLWR5enZZI/AAAAAAAASf8/Z5BhZCOi1dU/s1600/pol3.jpg>
>>
>>
>> <http://1.bp.blogspot.com/-XYJuWMm55mU/VVLWTWDTkBI/AAAAAAAASgE/MGj6Qe8ycc4/s1600/pol4.jpg>
>>
>>
>> <http://4.bp.blogspot.com/-17nUF2lWeKo/VVLWTv5eNzI/AAAAAAAASgM/W5ou2jbn1Fs/s1600/pol6.jpg>
>>
>> Dulu zaman aku main motor ramai kawan2 pesan. Kalau jd marshal jgn tahan
>> lori n bas. Biar diorang lepas dulu. Ini la jd nya bila polis trafik main
>> tahan jer nak bagi VIP lalu. Nasib x der yg mati. Kejadian depan IJN.
>>
>> Berharap jangan jadi ..begini dekat Riders kita.berhati hati marsyhal
>> kita.
>> *comments:*
>> Anonymous said...
>>
>> Tula..kdg2 tgk diorg tahan kt traffic light..bhy sgt..main tahan je..VIP
>> Nk selamat dan cpt pnya pasal..nyawa polis traffic lak tak selamat..
>> Anonymous said...
>>
>> Bantai mat jangan tak bantai pasai apa depa nak cepat lori semen pun nak
>> cepat juga tapi dia tak dan nak tekan brek bila polis trafik suruh
>> berenti.akibatynya malang tak berbau.
>>
>>
>
>

Wed May 13, 2015 8:42 pm (PDT) . Posted by:

"MHZ" mohamad_hadi

tayar lori tu meletup sebab eksiden ke?
... atau eksiden sebab tayar lori meletup?

On 13/05/2015 11:34 PM, '-:eSpAcE9808:-' rienacom@yahoo.com.sg
[automobil] wrote:
> 
>
>
> _Konvoi Bermotosikal Polis Dilanggar Lori Simen_
>
> telokbakong.blogspot
> kachipemas.blogspot
> Posted by Abu Luqman <https://plus.google.com/113961483334628710596>
> <http://2.bp.blogspot.com/-K23dc3G3E5s/VVLWR6vpWfI/AAAAAAAASf4/bawtNQCCYCM/s1600/pol1.jpg>
>
> <http://3.bp.blogspot.com/-U-ppc6MJfik/VVLWRxR9d5I/AAAAAAAASgA/jxyGsf5OayQ/s1600/pol2.jpg>
>
> <http://4.bp.blogspot.com/-Qwrfr-kYnpQ/VVLWR5enZZI/AAAAAAAASf8/Z5BhZCOi1dU/s1600/pol3.jpg>
>
> <http://1.bp.blogspot.com/-XYJuWMm55mU/VVLWTWDTkBI/AAAAAAAASgE/MGj6Qe8ycc4/s1600/pol4.jpg>
>
> <http://4.bp.blogspot.com/-17nUF2lWeKo/VVLWTv5eNzI/AAAAAAAASgM/W5ou2jbn1Fs/s1600/pol6.jpg>
>
> Dulu zaman aku main motor ramai kawan2 pesan. Kalau jd marshal jgn tahan
> lori n bas. Biar diorang lepas dulu. Ini la jd nya bila polis trafik
> main tahan jer nak bagi VIP lalu. Nasib x der yg mati. Kejadian depan IJN.
>
> Berharap jangan jadi ..begini dekat Riders kita.berhati hati marsyhal kita.
>
>
> _comments:_
>
> Anonymous said...
>
> Tula..kdg2 tgk diorg tahan kt traffic light..bhy sgt..main tahan
> je..VIP Nk selamat dan cpt pnya pasal..nyawa polis traffic lak tak
> selamat..
>
> Anonymous said...
>
> Bantai mat jangan tak bantai pasai apa depa nak cepat lori semen pun
> nak cepat juga tapi dia tak dan nak tekan brek bila polis trafik
> suruh berenti.akibatynya malang tak berbau.
>
>

Wed May 13, 2015 8:35 am (PDT) . Posted by:

"-:eSpAcE9808:-" rienacom

Persatuan Pengguna Malaysia Gesa Kerajaan Wujudkan Undang-Undang Pasang Tempat Duduk Bayi Dalam Kereta
siakapkeli.my

IPOH: Persatuan Pengguna Malaysia (Maconas) hari ini menggesa kerajaan Malaysia supaya memperkenalkan undang-undang untuk mewajibkan pemilik kenderaan memasang tempat duduk kahs untuk bayi dan kanak-kanak di dalam kereta.

Menurut Setiausaha Agung Persatuan Pengguna Malaysia (Maconas) Datuk Amarjit Singh Gill berkata perkara ini amat penting untuk dipertimbangkan kerana ia mampu untuk menyelamatkan nyawa kanak-kanak yang berada di dalam kereta.

"Merujuk kepada kemalangan yang berlaku tiga hari lepas di Lebuhraya Duke, yang mana sepasang suami isteri dan bayi mereka berumur tujuh bulan meninggal dunia selepas tercampak keluar daripada kenderaan.

Jika bayi itu diletakkan dalam tempat duduk khas bayi, yang diikat dengan selamat, mungkin nyawa bayi itu boleh diselamatkan," katanya dipetik Astro Awani

Beribu kanak-kanak berada di dalam kereta setiap hari dan kebanyakkan mereka duduk di belakang tidak memakai tali pinggang keledar belakang menyebabkan peratusan untuk mereka tercampak keluar adalah tinggi jika berlaku kemalangan.

"Terdapat juga ibu bapa yang meletakkan anak mereka di tempat duduk hadapan atau di atas riba mereka semasa kereta dipandu. Ini bukan sahaja berbahaya kepada penumpang hadapan malah kepada bayi yang sedang duduk itu," kata Amarjit seorang peguam dari Ipoh.

"Berdasarkan kaji selidik dibuat, perangkaan menunjukkan tempat duduk khas bayi mengurangkan risiko kematian bayi sebanyak 71 peratus dan kematian kanak-kanak berusia antara setahun sehingga lima tahun sebanyak 54 peratus."

"Jika kita mahu serius dalam keselamatan jalan raya, maka kita perlu serius dalam memastikan langkah berjaga-jaga diwujudkan bagi memastikan keselamatan penumpang di dalam kenderaan," katanya.- Siakapkeli.my

Wed May 13, 2015 8:35 am (PDT) . Posted by:

"-:eSpAcE9808:-" rienacom

BERLAGAK GUNA KENDERAAN ADA SIREN DAN LAMPU MATA ARAH SEORANG PENGAWAL PERIBADI KEPADA SEORANG AHLI PERNIAGAAN BERGELAR "DATUK SERI" DITAHAN POLIS.

Posted by OMAK KAU!!!!

 

Polis menahan seorang pengawal peribadi kepada ahli perniagaan bergelar Datuk Seri kerana menggunakan siren dan memandu kenderaan menggunakan lampu mata arah menyebabkan kenderaan lain ke tepi untuk memberi laluan.

Lelaki itu ditahan Jalan Tun Razak berhampiran Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) oleh anggota Polis Trafik Kuala Lumpur yang sedang menjalankan rondaan, kira-kira 5 petang pada Khamis.

Ketika ditahan, pegawal peribadi itu memandu kereta BMW-X5 berwarna hitam manakala ahli perniagaan itu menaiki kereta Mercedes dalam perjalanan ke Damansara.

Anggota Polis Trafik telah menahan kereta yang dipandu pengawal peribadi dan dalam masa sama, kereta Mercedes terus beredar dari tempat kejadian.

Hasil pemeriksaan, didapati lelaki itu tidak mempunyai kelulusan untuk menjalankan tugas pengiring di jalan raya.

Kenderaan itu telah ditahan di Balai Polis Trafik Kuala Lumpur untuk siasatan lanjut mengikut 170 Kanun Keseksaan kerana menyamar sebagai penjawat awam dan disiasat bersama mengikut Seskyen 94 Kaedah-kaedah Pengangkutan Jalan.

Sabit kesalahan, lelaki itu boleh dikenakan hukuman penjara dua tahun dan denda atau kedua-duanya sekali.

Wed May 13, 2015 8:35 am (PDT) . Posted by:

"-:eSpAcE9808:-" rienacom

'RM3 pun orang berkira sekarang'
bloglist-malaysia.blogspot
dialograkyat.blogspot
Dicatat oleh ELBI RISALAH
Wartawan Sinar Harian

Syuhada memegang Nasi Bajet KL sambil ditemani Christina di gerainya di Jalan Pasir Panjang, di sini.

KUALA TERENGGANU – "RM3 pun orang berkira sekarang ini, apatah lagi makanan yang mahal," jelas penjual Nasi Bajet KL, di Jalan Pasir Panjang, di sini.

Peniaga nasi bajet, Nor Christina Jefri Bernard, 38, berkata, dia yang berniaga hampir tiga bulan di kawasan itu dapat merasai sendiri kesan daripada pelaksanaan GST apabila jualannya berlaku sedikit penurunan pada awal April lalu.

"Sekarang dah ok, pelanggan pun ramai yang datang semula, mungkin peringkat awal dulu mereka masak sendiri tetapi menghadapi masalah kekangan masa, kemudian mengambil keputusan untuk membeli di sini semula.

"Kebanyakan pelanggan di sini adalah mereka yang sudah berkeluarga, pelajar kurang sebab di kawasan ini banyak rumah penduduk berbanding pusat pengajian tinggi," ceritanya ketika ditemui di gerai Nasi Bajet KL berhadapan Pasar Bukit Besar, di sini.

Christina berkata, harga bahan mentah yang meningkat terutama selepas 1 April menjadi satu cabaran untuknya mencari bahan mentah yang murah dan berkualiti.

"Sebagai peniaga yang tersepit untuk menaikkan harga, saya perlu mencari sumber bahan mentah yang murah dan berkualiti. Seperti saya, setiap hari perlu sediakan lebih kurang lima kilogram beras, empat ekor ayam dan lain-lain lagi.

"Saya perlu cari bahan-bahan mentah ini di tempat yang lebih murah kerana tidak mahu menanggung terlalu banyak rugi," jelasnya.

Manakala menurut rakan kongsinya, Nor Syuhada Abd Razak, 24, berkata, dalam masa sama, mereka turut membuat penghantaran terus kepada pelanggan.

"Penghantaran perlulah melebihi 10 bungkus ke atas, termasuk menerima tempahan daripada jabatan kerajaan dan swasta di sekitar Kuala Terengganu sahaja," katanya.

Mereka berhasrat membuat penghantaran kerana memahami kekangan masa orang ramai terutama pekerja kerajaan dan swasta yang tidak mempunyai masa untuk keluar dan membeli makanan.

"Kami akan hantar sampai ke tangan pelanggan dan mereka tidak perlu risau," katanya.

Wed May 13, 2015 8:38 am (PDT) . Posted by:

"-:eSpAcE9808:-" rienacom

Anda Rasakan Skill Parking Kereta Teruk? Lihat Dulu Video ini
siakapkeli.my

Bagi sesetengah pemandu kereta, parking adalah perkara yang paling sukar sekali untuk diselesaikan. Tidak dinafikan parking memerlukan pengalaman dan keyakinan diri yang tinggi untuk diselesaikan.

Tapi jika anda mengambil masa 30 saat untuk parking kereta anda, dan merasakan ianya satu pencapaian yang teruk, anda perlu melihat video 3 minit ini terlebih dahulu.

Keep calm, its only car parking!!
Attachment(s) from -:eSpAcE9808:-
1 of 1 File(s)
Anda mempunyai masalah dibawah:
1. Ada masalah dengan "Bounce Email" ?
2. Ahli membuat post yang tidak releven ?
3. Kena Ban ?
4. Posting lambat / tidak disiarkan ?
5. Tidak boleh "Post Mesej" ?
Hubungi: automobil-owner@yahoogroups.com

----------------------------------------

Post message:
automobil@yahoogroups.com
Subscribe:
automobil-subscribe@yahoogroups.com

----------------------------------------

Notis Moderator - PENTING Fri Nov 30, 2012
http://autos.groups.yahoo.com/group/automobil/message/32069

----------------------------------------

Blogspot: Group Automobil - http://groupautomobil.blogspot.com
Facebook: Fanpage Automobil - http://www.facebook.com/pages/Automobil/191663580864520
Group Automobil - http://www.facebook.com/group.php?gid=310206678640

----------------------------------------

Weblist:        
OILYMAN - http://oilyman.com.my
Blog In Malaysia - http://bloginmalaysia.com
Kataloh - http://kataloh.com
Cari Mudah - http://carimudah.com
Find And Book the Best Hotel Resort - http://besthotelreviews.org
Enplegu.com - http://enplegu.com
Choosing the Best Hotel Reviews - http://besthotelreviews.info     
Blog Soccers - http://blogsoccers.com
Google Adsense Program - http://googleadsenseprogram.com
Azami Entertainment - http://azamientertainment.com
Din Apartment - http://dinapartment.com
University College Online - http://universitycollegeonline.info
Kad Niaga - http://kadniaga.com
Google Adsense Program Info - http://googleadsenseprogram.info
K-Pop Music Download - http://k-popmusicdownload.info     
Health Care Definition - http://healthcaredefinition.com     
Laptop Skin Sticker - http://laptopskinsticker.com

No comments: