Tuesday, September 10, 2013

www.groupautomobil.blogspot.com - Digest Number 3701

8 New Messages

Digest #3701
1
Fw: RM10 juta wang rakyat hangus by "-:eSpAcE9808:-" rienacom
2
Fw: TOYOTA ALPAHT MURAH RM60K by "-:eSpAcE9808:-" rienacom
4
Fw: Renungan Bersama by "-:eSpAcE9808:-" rienacom
5
Fw: Tulisan Di Kereta by "-:eSpAcE9808:-" rienacom
7b

Messages

Mon Sep 9, 2013 9:18 am (PDT) . Posted by:

"-:eSpAcE9808:-" rienacom

RM10 juta wang rakyat hangus gara-gara ...

malaysiaberih.blogspot.
penburukonline.blogspot

Hari ini RM10 juta wang rakyat telah dibazirkan kerana 'kurang cermat' pengurusan Khazanah dan MAS. Siapa nak bayar .. apakah pengerusi MAS, Khazanah atau Najib ..?

Atau kerugian itu akan ditanggung oleh rakyat jelata melalui kenaikan harga minyak ..?

Kita suka bertanya berapa gaji dan elaun pengurusan Khazanah dan MAS ..?

Pengerusi PAC, Datuk Nur Jazlan Mohamed pada sidang media sempena lawatan rasmi pertama ke Jabatan Audit Negara di Putrajaya. Gambar The Malaysian Insider oleh Nazir Sufari, 9 September, 2013.Datuk Nur Jazlan Mohamed (gambar) membidas Khazanah Nasional atas alasan tidak tahu akta anti monopoli sehingga menyebabkan Sistem Penerbangan Malaysia (MAS) didenda RM10 juta oleh Suruhanjaya Persaingan Malaysia (MyCC).

Pengerusi Jawatankuasa Kira-Kira Negara (PAC) itu berkata, urus tadbir korporat yang baik perlu diamalkan oleh semua syarikat berkaitan kerajaan (GLC) terutama sekali Khazanah kerana ia membabitkan wang rakyat.

"Saya kesal apabila MAS didenda RM10 juta kerana melanggar akta anti monopoli. Sepatutnya perkara ini tidak terjadi dan pengurusan Khazanah tidak boleh lepas tangan dalam hal ini.

"Mengapa pengurusan tertinggi Khazanah boleh bersetuju dalam rundingan berkenaan? Mereka tidak boleh memberi alasan tidak tahu-menahu dalam hal ini.

"Ini satu peringatan kepada semua GLC terutama Khazanah Nasional supaya tidak terlau mendengar kata-kata jururunding yang dilantik kerana mereka lebih mengutamakan keuntungan sehingga tidak mengendahkan undang-undang negara," katanya pada sidang media di Putrajaya hari ini. -

----- Original Message -----
From: -:eSpAcE9808:-

Sent: Saturday, September 07, 2013 11:45 PM
Subject: Fw: MAS dan AirAsia didenda RM10 juta

MAS dan AirAsia didenda RM10 juta
The Malaysian Insider

Sistem Penerbangan Malaysia (MAS) dan AirAsia masing-masing didenda RM10 juta berikutan perjanjian singkat yang memberi impak kepada perkhidmatan penerbangan tempatan menurut Suruhanjaya Persaingan Malaysia (MyCC).
Pengerusinya, Tan Sri Siti Norma Yaakob, berkata kedua-dua syarikat tersebut telah melanggar Seksyen 4(2)(b) Akta Persaingan 2010 dengan berpakat selama lapan bulan.

"Perkongsian pasaran merupakan pelanggaran serius di bawah akta berkenaan. Ia dilihat sebagai mencegah, menghalang atau memesongkan persaingan perkhidmatan pasaran barangan dan perkhidmatan.

"Apabila ada syarikat menyatakan kesediaan untuk berkongsi pasaran, mereka bersetuju untuk mengelak persaingan di mata pelanggan.

"Pemonopolian dibolehkan di Malaysia namun pelakuan tidak bersaing melanggar Akta Persaingan 2010," katanya dalam satu kenyataan media hari ini.

Norma menjelaskan denda yang dikenakan berdasarkan perolehan di antara 1 Januari 2012 dan 30 April 2012 melibatkan penerbangan Kuala Kumpur-Kuching, Kuala Lumpur-Kota Kinabalu, Kuala Lumpur-Sandakan dan Kuala Lumpur-Sibu.

Beliau menjelaskan penalti kewangan yang dikenakan kurang 10% berbanding pulangan syarikat penerbangan dunia lain di antara Januari dan April 2012.

Katanya, dua syarikat penerbangan itu mempunyai 30 hari bagi memberi maklum balas keputusan MyCC.

"MyCC membuat kesimpulan mereka terlibat dalam pelanggaran Seksyen 4(2)(b), kami akan mengenakan penalti masing-masing RM10 juta kepada MAS dan AirAsia," katanya.

Pada 9 Ogos 2011, MAS, AirAsia dan AirAsia X mengadakan Kerangka Kerjasama Komprehensif bagi meningkatkan kompetensi, memberi perkhidmatan lebih baik dan lebih nilai kepada pihak yang berkepentingan.

Perjanjian itu turut menyaksikan Khazanah Nasional Berhad dan Tune Air Sdn Bhd memasuki perkongsian silang saham di antara dua syarikat.

Tune Air Sdn Bhd memperoleh 20.5% dalam MAS dan Khazanah Nasional Berhad memperoleh 10% pegangan saham AirAsia di bawah perkongsian itu.

Turut dimeterai bahawa MAS menyediakan perkhidmatan penerbangan perdana, sementara AirAsia dan AirAsia X menjadi penerbangan tambang rendah serantau.

Namun, perjanjian pertukaran itu dibatalkan pada Mei 2012 berikutan perbezaan pendapat di antara pihak berkenaan serta aduan yang dikemukakan oleh MyCC bahawa perkongsian itu akan mencipta ruang monopoli destinasi domestik dan kenaikan harga penerbangan.

Menurut MyCC, satu jawatankuasa bagi siasatan anti persaingan dalam dan luar negara telah menerima 40 aduan sejak dikuatkuasakan pada Januari 2012.

comments
a..
Hong •
y no fine tnb, telecom as well... they all also monopoly the market for so many years. i wish there is more electricity and teco provider for us to option.
b..
AYAM JANTAN •
This is another way to collect money!
c..
Chia •
Fantastic.... At last Malaysia have had some standard.
Monopolising or anti trust law must be taken strictly and seriously. Also please check on astro.
d..
Nlg Nlg •
Tan Sri Siti Norma Yaakob ini tak reti fikir panjang ke? Saman MAS sampai 10 juta tu mereka bayar sambil senyum jer sebab duit kerajaan....duit kami rakyat yang kena tanggung nanti...minyak naik lagi lagi ler tu jawabnya....pangkat Tan Sri tapi kepala kosong....semua nak bagi lingkup rakyat jer....CEO MAS tetap bonus 28 bulan macam every year....bodoh ke tak bodoh dia ni????
e..
Lawrence •
"Pemonopolian dibolehkan di Malaysia namun pelakuan tidak bersaing melanggar Akta Persaingan 2010," what the hell does this mean? Clearly it's meant to fill pockets of super ccronies!!
f..
san •
Malaysian airports pun monopoly. KTM pun monopoly, Plus pun monopoly, .Apa-apa syarikat ada maqsuk duit boleh monopoly. .
g..
WarmEmbrace •
A good lesson for them that 'they cant do things as they like' .. Now pay up!
h..
Sunshine •
Bagus la.... saman jangan tak saman
i..
Leong •
If only MAS know how to do business professionally.
j..
Chook •
now, everyone can ......kena pula !!!!!
k..
man •
aiyah money no more so find jalan n mas-mana ada system,hantam je...but rakyat sakit their money,why cant macc be like them charge without fear or favour.
l..
Sabahan •
Monopolize is ALLOWED but Sharing Market is not allowed?
Saya pikir2 monopolize lagi BAD for customer, tengok sahaja Telekom, TNB and ASTRO. Kalau 3 company ini ada lawan, mesti murah dorang charge pada public. Contohnya, di Jepun ada 7 big co. internet provider, 2.0Mbps package is only RM70 per month!
Even europe and USA monopolize is not allowed becoz it will create very expensive products and services to the end customer.
m..
A Yahoo! User •
adakah saman itu akan berbayar? atau sekadar mengaburi mata rakyat Malaysia shj...Air Asia berhutang dgn MAB pun tak bayar, tambahan pula kes mcm ini.....jauh panggang dari ikan le...
n..
morgan •
they cheated d people now they somehow will have to pay
o..
imry •
kena samang oleh penyamung..
p..
Benggli Marah •
ini satu adegan saja, hutang MAB pun tak bayar apa cerita!
q..
DJ •
Main berpakat-pakat itu memang ada niat yang tak baik (kebanyakannya), banyak perkara orang berpakat, main bola kalau berpakat.... pegawai kuat-kuasa kalau berpakat.....kontraktor/syarikat kalau berpakat.....,pemandu teksi berpakat.....,pemborong/penjual ayam berpakat..... pembantu rumah berpakat... More
r..
Muhamad Ridzwan •
ni lah padah nya bila bagi kat tony fernandes.. idea nak bergabung idea tony sebabnya konon membantu mas.. nak penuh poket dia ada laa... boleh beli kelab bolasepak lagi besar kat england... payah kalau gembala artis jadi tokey kapal terbang.. akhirnya penumpang yang menerima padah..
s..
ery ian alqi •
where does the 20 milion goes then..?
t..
binoy •
what is brakammamas boji koki plok
???
u..
Senyum Kambing •
Lepas ni boleh pasang AES pada runway
v..
Ahmad Mustafa Balewa •
ASTRO violates the Competition Act too, 100% rights on EPL.
TM should get the broadcast rights directly from EPL.
More rights given to party more competition, lower fee better for the consumers.
w..
Hana •
JUTA2...MCM XDE NILAI...........
x..
Malingsia •
NOW EVERYONE CAN PAY..........
y..
Poye •
10m.......yesss
z..
pi •
uhmm lepas ni naik harga tiket air fare lah nampanyer
aa..
Hello Is It Me Youre Look ... •
pening kepala gua baca berita ni.

gua rasa adik gua lagi pandai tulis artikel dari journalist ni.

Mon Sep 9, 2013 9:20 am (PDT) . Posted by:

"-:eSpAcE9808:-" rienacom

TOYOTA ALPAHT MURAH RM60K
malaysiaberih.blogspot.
biaqpila.blogspot.
Oleh: biaqpila hensem >>>
Assalamualaikum
Kawan sya minta tolong jualkan toyota alphart recond tahun 2009
Warna putih plate jkf77 milik dia,
Urgent nak tampung business yg merundum
Rm 60k cash atau loan pun boleh g lebih lagi
Kalau ade berminat bg tahu...
Hohoho

Read more: http://biaqpila.blogspot.com/2013/09/toyota-alpaht-murah-rm60k.html#ixzz2eO2Iq1CK

Mon Sep 9, 2013 9:20 am (PDT) . Posted by:

"-:eSpAcE9808:-" rienacom

KISAH BENAR : PENGALAMAN PEMANDU UNTUK PERINGATAN KITA SEMUA
telokbakong.blogspot.
aiyangdisayang.blogspot.
Posted by Aiyang disayang

Kisah ini terjadi sekitar jam 9 malam tadi setelah diminta oleh isteri yang sedang sarat mengandung untuk membelikan nasi goreng. Terbayang wajah isteri yang sedang kelaparan di rumah, saya memecut laju sedikit.

Setibanya di hadapan Petronas SKVE menghala ke Shah Alam/Banting, sebuah kereta Wira menghentam kereta saya dari belakang. "Bam!" Lantas saya berhenti ke tepi. Keadaan agak gelap walaupun banyak kereta sedang melalui lebuhraya tersebut.

Seorang lelaki berbangsa India turun dari kereta tersebut yang berhenti di belakang. Lagak jalannya macam gengster dengan tubuhnya yang besar. Saya buka tingkap dan tanya "Apa sudah jadi?"

"Brek tada makan la, bang!" katanya sambil memandang pada belakang kereta saya. Saya masih berada di dalam kereta.

"Macam mana ni, bang? teruk ni.. kemek ni.." katanya sambil menggaru-garukan kepalanya.

Saya jadi serba salah juga, nampak muka mamat ni macam betul-betul bersalah. Namun saya juga teringat kisah-kisah 'langgar dan rompak' sebegini. Untuk keselamatan saya masih bertahan di dalam kereta.

"Bang, boleh turun tengok tak kalau boleh setel kat sini ke?" umpan mamat tu.

Saya pun jadi tidak menentu, antara mahu turun dan lihat atau teruskan berada di dalam kereta.

"Mari tengok ni bang, kemek jugak ni. Kena settle ni.." tambah mamat tersebut.

Saya pun matikan enjin kereta. Tarik nafas dalam-dalam dan beristighfar. Kemudian saya buka pintu perlahan-lahan. Lain macam pula rasa di dalam hati ni, seolah-olah ada sesuatu yang tidak kena. Saya terus tutup pintu kereta dan meminta nombor telefon mamat tersebut.

Pada mulanya mamat itu macam gabra semacam untuk berikan no telefonnya kemudian dia minta saya tunggu sekejap dan dia terus ke keretanya di belakang.

Setelah itu dia berikan no telefon kepada saya untuk saya salin. Katanya itu nombor kawannya seorang lagi yang berada di dalam kereta.

"Besok saya call" kata saya.

"Tak nak turun tengok ke ni, bang?" tanya mamat tersebut.

Saya gelengkan kepala dan terus memecut ke hadapan. Saya perasan ada sebuah kereta Proton Perdana berhenti di hadapan sedikit dari tempat saya berhenti tadi.

Setelah sampai di restoran di Taman Equine, saya turun dan terus memeriksa belakang kereta saya.

Apa yang saya dapati ialah LANGSUNG TIADA SEBARANG KEROSAKAN!

Menggeletar lutut setelah mengetahui situasi yang amat menakutkan berlaku sebentar tadi. Alhamdulillah tiada sebarang perkara yang buruk terjadi.

Kepada rakan-rakan, semoga kisah ini menjadi pengajaran kepada kita termasuk saya sendiri. Nyawa lebih penting dari kerosakan kereta yang tidak seberapa.

Memang kita akan berasa geram, marah atau bengang sebab yang dilanggar itu adalah sebuah kenderaan yang kita bayar setiap bulan. Tetapi pertimbangan juga HARUS diberikan kepada keselamatan nyawa sendiri.

Semoga menjadi iktibar kepada kita semua.

- kongsikan kepada rakan-rakan anda - sumber aans

Mon Sep 9, 2013 9:22 am (PDT) . Posted by:

"-:eSpAcE9808:-" rienacom


Renungan Bersama

selatanonline.net
Fb Aminolhuda Bin Hassan

Renungan kata-kata ulamak yang berjuang sepanjang hayatnya untuk menegakkan Islam:

" Kita dalam Islam dididik bukan untuk menang pilihanraya sahaja, tetapi nak menang hingga sampai ke akhirat.

Justeru, kita perlu berpolitik biar sampai ke syurga dengan cara berpolitik yang dikehendaki oleh Allah SWT.

Bumi ini milik Allah SWT. Jika kita ke negara lain, kita perlu patuh kepada peraturan negara tersebut sekalipun kia merupakan pemimpin. Demikian juga bila kita bertandang ke bumi Allah SWT maka kita perlu patuh kepada undang - undang kerajaan Allah SWT ".

Mon Sep 9, 2013 9:22 am (PDT) . Posted by:

"-:eSpAcE9808:-" rienacom



Tulisan Di Kereta Yang Menyebabkan PM ..Naik minyak ni
malaysiaberih.blogspot.
kachipemas.blogspot
Posted by Abu Luqman

Gua salute jetak 6 kali kepada owner kereta ni.

Semua orang dalam Keadaan tertekan ketika ini apabila budget, lari dan tersasar dari biasa.. budget minyak naik, sekolah naik..barang kerpuan dapor pun naik..gaji macam biasa je..huhu

comments:

Anonymous said...
Tahniah..dia amat berani bro

The Seven Thing said...
ore kelate meme berani

Mon Sep 9, 2013 9:24 am (PDT) . Posted by:

"-:eSpAcE9808:-" rienacom

Minyak Malaysia tidak naik ikut harga minyak mentah dunia..!!
Posted by Kedah Lanie

Naik tidak sejajar dengan harga minyak mentah

----------------------------------------------------------

KUALA LUMPUR: Kenaikan terbaru harga minyak disifatkan tidak sejajar dengan trend kenaikan harga minyak mentah sejak dua tahun lalu sekiranya benar harga kenaikan ditentukan oleh harga pasaran.

Malah, kuota pengeluaran Pertubuhan Negera Pengeluar Minyak (OPEC) juga tidak menunjukkan sebarang perubahan yang mengekalkan kuota pengeluaran kepada 30 juta tong sehari dan ianya ke dilihatkal sejak dua tahun lalu.

Pengarah Eksekutif Pusat Penyelidikan PAS Pusat (PPP), Dr. Dzulkefly Ahmad berkata ini ditambah dengan pengeluaran Shale Oil yang semakin meningkat dari Amerika Syarikat yang kini mengeluarkan tujuh juta tong sehari dari simpanan Shale Oil.
"Kadar pengeluaran ini dilaporkan akan terus meningkat ke sembilan juta tong sehari dalam tempoh terdekat. Sebagai pengimpot dan pengguna minyak terbesar dunia, sudah pasti ini akan menstabilkan lagi pasaran minyak dunia lantas harga minyak pasti lebih mapan," kata beliau kepada Harakahdaily.

"Justeru, berdasarkan fakta ini, maka tidak logik Malaysia menaikkan harga minyak kerana tidak wujud suasana tekanan pasaran. Sebaliknya, tindakan kerajaan BN ini didorong bagi menampung perbelanjaan kerajaan yang semakin meruncing akibat pembaziran pada pilihan raya umum lalu," tegas Ahli Jawatankuasa Kerja (AJK) PAS Pusat itu.

Malah, tambah beliau, beban hutang kerajaan yang semakin parah juga menyebabkan kerajaan bertindak menaikkan harga minyak dengan alasan rasionalisasi dan pengurangan subsidi.

Minggu lalu, kerajaan mengumumkan kenaikan harga minyak RON95 dan diesel sebanyak RM0.20 seliter, kemudian sehari selepas itu harga RON97 dinaikkan RM0.15 seliter tanpa sebarang pengumuman awal.

Kenaikan harga minyak itu menimulkan pelbagai reaksi, khususnya yang melahirkan kebimbangan terhadap bebanan yang terpaksa dihadapi ekoran kenaikan tersebut.
sumber

Mon Sep 9, 2013 8:22 pm (PDT) . Posted by:

"Muaz CK" azz95

Gambar ada dalam FB Mesra-Petronas

Linknya,
https://www.facebook.com/pages/Mesra-Petronas/142420445810091?fref=ts

Kepada yang tak dapat tengok, saya sudi je post gambar

[image: Inline image 1]

Ini pula luahan dari Amy Hashim, initiator posting ini. Kehadiran
Breadstory seolah2 akan mengenepikan barang2 usahawan kecil seperti keropok
dan IKS2 lainnya.

[image: Inline image 2]

2013/9/9 MHZ <cekelatgetah@gmail.com>

> Wsalam.. nnti klu tuan singgah situ snap 1 gambar & attached sini barit
> erang lagi jelas :)
>
>
>
>
> On 09/09/2013 2:17 PM, Muaz CK wrote:
> >
> > SALAM
> >
> > Sedar tak sedar, satu rangkaian produk TANPA sijil Halal telah menembusi
> > rangkaian Petronas - Kedai Mesra
> >
> > Ini adalah suatu perkembangan yang merunsingkan.
> >
> > Produk tersebut adalah Breadstory. Telah wujud di Petronas USJ20 dan
> > mungkin akan banyak lagi menyusul.
> >
> > Petronas menjual produk diragui??? Setujukah tuan puan???
> >
> > Kepada yang tinggal di USJ, kunjungi lah lokasi tersebut, dan saksikan
> > sendiri.
> >
> > Kepada yang dah menyaksikan sendiri kemelut ini, sudi2kan lah membuat
> > aduan kepada JAKIM dan juga MPSJ. Minta supaya produk atau francais ini
> > ditarik balik atau kontraknya dibatal atau dihalang menjual. Apa2
> > sahajalah.
> >
> > Terima kasih.
> >
> >
>
>
> ------------------------------------
>
> Anda mempunyai masalah dibawah:
> 1. Ada masalah dengan "Bounce Email" ?
> 2. Ahli membuat post yang tidak releven ?
> 3. Kena Ban ?
> 4. Posting lambat / tidak disiarkan ?
> 5. Tidak boleh "Post Mesej" ?
> Hubungi: automobil-owner@yahoogroups.com
>
> ----------------------------------------
>
> Post message:
> automobil@yahoogroups.com
> Subscribe:
> automobil-subscribe@yahoogroups.com
>
> ----------------------------------------
>
> Notis Moderator - PENTING Fri Nov 30, 2012
> http://autos.groups.yahoo.com/group/automobil/message/32069
>
> ----------------------------------------
>
> Blogspot: Group Automobil - http://groupautomobil.blogspot.com
> Facebook: Fanpage Automobil -
> http://www.facebook.com/pages/Automobil/191663580864520
> Group Automobil - http://www.facebook.com/group.php?gid=310206678640
>
> ----------------------------------------
>
> Weblist:
> OILYMAN - http://oilyman.com.my
> Blog In Malaysia - http://bloginmalaysia.com
> Kataloh - http://kataloh.com
> Cari Mudah - http://carimudah.com
> Find And Book the Best Hotel Resort - http://besthotelreviews.org
> Enplegu.com - http://enplegu.com
> Choosing the Best Hotel Reviews - http://besthotelreviews.info
> Blog Soccers - http://blogsoccers.com
> Google Adsense Program - http://googleadsenseprogram.com
> Azami Entertainment - http://azamientertainment.com
> Din Apartment - http://dinapartment.com
> University College Online - http://universitycollegeonline.info
> Kad Niaga - http://kadniaga.com
> Google Adsense Program Info - http://googleadsenseprogram.info
> K-Pop Music Download - http://k-popmusicdownload.info
> Health Care Definition - http://healthcaredefinition.com
> Laptop Skin Sticker - http://laptopskinsticker.comYahoo! Groups Links
>
>
>
>

Mon Sep 9, 2013 11:08 pm (PDT) . Posted by:

"MHZ" mohamad_hadi

siap ada cashier sendiri tu. ni dlm kedai mesra atau berasingan?

On 10/09/2013 11:22 AM, Muaz CK wrote:
>
> Gambar ada dalam FB Mesra-Petronas
>
> Linknya,
> https://www.facebook.com/pages/Mesra-Petronas/142420445810091?fref=ts
>
> Kepada yang tak dapat tengok, saya sudi je post gambar
>
> Inline image 1
>
> Ini pula luahan dari Amy Hashim, initiator posting ini. Kehadiran
> Breadstory seolah2 akan mengenepikan barang2 usahawan kecil seperti
> keropok dan IKS2 lainnya.
>
>
> Inline image 2
>
>
>
> 2013/9/9 MHZ <cekelatgetah@gmail.com <mailto:cekelatgetah@gmail.com>>
>
> Wsalam.. nnti klu tuan singgah situ snap 1 gambar & attached sini barit
> erang lagi jelas :)
>
>
>
>
> On 09/09/2013 2:17 PM, Muaz CK wrote:
> >
> > SALAM
> >
> > Sedar tak sedar, satu rangkaian produk TANPA sijil Halal telah
> menembusi
> > rangkaian Petronas - Kedai Mesra
> >
> > Ini adalah suatu perkembangan yang merunsingkan.
> >
> > Produk tersebut adalah Breadstory. Telah wujud di Petronas USJ20 dan
> > mungkin akan banyak lagi menyusul.
> >
> > Petronas menjual produk diragui??? Setujukah tuan puan???
> >
> > Kepada yang tinggal di USJ, kunjungi lah lokasi tersebut, dan
> saksikan
> > sendiri.
> >
> > Kepada yang dah menyaksikan sendiri kemelut ini, sudi2kan lah membuat
> > aduan kepada JAKIM dan juga MPSJ. Minta supaya produk atau
> francais ini
> > ditarik balik atau kontraknya dibatal atau dihalang menjual. Apa2
> > sahajalah.
> >
> > Terima kasih.
> >
> >
>
>
> ------------------------------------
>
> Anda mempunyai masalah dibawah:
> 1. Ada masalah dengan "Bounce Email" ?
> 2. Ahli membuat post yang tidak releven ?
> 3. Kena Ban ?
> 4. Posting lambat / tidak disiarkan ?
> 5. Tidak boleh "Post Mesej" ?
> Hubungi: automobil-owner@yahoogroups.com
> <mailto:automobil-owner@yahoogroups.com>
>
> ----------------------------------------
>
> Post message:
> automobil@yahoogroups.com <mailto:automobil@yahoogroups.com>
> Subscribe:
> automobil-subscribe@yahoogroups.com
> <mailto:automobil-subscribe@yahoogroups.com>
>
> ----------------------------------------
>
> Notis Moderator - PENTING Fri Nov 30, 2012
> http://autos.groups.yahoo.com/group/automobil/message/32069
>
> ----------------------------------------
>
> Blogspot: Group Automobil - http://groupautomobil.blogspot.com
> Facebook: Fanpage Automobil -
> http://www.facebook.com/pages/Automobil/191663580864520
> Group Automobil - http://www.facebook.com/group.php?gid=310206678640
>
> ----------------------------------------
>
> Weblist:
> OILYMAN - http://oilyman.com.my
> Blog In Malaysia - http://bloginmalaysia.com
> Kataloh - http://kataloh.com
> Cari Mudah - http://carimudah.com
> Find And Book the Best Hotel Resort - http://besthotelreviews.org
> Enplegu.com - http://enplegu.com
> Choosing the Best Hotel Reviews - http://besthotelreviews.info
> Blog Soccers - http://blogsoccers.com
> Google Adsense Program - http://googleadsenseprogram.com
> Azami Entertainment - http://azamientertainment.com
> Din Apartment - http://dinapartment.com
> University College Online - http://universitycollegeonline.info
> Kad Niaga - http://kadniaga.com
> Google Adsense Program Info - http://googleadsenseprogram.info
> K-Pop Music Download - http://k-popmusicdownload.info
> Health Care Definition - http://healthcaredefinition.com
> Laptop Skin Sticker - http://laptopskinsticker.comYahoo! Groups Links
>
>
> automobil-fullfeatured@yahoogroups.com
> <mailto:automobil-fullfeatured@yahoogroups.com>
>
>
>
>

GROUP FOOTER MESSAGE
Anda mempunyai masalah dibawah:
1. Ada masalah dengan "Bounce Email" ?
2. Ahli membuat post yang tidak releven ?
3. Kena Ban ?
4. Posting lambat / tidak disiarkan ?
5. Tidak boleh "Post Mesej" ?
Hubungi: automobil-owner@yahoogroups.com

----------------------------------------

Post message:
automobil@yahoogroups.com
Subscribe:
automobil-subscribe@yahoogroups.com

----------------------------------------

Notis Moderator - PENTING Fri Nov 30, 2012
http://autos.groups.yahoo.com/group/automobil/message/32069

----------------------------------------

Blogspot: Group Automobil - http://groupautomobil.blogspot.com
Facebook: Fanpage Automobil - http://www.facebook.com/pages/Automobil/191663580864520
Group Automobil - http://www.facebook.com/group.php?gid=310206678640

----------------------------------------

Weblist:        
OILYMAN - http://oilyman.com.my
Blog In Malaysia - http://bloginmalaysia.com
Kataloh - http://kataloh.com
Cari Mudah - http://carimudah.com
Find And Book the Best Hotel Resort - http://besthotelreviews.org
Enplegu.com - http://enplegu.com
Choosing the Best Hotel Reviews - http://besthotelreviews.info     
Blog Soccers - http://blogsoccers.com
Google Adsense Program - http://googleadsenseprogram.com
Azami Entertainment - http://azamientertainment.com
Din Apartment - http://dinapartment.com
University College Online - http://universitycollegeonline.info
Kad Niaga - http://kadniaga.com
Google Adsense Program Info - http://googleadsenseprogram.info
K-Pop Music Download - http://k-popmusicdownload.info     
Health Care Definition - http://healthcaredefinition.com     
Laptop Skin Sticker - http://laptopskinsticker.com

No comments: