Saturday, January 24, 2015

www.groupautomobil.blogspot.com - Digest Number 4114[3 Attachments]

6 Messages

Digest #4114

Messages

Fri Jan 23, 2015 7:06 am (PST) . Posted by:

"-:eSpAcE9808:-" rienacom

Jeritan Sayu Mangsa Sebelum Rentung Dalam Kereta Terbakar
greenboc.blogspot
Posted by Green Boc

Kuala Kangsar: Mangsa yang maut dalam kemalangan di Kilometer 254.7 Lebuhraya PLUS arah utara, di sini dikenali sebagai Mohd Joeri Ramli, 34, manakala rakannya yang parah dikenali sebagai Mohd Nasbullah Mohd Abdul Ghaffar, 28, bukan wanita seperti laporan awal yang diterima.

Mangsa yang berasal dari Bagan Serai, dekat sini, dikatakan dalam perjalanan dari Ipoh ke Gerik bersama rakannya atas urusan kerja dimana kedua-duanya bekerja dengan syarikat rawatan air.

Ketua Polis Daerah Kuala Kangsar, Asisten Komisioner Ghuzlan Salleh berkata, rakan mangsa yang cedera parah dihantar ke Hospital Kuala Kangsar untuk rawatan, manakala pemandu dan kelindan lori tidak mengalami kecederaan.

"Siasatan awal mendapati ketika kejadian membabitkan kereta jenis Honda Civic yang dipercayai dirempuh dari belakang treler membawa muatan besi.

"Kereta mangsa diseret hingga ke laluan kiri sebelum terbakar. Pemandu lori dan kelindan serta penumpang kereta berjaya keluar dari kenderaan menyelamatkan diri, manakala mangsa yang tersepit gagal berbuat demikian dan rentung terbakar," katanya ketika dihubungi di sini, hari ini.

Joeri Ramli sempit menjerit meminta tolong berulang kali kepada rakannya sebelum menemui ajal akibat terperangkap dalam kereta yang terbakar dilanggar dari belakang oleh treler 60 tan.
Attachment(s) from -:eSpAcE9808:-
2 of 2 File(s)

Fri Jan 23, 2015 7:06 am (PST) . Posted by:

"-:eSpAcE9808:-" rienacom

MasyaAllah! Pelajar UniKL Maut Di Sungai Petani

bloglist-malaysia.blogspot
depalma-sp.blogspot
By Famili Ceria

Pelajar UniKL Maut Di Sungai Petani, Budak UniKL Maut, Pelajar UniKL Kemalangan Maut Di Sungai Petani, Pelajar UniKL Maut Di KM107 Lebuhraya Utara Selatan -

Seorang pelajar UniKL maut, manakala ibunya parah selepas kenderaan pelbagai guna (MPV) dinaiki mereka bersama tiga yang lain, terbabit kemalangan dengan sebuah treler di Kilometer 107 Lebuhraya Utara Selatan, dekat susur masuk Plaza Tol Sungai Petani Selatan di ini, pagi tadi.

ANGGOTA bomba dan JPAM membantu mangsa yang tersepit dalam sebuah MPV yang terperosok di bawah badan treler dalam kemalangan mengorbankan nyawa pelajar UniKL di Lebuhraya Utara Selatan di Sungai Petani, hari ini. - Foto Omar Osman

Pelajar berusia 23 tahun itu disahkan meninggal dunia di tempat kejadian sejurus MPV yang merempuh bahagian belakang treler itu terperosok ke bawah badan kenderaan berat terbabit kira-kira jam 9.30 pagi.

Ketika kejadian, MPV dinaiki mangsa bersama ibu dan bapanya, selain dua rakan dipercayai cuba memotong treler di hadapan, namun gagal kerana terdapat kenderaan lain yang datang dari arah belakang sebelum tergesa-gesa memasuki semula laluan asal.

Jurucakap polis berkata, ketika cuba memasuki laluan asal itu, MPV terbabit merempuh bahagian belakang treler sebelum terperosok ke bawahnya, lalu tersekat pada badan kenderaan berat berkenaan dan diseret sejauh 30 meter.

Sepasukan anggota bomba turut dikejarkan ke lokasi untuk membantu mengeluarkan mangsa yang tersepit.
ANGGOTA bomba dan JPAM membantu mangsa yang tersepit dalam sebuah MPV yang terperosok di bawah badan treler dalam kemalangan mengorbankan nyawa pelajar UniKL di Lebuhraya Utara Selatan di Sungai Petani, hari ini. - Foto Omar Osman

Fri Jan 23, 2015 7:07 am (PST) . Posted by:

"-:eSpAcE9808:-" rienacom

Pekerja Swasta & Bekerja Sendiri Juga Tiada Duit Nak Beli Rumah - Mana Suara Kami?
telokbakong.blogspot.
amenoworld.net

Korang perasan tak? CUEPACS ada kesatuan kerja untuk memperjuangkan hak-hak mereka dalam negara ini.

Setiap kali masuk berita.

CUEPACS minta itu minta ini untuk penjawat awam.

Yang terbaru CUEPACS minta agar harga rumah diturunkan bagi memudahkan penjawat awam memiliki rumah sendiri.

CUEPACS juga mahu kerajaan lakukan sesuatu berkaitan pinjaman bank agar kakitangan awam diberikan lebih banyak kelonggaran supaya mereka boleh mendapatkan pinjaman bank lebih mudah.

Dari apa yang aku perhatikan. Kakitangan awam la paling mudah diberikan pinjaman sebenarnya. Sebab kerja tetap dan paling penting terjamin atas sebab dia penjawat awam.

Kalau ko tengok pinjaman koperasi dan pinjaman dari agensi kewangan berlesen pun dorang mengutamakan kakitangan awam berbanding pekerja swasta dan peniaga.

Part harga rumah yang mahal aku setuju. Tetapi part mengatakan yang kakitangan awam sukar mendapatkan pinjaman untuk membeli rumah aku sebenarnya tak setuju. Mungkin aku salah. Jadi boleh betulkan point aku kat bawah di ruangan komen. Cuma ini yang aku rasa berdasarkan pemerhatian aku.

Aku tak persoalkan peranan CUEPACS. Jangan salah faham. Bagi aku CUEPACS memang buat kerja la bila dia minta itu ini dan macam-macam demi mempertahankan hak penjawat awam yang berkhidmat dengan kerajaan.

Tapi korang perasan tak? Yang sebenarnya pekerja2 swasta dan yang bekerja sendiri samada berniaga atau dalam bidang2 lain sebenarnya takde union ataupun kesatuan yang boleh membela nasib mereka.

Aku tatau jika ada union untuk pekerja swasta. Sepertinya aku tatau jika ada union untuk yang bekerja sendiri.

Aku terfikir. Alangkah bagusnya jika kakitangan swasta dan yang bekerja sendiri ini ada union nya yang tersendiri seperti CUEPACS bagi memperjuangkan dan membela nasib kakitangan pekerja swasta kat negara neh.

Contohnya. Kita boleh menyuarakan masalah2 yang dihadapi oleh peniaga yang didiskriminasi oleh majlis perbandaran melalui pengagihan kedai secara tidak adil dan masalah perlesenan secara konsisten jika kita ada satu union yang kuat dan kukuh bagi menyuarakan hak kita yang tertindas.

Kita boleh menggunakan union untuk melawan korupsi dalam agensi kerajaan yang membenarkan warga asing masuk berniaga di pasar-pasar tani dan pasar malam.

Kita boleh menggunakan union agar peniaga dan yang bekerja sendiri (tak semestinya meniaga) diberikan peluang seadilnya untuk mendapatkan pinjaman bagi membeli rumah.

Begitu juga alangkah bagusnya jika kita ada union yang boleh membela nasib pekerja2 swasta yang tertindas dengan majikan dan polisi kerajaan yang double standard. Kami pun nak peluang yang seadilnya kerana kami pun bayar macam-macam kat negara neh. Bukan penjawat awam aje yang membayar, pekerja swasta dan yang bekerja sendiri pun menyumbang kepada negara.

Tapi kat mana suara kami?
Siapa yang menjadi wakil kami?
Siapa yang bercakap untuk membela nasib kami?
Siapa yang berjuang untuk kami?
Siapa yang memekak pong pang pong pang agar kami diberikan hak untuk beli rumah juga?
Pasal gaji?
Pasal layanan diskriminasi dan teruk majikan ke atas kami?
Penindasan dan double standard yang dilakukan oleh pihak tertentu ke atas kami?

Takde.

Memang senang la kena buli macam tue.

Apa yang ada ialah perseorangan. Perpecahan. Sana cakap sikit. Sini cakap sikit. Situ cakap sikit. Secara berasingan sedangkan masalah kita semua sama. Senang cakap kita tak duduk dalam satu movement. Sedangkan kita diajar melalui lidi yang sebatang senang ditundukkan, lidi yang sekumpulan sukar dipatahkan tetapi kita sendiri tak disatukan melalui satu organisasi yang kuat dan kukuh bagi memperjuangkan hak-hak kita di negara ini.

Bagaimana?

Boleh kah pemimpin kerajaan atau pakatan rakyat atau individu tertentu mula menubuhkan kesatuan bagi mempertahankan dan membela nasib pekerja swasta dan yang bekerja sendiri seperti kami?

Fri Jan 23, 2015 7:08 am (PST) . Posted by:

"-:eSpAcE9808:-" rienacom

KISAH MASYARAKAT: Penebar Roti Minah Saleh Jadi Viral
greenboc.blogspot
Posted by Green Boc

Gadis Itali si penebar roti canai

KEMUNCULAN gadis jelita penebar roti canai di Jalan Teknik, dekat sini, pada awalnya tidak begitu disedari, sehinggalah gambarnya menjadi viral di laman sosial.

Maka, Gerai Din Roti Canai yang sudah memang terkenal dengan keenakan roti celaru dan roti gebu kini makin rancak dikerumuni pelanggan yang ingin merasa air tangan gadis berkenaan.

Pelajar sekolah sains, Liceo Sciemtifico Statale Democrito di Rome, Itali, Chantal Viola, 17, yang manis bertudung menebar roti canai merupakan salah seorang pelajar pertukaran sejak Julai lalu.

Kini, dia yang belajar di Sekolah Menengah Teknik Alor Setar tinggal bersama keluarga angkatnya, Ishak Mad Shah, 59, yang juga guru sekolah terbabit hingga Jun tahun ini.

Makin mahir berbahasa Melayu

Chantal berkata, dia akan membantu di gerai bapa rakan sekelasnya, Nur Sahira Md Sallehuddin, 17, ketika hujung minggu sejak enam bulan lepas.

"Pada mulanya, saya tidak mahir dan kurang faham percakapan pelanggan. Malah, saya pernah disangka dari Bosnia.

"Namun, kini saya sudah boleh mengambil tempahan pelanggan selain turut menebar roti canai," katanya.

Chantal berkata, dia sudah boleh bercakap bahasa Melayu sedikit demi sedikit hasil pengalaman diperoleh dari gerai dan kediaman keluarga angkatnya.

Menurutnya, dia dapat menimba banyak pengalaman ketika membantu di gerai terbabit khasnya dalam meningkatkan kemahiran komunikasinya.

Katanya, selain itu, dia juga turut bergaul dengan masyarakat setempat dan mempelajari budaya masyarakat berbilang kaum di negeri ini.

"Biarpun, menghadapi kesukaran dalam berbahasa pada awalnya, namun saya berusaha sehingga mahir," katanya.

Terkejut gambar jadi viral

Mohd Sallehuddin Shaari, 46, berkata, dia sememangnya terkejut gambar Chantal menjadi viral di laman sosial, sedangkan sudah lama gadis terbabit membantu di gerainya.

Katanya, gerai roti canai yang beroperasi sejak 14 tahun berkenaan sememangnya kerap dikunjungi pelanggan, namun disebabkan berita itu tersebar di laman sosial, ia kian menjadi tumpuan umum.

"Pelanggan lagi ramai dari biasa selepas gambar Chantal tersebar. Awalnya dia agak kekok, namun kini ada beberapa perkara dipelajarinya seperti cara menebar roti canai," katanya.

Menurutnya, mereka semua berkomunikasi dengan Chantal dalam bahasa Melayu bagi membantu gadis berkenaan meningkatkan kemahiran komunikasinya.

Pernah pengsan pakai hijab

Sementara itu, Ishak berkata, beliau yang memberi cadangan kepada Chantal membantu jiran di gerai terbabit supaya dapat mendalami bahasa Melayu lebih baik.

"Berkenaan tudung, itu adalah permintaan pertama dia kepada saya untuk memakai hijab, walau beberapa kali pengsan, namun, dia tekad untuk terus memakainya.

"Saya akur permintaan Chantal atas kehendak dirinya sendiri kerana dia memaklumkan amat menghormati keluarga dan budaya kita.

Presiden Kedah Chapter Yayasan Antarabudaya Malaysia (AFS), Rohaya Md Yusoff pula berkata, gadis Itali berkenaan merupakan antara lima orang yang terbabit dalam program pertukaran pelajar sejak Julai lepas bagi memberi peluang mereka mengenali budaya kita.

"Pihak kami dapati Chantal dapat mendalami bahasa Melayu dan bergaul baik dengan masyarakat, bahkan mampu membantu menebar roti canai di gerai terbabit," katanya. -SH
comments:

Amuraria said...

kena bagi pencerahan kat dia ini bukan budaya kita tapi ajaran agama Islam , moga dapat hidayah dari Nya ...

Anonymous said...
Boleh buat bini ini.

Ringan tulang dan cantik ber hijab.

Anonymous said...
Beliawanis kita pula ada yg gatal miang berpeluk cium dgn k-pop.

mustapa m said said...
Tak berapa bulan duduk di sini dah boleh cakap dlm B Melayu.

Sedihnya, ramai di kalangan warga kita sendiri sudah puluhan tahun duduk di sini sejak dari dalam perut emak mereka tidak boleh cakap dalam B Melayu. Parasit...

Anonymous said...
Sekurang-kurangnya nak juga anak Mat Salleh Itali ini yang datang dari negara di mana Pope berada menghayati pemakaian hijab walaupun tidak memahami sepenuhnya sebab pemakaiannya. Sedang ada yang tulis dalam macam-macam borang, Islam sebagai agama masih tak nak berHIJAB. Ada yang dah beruban rambut pun masih tak letak walau secebis kain atas kepala.

kapsul pelangsing badan alami said...
patut di contoh
Attachment(s) from -:eSpAcE9808:-
1 of 1 File(s)

Fri Jan 23, 2015 8:31 am (PST) . Posted by:

"littlenoti" littlenoti

Bro Zaiedi, org kata tabur minyak tanah, dah try ? Saya belom try lahi.ingat nak cuba juga. Tapi nak keluar mencari dengan kereta* jd malas pulak. Susah nak cr minyak tanah skrg ni

*kereta - pepaham je la.

On Jan 23, 2015 5:11 PM, "Zaiedishaq zaiedishaq@gmail.com [automobil]" <automobil@yahoogroups.com> wrote:
>
>  
>
> Bab anjing tu saya kira kita senasib, bro Naz..
> Puas dah saya tuang cuka, serbuk lada hitam, semua tak jalan..
> Kat depan pagar tu jugak la dia berak..
> Nak taknak, saya kena standby plastik untuk kutip tahi anjing tu. 
> Kalau tak terpalit kat kereta**, terbawa masuk kat rumah..
>
> **masih auto.
>
>
>
> 2015-01-23 16:42 GMT+08:00 Sukri Farah farah33sukri@gmail.com [automobil] <automobil@yahoogroups.com>:
>>
>>  
>>
>> ....yg penting dia berhati mulia......
>>
>> 2015-01-23 16:37 GMT+08:00 Norain norainonisnain@gmail.com [automobil] <automobil@yahoogroups.com>:
>>>
>>>  
>>>
>>> Dah tak yah cari salah. Memang jumpa kalau kita cari. Takde sudahnya
>>>
>>> On Jan 23, 2015 4:27 PM, "Nazri Ahtar littlenoti@yahoo.com [automobil]" <automobil@yahoogroups.com> wrote:
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> yang anjing liar/belaan berak diluar pagar rumah orang melayu islam sehingga menyusahkan nak keluar masuk kenderaan* macamana pula ?
>>>>  
>>>> rgds,
>>>> Nazri Ahtar
>>>>
>>>> * Kenderaan = auto :P
>>>> ________________________________
>>>> From: "'-:eSpAcE9808:-' rienacom@yahoo.com.sg [automobil]" <automobil@yahoogroups.com>
>>>> To: zzxmelayucyber <melayucyber@yahoogroups.com>
>>>> Sent: Thursday, January 22, 2015 11:34 PM
>>>> Subject: www.groupautomobil.blogspot.com - Fw: Malu saya sebagai orang Melayu yang beragama Islam
>>>>
>>>>  
>>>> 
>>>> Malu saya sebagai orang Melayu yang beragama Islam
>>>> biaqpila.blogspot 
>>>> gigitankerengga.blogspot
>>>> Rozmal
>>>> Yang buat kotor mungkin lembu milik orang Melayu yang beragama Islam, yang membersihkannya orang Cina yang bukan beragama Islam. Semo

Fri Jan 23, 2015 7:43 pm (PST) . Posted by:

"bashah" bwasi

letak 4 botol air besar depan rumah parking kereta**...rujuk sini...kalau tak boleh, cari lemak harimau minta dg org asli masuk dlm botol kecil yg tebuk tutup sikit.How to Keep Dogs & Cats from Pooping on Your Yard
|   |
|   | |   |   |   |   |   |
| How to Keep Dogs & Cats from Pooping on Your YardIn the neighborhoods of South Los Angeles and East Los Angeles there are bottles of water on the lawns. The bottles keep dogs and cats from pooping on... |
| |
| View on www.instructables.com | Preview by Yahoo |
| |
|   |

** automobil

On Saturday, January 24, 2015 12:31 AM, "littlenoti littlenoti@yahoo.com [automobil]" <automobil@yahoogroups.com> wrote:


  Bro Zaiedi, org kata tabur minyak tanah, dah try ? Saya belom try lahi.ingat nak cuba juga. Tapi nak keluar mencari dengan kereta* jd malas pulak. Susah nak cr minyak tanah skrg ni
*kereta - pepaham je la.On Jan 23, 2015 5:11 PM, "Zaiedishaq zaiedishaq@gmail.com [automobil]" <automobil@yahoogroups.com> wrote:

  Bab anjing tu saya kira kita senasib, bro Naz..Puas dah saya tuang cuka, serbuk lada hitam, semua tak jalan..Kat depan pagar tu jugak la dia berak..Nak taknak, saya kena standby plastik untuk kutip tahi anjing tu. Kalau tak terpalit kat kereta**, terbawa masuk kat rumah..
**masih auto.

2015-01-23 16:42 GMT+08:00 Sukri Farah farah33sukri@gmail.com [automobil] <automobil@yahoogroups.com>:

  ....yg penting dia berhati mulia......
2015-01-23 16:37 GMT+08:00 Norain norainonisnain@gmail.com [automobil] <automobil@yahoogroups.com>:

  Dah tak yah cari salah. Memang jumpa kalau kita cari. Takde sudahnyaOn Jan 23, 2015 4:27 PM, "Nazri Ahtar littlenoti@yahoo.com [automobil]" <automobil@yahoogroups.com> wrote:

yang anjing liar/belaan berak diluar pagar rumah orang melayu islam sehingga menyusahkan nak keluar masuk kenderaan* macamana pula ? rgds,Nazri Ahtar
* Kenderaan = auto :P From: "'-:eSpAcE9808:-' rienacom@yahoo.com.sg [automobil]" <automobil@yahoogroups.com>
To: zzxmelayucyber <melayucyber@yahoogroups.com>
Sent: Thursday, January 22, 2015 11:34 PM
Subject: www.groupautomobil.blogspot.com - Fw: Malu saya sebagai orang Melayu yang beragama Islam

  Malu saya sebagai orang Melayu yang beragama Islam biaqpila.blogspot gigitankerengga.blogspotRozmal Yang buat kotor mungkin lembu milik orang Melayu yang beragama Islam, yang membersihkannya orang Cina yang bukan beragama Islam. Semo

#yiv5492434826 #yiv5492434826 -- #yiv5492434826ygrp-mkp {border:1px solid #d8d8d8;font-family:Arial;margin:10px 0;padding:0 10px;}#yiv5492434826 #yiv5492434826ygrp-mkp hr {border:1px solid #d8d8d8;}#yiv5492434826 #yiv5492434826ygrp-mkp #yiv5492434826hd {color:#628c2a;font-size:85%;font-weight:700;line-height:122%;margin:10px 0;}#yiv5492434826 #yiv5492434826ygrp-mkp #yiv5492434826ads {margin-bottom:10px;}#yiv5492434826 #yiv5492434826ygrp-mkp .yiv5492434826ad {padding:0 0;}#yiv5492434826 #yiv5492434826ygrp-mkp .yiv5492434826ad p {margin:0;}#yiv5492434826 #yiv5492434826ygrp-mkp .yiv5492434826ad a {color:#0000ff;text-decoration:none;}#yiv5492434826 #yiv5492434826ygrp-sponsor #yiv5492434826ygrp-lc {font-family:Arial;}#yiv5492434826 #yiv5492434826ygrp-sponsor #yiv5492434826ygrp-lc #yiv5492434826hd {margin:10px 0px;font-weight:700;font-size:78%;line-height:122%;}#yiv5492434826 #yiv5492434826ygrp-sponsor #yiv5492434826ygrp-lc .yiv5492434826ad {margin-bottom:10px;padding:0 0;}#yiv5492434826 #yiv5492434826actions {font-family:Verdana;font-size:11px;padding:10px 0;}#yiv5492434826 #yiv5492434826activity {background-color:#e0ecee;float:left;font-family:Verdana;font-size:10px;padding:10px;}#yiv5492434826 #yiv5492434826activity span {font-weight:700;}#yiv5492434826 #yiv5492434826activity span:first-child {text-transform:uppercase;}#yiv5492434826 #yiv5492434826activity span a {color:#5085b6;text-decoration:none;}#yiv5492434826 #yiv5492434826activity span span {color:#ff7900;}#yiv5492434826 #yiv5492434826activity span .yiv5492434826underline {text-decoration:underline;}#yiv5492434826 .yiv5492434826attach {clear:both;display:table;font-family:Arial;font-size:12px;padding:10px 0;width:400px;}#yiv5492434826 .yiv5492434826attach div a {text-decoration:none;}#yiv5492434826 .yiv5492434826attach img {border:none;padding-right:5px;}#yiv5492434826 .yiv5492434826attach label {display:block;margin-bottom:5px;}#yiv5492434826 .yiv5492434826attach label a {text-decoration:none;}#yiv5492434826 blockquote {margin:0 0 0 4px;}#yiv5492434826 .yiv5492434826bold {font-family:Arial;font-size:13px;font-weight:700;}#yiv5492434826 .yiv5492434826bold a {text-decoration:none;}#yiv5492434826 dd.yiv5492434826last p a {font-family:Verdana;font-weight:700;}#yiv5492434826 dd.yiv5492434826last p span {margin-right:10px;font-family:Verdana;font-weight:700;}#yiv5492434826 dd.yiv5492434826last p span.yiv5492434826yshortcuts {margin-right:0;}#yiv5492434826 div.yiv5492434826attach-table div div a {text-decoration:none;}#yiv5492434826 div.yiv5492434826attach-table {width:400px;}#yiv5492434826 div.yiv5492434826file-title a, #yiv5492434826 div.yiv5492434826file-title a:active, #yiv5492434826 div.yiv5492434826file-title a:hover, #yiv5492434826 div.yiv5492434826file-title a:visited {text-decoration:none;}#yiv5492434826 div.yiv5492434826photo-title a, #yiv5492434826 div.yiv5492434826photo-title a:active, #yiv5492434826 div.yiv5492434826photo-title a:hover, #yiv5492434826 div.yiv5492434826photo-title a:visited {text-decoration:none;}#yiv5492434826 div#yiv5492434826ygrp-mlmsg #yiv5492434826ygrp-msg p a span.yiv5492434826yshortcuts {font-family:Verdana;font-size:10px;font-weight:normal;}#yiv5492434826 .yiv5492434826green {color:#628c2a;}#yiv5492434826 .yiv5492434826MsoNormal {margin:0 0 0 0;}#yiv5492434826 o {font-size:0;}#yiv5492434826 #yiv5492434826photos div {float:left;width:72px;}#yiv5492434826 #yiv5492434826photos div div {border:1px solid #666666;height:62px;overflow:hidden;width:62px;}#yiv5492434826 #yiv5492434826photos div label {color:#666666;font-size:10px;overflow:hidden;text-align:center;white-space:nowrap;width:64px;}#yiv5492434826 #yiv5492434826reco-category {font-size:77%;}#yiv5492434826 #yiv5492434826reco-desc {font-size:77%;}#yiv5492434826 .yiv5492434826replbq {margin:4px;}#yiv5492434826 #yiv5492434826ygrp-actbar div a:first-child {margin-right:2px;padding-right:5px;}#yiv5492434826 #yiv5492434826ygrp-mlmsg {font-size:13px;font-family:Arial, helvetica, clean, sans-serif;}#yiv5492434826 #yiv5492434826ygrp-mlmsg table {font-size:inherit;font:100%;}#yiv5492434826 #yiv5492434826ygrp-mlmsg select, #yiv5492434826 input, #yiv5492434826 textarea {font:99% Arial, Helvetica, clean, sans-serif;}#yiv5492434826 #yiv5492434826ygrp-mlmsg pre, #yiv5492434826 code {font:115% monospace;}#yiv5492434826 #yiv5492434826ygrp-mlmsg * {line-height:1.22em;}#yiv5492434826 #yiv5492434826ygrp-mlmsg #yiv5492434826logo {padding-bottom:10px;}#yiv5492434826 #yiv5492434826ygrp-msg p a {font-family:Verdana;}#yiv5492434826 #yiv5492434826ygrp-msg p#yiv5492434826attach-count span {color:#1E66AE;font-weight:700;}#yiv5492434826 #yiv5492434826ygrp-reco #yiv5492434826reco-head {color:#ff7900;font-weight:700;}#yiv5492434826 #yiv5492434826ygrp-reco {margin-bottom:20px;padding:0px;}#yiv5492434826 #yiv5492434826ygrp-sponsor #yiv5492434826ov li a {font-size:130%;text-decoration:none;}#yiv5492434826 #yiv5492434826ygrp-sponsor #yiv5492434826ov li {font-size:77%;list-style-type:square;padding:6px 0;}#yiv5492434826 #yiv5492434826ygrp-sponsor #yiv5492434826ov ul {margin:0;padding:0 0 0 8px;}#yiv5492434826 #yiv5492434826ygrp-text {font-family:Georgia;}#yiv5492434826 #yiv5492434826ygrp-text p {margin:0 0 1em 0;}#yiv5492434826 #yiv5492434826ygrp-text tt {font-size:120%;}#yiv5492434826 #yiv5492434826ygrp-vital ul li:last-child {border-right:none !important;}#yiv5492434826

Anda mempunyai masalah dibawah:
1. Ada masalah dengan "Bounce Email" ?
2. Ahli membuat post yang tidak releven ?
3. Kena Ban ?
4. Posting lambat / tidak disiarkan ?
5. Tidak boleh "Post Mesej" ?
Hubungi: automobil-owner@yahoogroups.com

----------------------------------------

Post message:
automobil@yahoogroups.com
Subscribe:
automobil-subscribe@yahoogroups.com

----------------------------------------

Notis Moderator - PENTING Fri Nov 30, 2012
http://autos.groups.yahoo.com/group/automobil/message/32069

----------------------------------------

Blogspot: Group Automobil - http://groupautomobil.blogspot.com
Facebook: Fanpage Automobil - http://www.facebook.com/pages/Automobil/191663580864520
Group Automobil - http://www.facebook.com/group.php?gid=310206678640

----------------------------------------

Weblist:        
OILYMAN - http://oilyman.com.my
Blog In Malaysia - http://bloginmalaysia.com
Kataloh - http://kataloh.com
Cari Mudah - http://carimudah.com
Find And Book the Best Hotel Resort - http://besthotelreviews.org
Enplegu.com - http://enplegu.com
Choosing the Best Hotel Reviews - http://besthotelreviews.info     
Blog Soccers - http://blogsoccers.com
Google Adsense Program - http://googleadsenseprogram.com
Azami Entertainment - http://azamientertainment.com
Din Apartment - http://dinapartment.com
University College Online - http://universitycollegeonline.info
Kad Niaga - http://kadniaga.com
Google Adsense Program Info - http://googleadsenseprogram.info
K-Pop Music Download - http://k-popmusicdownload.info     
Health Care Definition - http://healthcaredefinition.com     
Laptop Skin Sticker - http://laptopskinsticker.com

No comments: