Thursday, January 29, 2015

www.groupautomobil.blogspot.com - Digest Number 4117

8 Messages

Digest #4117

Messages

Wed Jan 28, 2015 7:22 am (PST) . Posted by:

"-:eSpAcE9808:-" rienacom

Kadar Baru Cukai Pendapatan Individu LHDN 2015
bloglist-malaysia.blogspot
btmmari.blogspot
rossacalla.blogspot.com
Written By canang

Wed Jan 28, 2015 8:13 pm (PST) . Posted by:

"MHZ" mohamad_hadi

banjaran pendapatan bercukai tu utk sebulan ke setahun?

On 28/01/2015 11:22 PM, '-:eSpAcE9808:-' rienacom@yahoo.com.sg
[automobil] wrote:
> 
>
>
> _Kadar Baru Cukai Pendapatan Individu LHDN 2015_
>
> bloglist-malaysia.blogspot
> btmmari.blogspot
> rossacalla.blogspot.com
> <http://rossacalla.blogspot.com/2015/01/kadar-baru-cukai-pendapatan-individu-lhdn-2015.html>
> Written By canang
> <http://4.bp.blogspot.com/-uaZzsuEZdWQ/VMezyi4DZ1I/AAAAAAAA-sA/_laTlooxnzI/s1600/_MG_4972_540_340_100%2B-%2BCopy.jpg>
> <http://3.bp.blogspot.com/-ilJheG8HD-M/VMeze133TJI/AAAAAAAA-r4/5YInqe4fv0M/s1600/2.jpg>
>
>

Wed Jan 28, 2015 7:23 am (PST) . Posted by:

"-:eSpAcE9808:-" rienacom

KALAU TIADA RM 4,735 JANGAN PERNAH TERFIKIR UNTUK MATI
bloglist-malaysia.blogspot
naimnikmat.blogspot
Dicatat oleh Na'im Nikmat

Wed Jan 28, 2015 7:24 am (PST) . Posted by:

"-:eSpAcE9808:-" rienacom


Perghhh..Disaman Kerana Memandu Sambil Menghisap Rokok
telokbakong.blogspot
kachipemas.blogspot
Posted by Abu Luqman

Menghisap rokok semasa memandu adalah satu kesalahan.

comment:

Anonymous said...
bagus jangan bagi muka lagi banyak menyusahkan orang

Wed Jan 28, 2015 5:23 pm (PST) . Posted by:

"Zaiedishaq" zaiedishaq

Memang lah salah...

2015-01-28 23:24 GMT+08:00 '-:eSpAcE9808:-' rienacom@yahoo.com.sg
[automobil] <automobil@yahoogroups.com>:

>
>
> 
>
> *Perghhh..Disaman Kerana Memandu Sambil Menghisap Rokok*
> telokbakong.blogspot
> kachipemas.blogspot
> Posted by Abu Luqman <https://plus.google.com/113961483334628710596>
>
> Menghisap rokok semasa memandu adalah satu kesalahan.
>
> <https://www.facebook.com/media.hub/photos/a.273965944860.140161.244660634860/10153048402229861/?type=1>
>
> *comment:*
> Anonymous said...
>
> bagus jangan bagi muka lagi banyak menyusahkan orang
>
>
>

Wed Jan 28, 2015 7:25 am (PST) . Posted by:

"-:eSpAcE9808:-" rienacom

Cetak, Potong Sendiri Duit Palsu Beli Telefon Pintar Kita Bantai
bloglist-malaysia.blogspot
atsixty-zakriali.blogspot
Dicatat oleh atsixty




Kuala Lumpur: Cetak dan potong sendiri wang kertas not RM50 dan RM100. Itu dilakukan tiga penjenayah yang dikesan berjoli membeli pelbagai telefon pintar mahal menggunakan wang palsu.

Suspek yang melakukan pembelian melalui laman web dikesan memiliki pelbagai peralatan khas untuk mengimbas dan mencetak wang palsu dalam jumlah besar.

Kegiatan penipuan dilakukan suspek terhadap pihak bank itu bagaimanapun berjaya ditumpaskan polis jam 10 malam, Sabtu lalu.

Serbuan dilakukan sepasukan polis Bahagian Siasatan Jenayah Komersial (JSJK) Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Cheras di dua lokasi berasingan iaitu di Taman Midah Cheras dan Taman Desa, Brickfields, di sini.

Ketua Polis Daerah Cheras Asisten Komisioner Chong Kok Sin berkata, tiga suspek berusia antara 30 hingga 60 tahun itu dipercayai bergiat aktif sejak Disember lalu.

"Pemeriksaan polis di lokasi pertama menemui 20 keping not kertas RM100 dan dua keping not kertas RM50 disyaki palsu. Turut ditemui sebilah pisau kerambit dan enam telefon pintar pelbagai jenama.

"Dalam serbuan kedua pula, polis merampas 44 keping not kertas RM100 yang disyaki palsu dan sudah siap dipotong," katanya.

Katanya, turut ditemui 50 helai kertas A4 yang mana setiap helai mempunyai cetakan empat keping wang not RM100 yang belum dipotong.

"Polis turut merampas sebuah komputer riba dan pelbagai peralatan disyaki digunakan untuk memproses wang palsu," katanya kepada Harian Metro, semalam.

Beliau berkata, tangkapan ke atas tiga suspek itu dilakukan selepas pihaknya menerima laporan berhubung penggunaan wang kertas palsu dalam urusan jual beli dalam talian.

"Suspek dikatakan akan membuat pembelian melalui laman web sebelum membuat bayaran menggunakan wang palsu.

"Setakat ini polis sudah menerima empat kes membabitkan modus operandi sama dengan jumlah kerugian sebanyak RM4,600," katanya.

Difahamkan suspek akan memasukkan wang palsu itu ke dalam mesin deposit bank. -Harian Metro

Read more: http://www.kitabantai.info/2015/01/cetak-potong-sendiri-duit-palsu-beli.html#ixzz3Q6eoVwH4

Wed Jan 28, 2015 7:25 am (PST) . Posted by:

"-:eSpAcE9808:-" rienacom

Apa yang pelancong luar nampak tapi anda tak nampak di Malaysia
bloglist-malaysia.blogspot
pendapatanda.com
Tak pernah pulak terfikirkan soalan apa yang pelancong luar nampak tapi kita sendiri tak nampak di negara yang kita diami sekarang ini.

Tapi memang dah tahu bahawa orang yang duduk dalam rumahnya tak akan nampak seperti mana orang yang berada di luar rumah, tapi jarang terfikirkan apa yang orang luar nampak dan kita tak nampak.

Maklumat ini saya dapat ketika sedang memandu seorang diri di Kuala Lumpur pada malam tahun baru. Ketika itu saya sedang mendengar Radio BFM 89.90, siaran radio kegemaran yang sering saya layan setiap kali masuk dalam kenderaan.

Siapa yang tak pernah lagi dengar Radio BFM ini, saya syorkan agar anda mencubanya. Terutamanya anda yang jenis suka maklumat dan perkara-perkara yang membina. Ada program bina diri dan ada program bina perniagaan. Kalau anda seorang usahawan, radio ini perlu dijadikan siaran utama anda.

Program terjah temubual pelancong luar
Salah satu kegiatan yang saya rasa amat menarik yang dilakukan oleh para krew Radio BFM ini adalah program terjah ikut suka hati secara rawak bagi menemubual orang ramai dijalanan secara spontan.

Kebetulan pada hujung tahun 2014, mereka siarkan beberapa temubual terpilih yang menarik untuk dipaparkan kepada para pendengar Radio BFM. Dan malam itu saya amat tertarik dengan temuramah spontan mereka terhadap seorang pelancong dari negara Jepun.

Lelaki Jepun itu pandai cakap bahasa inggeris dan dia merupakan seorang yang suka mengembara. Dah banyak negara dia pergi samada barat atau asia dan banyak perkara yang telah diperhatikannya.

Soalan cepumas yang menarik ditanya pada pengembara Jepun tersebut adalah berkenaan dengan kemudahan pengangkutan di Malaysia. Bila ditanya, padanya apakah jenis pengangkutan awam yang dia ambil di Malaysia, dia jawab Teksi.

Pelancong pening kepala cara guna bas awam
Kebiasaanya, pelancong Jepun itu lebih suka naik bas sebagai cara dia bergerak di mana-mana negara yang dia pergi. Oleh kerana dia pengembara yang amalkan konsep bajet, maka dia perlu pilih cara paling murah dan berkesan untuk berjalan.

Tapi di Malaysia, dia terpaksa naik teksi. Tentu itu satu perkara yang sedikit pelik bukan?

Sebenarnya pengembara Jepun itu terpaksa nak teksi sebab dia tak tahu macam mana nak gunakan bas di negara kita. Tidak ada penerangan dan papan tanda atau penunjuk yang baik jelas dan mudah yang dapat membantunya untuk menggunakan perkhidmatan bas.

Bila dengar cakap Jepun itu, baru saya perasan memang sistem pengangkutan bas di negara kita tidak mesra orang luar. Berbanding dengan negara Eropah seumpamanya, saya yang mula-mula lembab bahasa Perancis masih dapat memahami segala penunjuk dan maklumat tatacara nak gunakan perkhidmatan bas di negara tersebut.

Cuba lihat tempat menunggu bas di sekitar negara kita, betapa tidak bersistematik dan tidak seragam di seluruh negara. Apatah lagi jika di kawasan perkampungan atau di sekitar bandar-bandar kecil di Malaysia.

Ada tempat tunggu bas dari kayu, ada yang diperbuat dari besi, ada yang berseni dan ada yang menyampah untuk kita duduk dan tunggi di situ. Maklumat di hampir kesemua tempat perhentian bas juga hampir tidak ada langsung. Dan mungkin kalau ada jadual datang dan pergi bas, tidak ada satupun yang akan ditepati.

Pelancong suka dan tak suka orang Malaysia
Satu lagi perkara menarik ditanya terhadap pelancong Jepun itu berkenaan apakah yang dia tidak suka pada orang Malaysia.

Dia jawab orang Malaysia tidak membantu dan sombong. Mereka kelihatan seperti tenggelam dalam dunia masing-masing dan tidak menghargai dan menikmati apa yang sedang berlaku disekeliling mereka. Kena tipu dengan pemandu teksi pula perkara biasa dan membuatkan dia rasa takut gunakan perkhidmatan tersebut.

Terhadap perkara yang dia suka pada orang Malaysia pula, dia kata, orang kita bila baik, mereka amat menakjubkan. Penduduk Malaysia yang prihatin akan bertindak diluar jangkaan dalam memberikan khidmat pada orang lain samada orang luar atau orang tempatan.

Ertinya ada dua golongan yang amat kontra di negara kita, Satu yang ekstrim dibawah dan satu lagi ekstrim di atas. Maknanya yang putih amat jelas dan yang hitam begitu juga, sangat jelas. Dan cuba tanya diri anda jenis yang mana satu?

Sekadar satu perkongsian untuk kita fikirkan. Mungkin anda sendiri ada pengalaman bertemu bual dengan pelancong dari negara luar dan mahu kongsikan di sini. Sila berikan pendapat dan komen anda di bawah.

comments:
1.. Anonymous
rocky the great brown unused dick says: cube lak tanye orang luar tentang "orang luar" kat Malaysia i.e pendatang haram & bagaimana sikap rakyat & kerajaan diorang terhadap pendatang haram.

2.. Sylarius Yusof
Tentang bas ni bukan takat pelancong luar je keliru, saya yang orang tempatan reti cakap dan faham Bahasa Malaysia ni pun keliru. Main tanya-tanya orang je. Kalau tersilap tanya kat ulat tiket macam kat Pudu tu, alamatnya kena kelepet la jawabnya.

Wed Jan 28, 2015 5:23 pm (PST) . Posted by:

"bashah" bwasi

Penduduk Msia 50% penduduk tempatan dan 50% lagi org luarrrPusing2 Msia pelancung Jepun tu pi tanya  Bangla, Indon, Kemboja, Myanmar tu wat pa??? Lain kali tanyalah Melayu
** automobil


On Wednesday, January 28, 2015 11:25 PM, "'-:eSpAcE9808:-' rienacom@yahoo.com.sg [automobil]" <automobil@yahoogroups.com> wrote:


  
Apa yang pelancong luar nampak tapi anda tak nampak di Malaysia
bloglist-malaysia.blogspotpendapatanda.comTak pernah pulak terfikirkan soalan apa yang pelancong luar nampak tapi kita sendiri tak nampak di negara yang kita diami sekarang ini.

Tapi memang dah tahu bahawa orang yang duduk dalam rumahnya tak akan nampak seperti mana orang yang berada di luar rumah, tapi jarang terfikirkan apa yang orang luar nampak dan kita tak nampak.

Maklumat ini saya dapat ketika sedang memandu seorang diri di Kuala Lumpur pada malam tahun baru. Ketika itu saya sedang mendengar Radio BFM 89.90, siaran radio kegemaran yang sering saya layan setiap kali masuk dalam kenderaan.

Siapa yang tak pernah lagi dengar Radio BFM ini, saya syorkan agar anda mencubanya. Terutamanya anda yang jenis suka maklumat dan perkara-perkara yang membina. Ada program bina diri dan ada program bina perniagaan. Kalau anda seorang usahawan, radio ini perlu dijadikan siaran utama anda.

Program terjah temubual pelancong luar
Salah satu kegiatan yang saya rasa amat menarik yang dilakukan oleh para krew Radio BFM ini adalah program terjah ikut suka hati secara rawak bagi menemubual orang ramai dijalanan secara spontan.

Kebetulan pada hujung tahun 2014, mereka siarkan beberapa temubual terpilih yang menarik untuk dipaparkan kepada para pendengar Radio BFM. Dan malam itu saya amat tertarik dengan temuramah spontan mereka terhadap seorang pelancong dari negara Jepun.

Lelaki Jepun itu pandai cakap bahasa inggeris dan dia merupakan seorang yang suka mengembara. Dah banyak negara dia pergi samada barat atau asia dan banyak perkara yang telah diperhatikannya.

Soalan cepumas yang menarik ditanya pada pengembara Jepun tersebut adalah berkenaan dengan kemudahan pengangkutan di Malaysia. Bila ditanya, padanya apakah jenis pengangkutan awam yang dia ambil di Malaysia, dia jawab Teksi.

Pelancong pening kepala cara guna bas awam
Kebiasaanya, pelancong Jepun itu lebih suka naik bas sebagai cara dia bergerak di mana-mana negara yang dia pergi. Oleh kerana dia pengembara yang amalkan konsep bajet, maka dia perlu pilih cara paling murah dan berkesan untuk berjalan.

Tapi di Malaysia, dia terpaksa naik teksi. Tentu itu satu perkara yang sedikit pelik bukan?

Sebenarnya pengembara Jepun itu terpaksa nak teksi sebab dia tak tahu macam mana nak gunakan bas di negara kita. Tidak ada penerangan dan papan tanda atau penunjuk yang baik jelas dan mudah yang dapat membantunya untuk menggunakan perkhidmatan bas.

Bila dengar cakap Jepun itu, baru saya perasan memang sistem pengangkutan bas di negara kita tidak mesra orang luar. Berbanding dengan negara Eropah seumpamanya, saya yang mula-mula lembab bahasa Perancis masih dapat memahami segala penunjuk dan maklumat tatacara nak gunakan perkhidmatan bas di negara tersebut.

Cuba lihat tempat menunggu bas di sekitar negara kita, betapa tidak bersistematik dan tidak seragam di seluruh negara. Apatah lagi jika di kawasan perkampungan atau di sekitar bandar-bandar kecil di Malaysia.

Ada tempat tunggu bas dari kayu, ada yang diperbuat dari besi, ada yang berseni dan ada yang menyampah untuk kita duduk dan tunggi di situ. Maklumat di hampir kesemua tempat perhentian bas juga hampir tidak ada langsung. Dan mungkin kalau ada jadual datang dan pergi bas, tidak ada satupun yang akan ditepati.

Pelancong suka dan tak suka orang Malaysia
Satu lagi perkara menarik ditanya terhadap pelancong Jepun itu berkenaan apakah yang dia tidak suka pada orang Malaysia.

Dia jawab orang Malaysia tidak membantu dan sombong. Mereka kelihatan seperti tenggelam dalam dunia masing-masing dan tidak menghargai dan menikmati apa yang sedang berlaku disekeliling mereka. Kena tipu dengan pemandu teksi pula perkara biasa dan membuatkan dia rasa takut gunakan perkhidmatan tersebut.

Terhadap perkara yang dia suka pada orang Malaysia pula, dia kata, orang kita bila baik, mereka amat menakjubkan. Penduduk Malaysia yang prihatin akan bertindak diluar jangkaan dalam memberikan khidmat pada orang lain samada orang luar atau orang tempatan.

Ertinya ada dua golongan yang amat kontra di negara kita, Satu yang ekstrim dibawah dan satu lagi ekstrim di atas. Maknanya yang putih amat jelas dan yang hitam begitu juga, sangat jelas. Dan cuba tanya diri anda jenis yang mana satu?

Sekadar satu perkongsian untuk kita fikirkan. Mungkin anda sendiri ada pengalaman bertemu bual dengan pelancong dari negara luar dan mahu kongsikan di sini. Sila berikan pendapat dan komen anda di bawah.  
comments:

- Anonymous rocky the great brown unused dick says: cube lak tanye orang luar tentang "orang luar" kat Malaysia i.e pendatang haram & bagaimana sikap rakyat & kerajaan diorang terhadap pendatang haram.
- Sylarius Yusof Tentang bas ni bukan takat pelancong luar je keliru, saya yang orang tempatan reti cakap dan faham Bahasa Malaysia ni pun keliru. Main tanya-tanya orang je. Kalau tersilap tanya kat ulat tiket macam kat Pudu tu, alamatnya kena kelepet la jawabnya.
#yiv0206709096 #yiv0206709096 -- #yiv0206709096ygrp-mkp {border:1px solid #d8d8d8;font-family:Arial;margin:10px 0;padding:0 10px;}#yiv0206709096 #yiv0206709096ygrp-mkp hr {border:1px solid #d8d8d8;}#yiv0206709096 #yiv0206709096ygrp-mkp #yiv0206709096hd {color:#628c2a;font-size:85%;font-weight:700;line-height:122%;margin:10px 0;}#yiv0206709096 #yiv0206709096ygrp-mkp #yiv0206709096ads {margin-bottom:10px;}#yiv0206709096 #yiv0206709096ygrp-mkp .yiv0206709096ad {padding:0 0;}#yiv0206709096 #yiv0206709096ygrp-mkp .yiv0206709096ad p {margin:0;}#yiv0206709096 #yiv0206709096ygrp-mkp .yiv0206709096ad a {color:#0000ff;text-decoration:none;}#yiv0206709096 #yiv0206709096ygrp-sponsor #yiv0206709096ygrp-lc {font-family:Arial;}#yiv0206709096 #yiv0206709096ygrp-sponsor #yiv0206709096ygrp-lc #yiv0206709096hd {margin:10px 0px;font-weight:700;font-size:78%;line-height:122%;}#yiv0206709096 #yiv0206709096ygrp-sponsor #yiv0206709096ygrp-lc .yiv0206709096ad {margin-bottom:10px;padding:0 0;}#yiv0206709096 #yiv0206709096actions {font-family:Verdana;font-size:11px;padding:10px 0;}#yiv0206709096 #yiv0206709096activity {background-color:#e0ecee;float:left;font-family:Verdana;font-size:10px;padding:10px;}#yiv0206709096 #yiv0206709096activity span {font-weight:700;}#yiv0206709096 #yiv0206709096activity span:first-child {text-transform:uppercase;}#yiv0206709096 #yiv0206709096activity span a {color:#5085b6;text-decoration:none;}#yiv0206709096 #yiv0206709096activity span span {color:#ff7900;}#yiv0206709096 #yiv0206709096activity span .yiv0206709096underline {text-decoration:underline;}#yiv0206709096 .yiv0206709096attach {clear:both;display:table;font-family:Arial;font-size:12px;padding:10px 0;width:400px;}#yiv0206709096 .yiv0206709096attach div a {text-decoration:none;}#yiv0206709096 .yiv0206709096attach img {border:none;padding-right:5px;}#yiv0206709096 .yiv0206709096attach label {display:block;margin-bottom:5px;}#yiv0206709096 .yiv0206709096attach label a {text-decoration:none;}#yiv0206709096 blockquote {margin:0 0 0 4px;}#yiv0206709096 .yiv0206709096bold {font-family:Arial;font-size:13px;font-weight:700;}#yiv0206709096 .yiv0206709096bold a {text-decoration:none;}#yiv0206709096 dd.yiv0206709096last p a {font-family:Verdana;font-weight:700;}#yiv0206709096 dd.yiv0206709096last p span {margin-right:10px;font-family:Verdana;font-weight:700;}#yiv0206709096 dd.yiv0206709096last p span.yiv0206709096yshortcuts {margin-right:0;}#yiv0206709096 div.yiv0206709096attach-table div div a {text-decoration:none;}#yiv0206709096 div.yiv0206709096attach-table {width:400px;}#yiv0206709096 div.yiv0206709096file-title a, #yiv0206709096 div.yiv0206709096file-title a:active, #yiv0206709096 div.yiv0206709096file-title a:hover, #yiv0206709096 div.yiv0206709096file-title a:visited {text-decoration:none;}#yiv0206709096 div.yiv0206709096photo-title a, #yiv0206709096 div.yiv0206709096photo-title a:active, #yiv0206709096 div.yiv0206709096photo-title a:hover, #yiv0206709096 div.yiv0206709096photo-title a:visited {text-decoration:none;}#yiv0206709096 div#yiv0206709096ygrp-mlmsg #yiv0206709096ygrp-msg p a span.yiv0206709096yshortcuts {font-family:Verdana;font-size:10px;font-weight:normal;}#yiv0206709096 .yiv0206709096green {color:#628c2a;}#yiv0206709096 .yiv0206709096MsoNormal {margin:0 0 0 0;}#yiv0206709096 o {font-size:0;}#yiv0206709096 #yiv0206709096photos div {float:left;width:72px;}#yiv0206709096 #yiv0206709096photos div div {border:1px solid #666666;height:62px;overflow:hidden;width:62px;}#yiv0206709096 #yiv0206709096photos div label {color:#666666;font-size:10px;overflow:hidden;text-align:center;white-space:nowrap;width:64px;}#yiv0206709096 #yiv0206709096reco-category {font-size:77%;}#yiv0206709096 #yiv0206709096reco-desc {font-size:77%;}#yiv0206709096 .yiv0206709096replbq {margin:4px;}#yiv0206709096 #yiv0206709096ygrp-actbar div a:first-child {margin-right:2px;padding-right:5px;}#yiv0206709096 #yiv0206709096ygrp-mlmsg {font-size:13px;font-family:Arial, helvetica, clean, sans-serif;}#yiv0206709096 #yiv0206709096ygrp-mlmsg table {font-size:inherit;font:100%;}#yiv0206709096 #yiv0206709096ygrp-mlmsg select, #yiv0206709096 input, #yiv0206709096 textarea {font:99% Arial, Helvetica, clean, sans-serif;}#yiv0206709096 #yiv0206709096ygrp-mlmsg pre, #yiv0206709096 code {font:115% monospace;}#yiv0206709096 #yiv0206709096ygrp-mlmsg * {line-height:1.22em;}#yiv0206709096 #yiv0206709096ygrp-mlmsg #yiv0206709096logo {padding-bottom:10px;}#yiv0206709096 #yiv0206709096ygrp-msg p a {font-family:Verdana;}#yiv0206709096 #yiv0206709096ygrp-msg p#yiv0206709096attach-count span {color:#1E66AE;font-weight:700;}#yiv0206709096 #yiv0206709096ygrp-reco #yiv0206709096reco-head {color:#ff7900;font-weight:700;}#yiv0206709096 #yiv0206709096ygrp-reco {margin-bottom:20px;padding:0px;}#yiv0206709096 #yiv0206709096ygrp-sponsor #yiv0206709096ov li a {font-size:130%;text-decoration:none;}#yiv0206709096 #yiv0206709096ygrp-sponsor #yiv0206709096ov li {font-size:77%;list-style-type:square;padding:6px 0;}#yiv0206709096 #yiv0206709096ygrp-sponsor #yiv0206709096ov ul {margin:0;padding:0 0 0 8px;}#yiv0206709096 #yiv0206709096ygrp-text {font-family:Georgia;}#yiv0206709096 #yiv0206709096ygrp-text p {margin:0 0 1em 0;}#yiv0206709096 #yiv0206709096ygrp-text tt {font-size:120%;}#yiv0206709096 #yiv0206709096ygrp-vital ul li:last-child {border-right:none !important;}#yiv0206709096

Anda mempunyai masalah dibawah:
1. Ada masalah dengan "Bounce Email" ?
2. Ahli membuat post yang tidak releven ?
3. Kena Ban ?
4. Posting lambat / tidak disiarkan ?
5. Tidak boleh "Post Mesej" ?
Hubungi: automobil-owner@yahoogroups.com

----------------------------------------

Post message:
automobil@yahoogroups.com
Subscribe:
automobil-subscribe@yahoogroups.com

----------------------------------------

Notis Moderator - PENTING Fri Nov 30, 2012
http://autos.groups.yahoo.com/group/automobil/message/32069

----------------------------------------

Blogspot: Group Automobil - http://groupautomobil.blogspot.com
Facebook: Fanpage Automobil - http://www.facebook.com/pages/Automobil/191663580864520
Group Automobil - http://www.facebook.com/group.php?gid=310206678640

----------------------------------------

Weblist:        
OILYMAN - http://oilyman.com.my
Blog In Malaysia - http://bloginmalaysia.com
Kataloh - http://kataloh.com
Cari Mudah - http://carimudah.com
Find And Book the Best Hotel Resort - http://besthotelreviews.org
Enplegu.com - http://enplegu.com
Choosing the Best Hotel Reviews - http://besthotelreviews.info     
Blog Soccers - http://blogsoccers.com
Google Adsense Program - http://googleadsenseprogram.com
Azami Entertainment - http://azamientertainment.com
Din Apartment - http://dinapartment.com
University College Online - http://universitycollegeonline.info
Kad Niaga - http://kadniaga.com
Google Adsense Program Info - http://googleadsenseprogram.info
K-Pop Music Download - http://k-popmusicdownload.info     
Health Care Definition - http://healthcaredefinition.com     
Laptop Skin Sticker - http://laptopskinsticker.com

No comments: