Wednesday, April 22, 2015

www.groupautomobil.blogspot.com - Digest Number 4189[1 Attachment]

7 Messages

Digest #4189

Messages

Tue Apr 21, 2015 9:01 am (PDT) . Posted by:

"-:eSpAcE9808:-" rienacom

Parah ditetak gara-gara pasang lampu tinggi
bloglist-malaysia.blogspot
Posted by Jeebond BLM

KEADAAN seorang mangsa diserang menggunakan parang sekumpulan lelaki di Kampung Baru Seri Pandan, Panching.

Kuantan: "Hanya kerana memasang lampu tinggi ketika memandu lori, suami, bapa mentua dan adik ipar saya diserang ala samseng apabila ditumbuk dan ditetak dengan parang hingga cedera parah di kepala dan badan," kata isteri kepada seorang mangsa tetak yang mahu dikenali sebagai Ana, 30.

Menurutnya, kejadian kira-kira jam 1.45 petang kelmarin itu berlaku di rumahnya di Kampung Baru Seri Pandan, Panching apabila ahli keluarganya diserang lebih 10 individu bersenjatakan parang sebelum memukul dan menetak bapa mentuanya berusia 50 tahun, suami yang berusia 31 tahun serta adik ipar berusia 20 tahun

Katanya, dia yang melihat kejadian itu cuba membantu dengan memberanikan diri menyelamatkan mereka daripada dicederakan individu terbabit dengan menarik ahli keluarganya masuk ke dalam rumah.

"Walaupun tindakan itu boleh menyebabkan nyawa saya melayang tetapi tidak sanggup melihat ahli keluarga dipukul dan ditetak dengan parang tanpa belas ihsan oleh lebih 10 individu terbabit.

"Sebaik berjaya membawa mereka masuk ke dalam rumah, saya mengunci pintu bagi mengelak kejadian lebih buruk selain menghubungi polis untuk bantuan," katanya ditemui di Hospital Tengku Ampuan Afzan (HTAA) di sini, semalam.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Kuantan Asisten Komisioner Abdul Aziz Salleh berkata, pihaknya sudah melakukan beberapa tangkapan terhadap individu disyaki terbabit dalam pergaduhan itu.

- hmetro

Pencuri Dibelasah Hingga Putus Jari
siakapkeli.com.my

Sandakan: Seorang pencuri bernasib malang apabila bukan saja gagal mengambil barangan berharga selepas memecah masuk rumah penduduk, malah turut dibelasah sehingga putus tiga jari selain cedera di kepala dalam kejadian di Jambatan Tiga Kampung Batu Putih, Batu 7, di sini, kelmarin.

Dalam kejadian jam 5.30 petang, suspek berusia 44 tahun itu dipercayai cuba memecah masuk sebuah rumah di Jambatan Tiga sebelum perbuatannya disedari orang ramai yang kemudian menangkapnya.

Pada masa sama, penduduk yang gagal mengawal kemarahan bertindak memukul lelaki terbabit sehingga mengalami kecederaan.

Menurut penduduk kampung berusia 30 tahun yang enggan dikenali, lelaki terbabit memasuki sebuah rumah penduduk, namun disedari pemiliknya lalu menjerit meminta tolong.

"Suspek yang panik keluar untuk melarikan diri dan penduduk yang melihat kelibat suspek bertindak mengejarnya. - Harian Metro

Tue Apr 21, 2015 9:04 am (PDT) . Posted by:

"-:eSpAcE9808:-" rienacom

Budak 5 tahun lempar batu kepada rejim Israel

Dilulus untuk paparan oleh PenjualCendol
tranungkite.net

RAMALLAH - PALESTIN. Dia nampak terlalu muda untuk berdepan dengan konflik yang melanda negaranya namun ia tidak menghalang seorang kanak-kanak lelaki Palestin berusia 5 tahun melemparkan batu kepada rejim Israel.

Beberapa keping gambar tersebar menunjukkan keberanian seorang kanak-kanak lelaki Palestin melontar batu ke arah pihak berkuasa Israel semasa pertempuran yang berlaku di Tebing Barat Jumaat lalu.

Kanak-kanak yang berpakaian tentera dengan mengikat bendera Palestin dikepalanya melontarkan batu kepada pihak berkuasa Israel sebelum melarikan diri.

Ia berlaku semasa demonstrasi sempena Hari banduan Palestin yang diadakan setiap tahun sebagai tanda solidariti terhadap 6000 warga palestin yang dipenjara oleh Israel.

Pengajur perhimpunan, Abdullah Abu Rahman berkata, rakyat Palestin tidak akan meninggalkan tahanan Palestin keseorangan dalam penjara.

"Kami akan mempertahankan hak kami dan akan cuba sedaya upaya untuk membebaskan mereka kerana majoriti yang ditahan secara haram oleh rejimIsrael.

Tentera menggunakan gas pemedih mata dan peluru getah semasa perhimpunan tersebut yang menyaksikan 100 rakyat Palestin menyertai himpunan bantahan tersebut.

Tue Apr 21, 2015 9:04 am (PDT) . Posted by:

"-:eSpAcE9808:-" rienacom

DALANG KERETA KLON DI CEKUP SPRM DAN 14 BUAH KERETA MEWAH DI SITA.

Posted by OMAK KAU!!!!

 

Sebanyak 14 buah kenderaan mewah pelbagai jenama yang telah dikategorikan sebagai kenderaan lusuh bernilai lebih RM1.5 juta yang dipercayai diseludup dari negara jiran dan dijadikan "kenderaan klon" telah disita Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) Negeri Sembilan dalam satu operasi selama dua hari sejak Selasa lepas.

Hasil maklumat daripada orang awam serta intipan dan risikan pegawai SPRM selama hampir sebulan, tujuh individu turut ditangkap dalam operasi berkenaan.

Kenderaan yang dikategorikan sebagai kenderaan lusuh dilarang diimport ke negara ini tanpa kebenaran khas kecuali dalam bentuk alat ganti terpakai atau untuk sukan permotoran.

Kesemua tangkapan dan rampasan itu dibuat SPRM itu dalam operasi selama dua hari sejak Selasa lepas di sekitar Seremban dan Johor Bahru.

Dua individu ditahan dan dua buah kenderaan disita di Seremban kerana didapati menggunakan pelekat cukai jalan asli dengan nombor pendaftaran kenderaan sah atau sering dikenali sebagai kereta kembar, klon atau pendua.

Susulan penahan dua lelaki berkenaan, pasukan SPRM yang diketuai oleh Pengarah SPRM Negeri Sembilan Shaharom Nizam Abd Manap sendiri membuat serbuan ke sebuah rumah di Johor Baharu dan menahan tiga lelaki saerta seorang wanita berumur antara 22 hingga 46 tahun.

Dalam serbuan itu, pasukan SPRM turut menyita 12 buah kenderaan pelbagai jenama termasuk kenderaan mewah yang disyaki diseludup dari negara jiran.

Difahamkan sebuah premis pejabat juga telah diserbu dan beberapa peralatan seperti komputer dan pencetak telah dirampas termasuk pelekat cukai jalan asli yang telah siap bercetak dan seorang lelaki ditahan.

Semua yang ditangkap telah ditahan reman antara dua hingga empat hari.

Shaharom Nizam ketika dihubungi mengesahkan tangkapan dan sitaan kenderaan terbabit, lapor portal berita Astro AWANI.

Beliau turut meminta semua pemilik kenderaan lusuh atau klon menyerahkan kenderaan dalam milikan mereka ke pejabat SPRM yang berhampiran secara sukarela atau tindakan undang-undang akan diambil jika enggan berbuat demikian.

Pemilikan kenderaan lusuh adalah berbahaya kerana jika digunakan dalam aktiviti jenayah dan berlaku kesalahan trafik akan mengakibatkan penganiayaan kepada pemilik yang sah.

Selain itu, jika berlaku kemalangan tiada tuntutan insuran boleh dibuat kerana kenderaan lusuh tidak mempunyai perlindungan insuran.

Kerajaan juga mengalami kerugian kerana tiada hasil cukai dapat dikutip dan industri automobil negara juga terjejas jika kenderaan lusuh tidak dikawal.

Shaharom Nizam memaklumkan siasatan kes itu dibuat di bawah Akta Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia 2009.

Sebelum ini di Teluk Intan, seorang ejen insurans buntu apabila nombor pendaftaran kereta jenis Volkswagen Golf miliknya di 'klon' bersama pemilik lain dalam satu kejadian di Jalan Speedy.

Lebih menarik perhatian, gambar dua kereta mempunyai nombor pendaftaran sama itu juga menjadi viral di laman sosial Facebook dan WhatsApp.

Ejen insurans berkenaan menerima maklumat menerusi aplikasi sosial WhatsApp daripada rakannya yang menyatakan mereka ternampak kereta Volkswagen Golf menggunakan nombor pendaftaran sama dengannya.

Apabila lelaki berusia 34 tahun tiba di Jalan Speedy, beliau mendapati ada kereta dan nombor pendaftaran sama, namun dimiliki orang lain.

Ketika itu berlaku pertengkaran mulut antara pengadu dengan lelaki disyaki pemilik kereta berkenaan namun pihak polis yang dihubungi segera menghantar anggota bertugas ke tempat kejadian.

Tue Apr 21, 2015 8:35 pm (PDT) . Posted by:

"MetalWorks Calibra" azz95

macam gen2 lah boss

2015-04-14 23:05 GMT+08:00 '-:eSpAcE9808:-' rienacom@yahoo.com.sg
[automobil] <automobil@yahoogroups.com>:

>
>
> 
>
> *Kalau Honda Civic rupa macam ini?*
> Dilulus untuk paparan oleh PenjualCendol
> <http://www.tranungkite.net/v12/modules.php?name=News&file=article&sid=22948&mode=thread&order=0&thold=0>
> tranungkite.net
> <http://www.tranungkite.net/v12/modules.php?name=News&new_topic=16>
>
> Jika anda teringin sangat mengetahui bagaimana Honda Civic generasi
> seterusnya akan kelihatan, syarikat pengeluarnya ada membawa konsep Civic
> ke pameran kereta New York. Ia memang kelihatan lebih 'sporty', tetapi itu
> bukan perkara luar biasa bagi sebuah konsep. Yang penting adalah Honda
> masih lagi mengekalkan intipati sebuah Civic – sebuah sedan segmen-C yang
> bergaya dan tidak kekok untuk membawa nama Type R ke hadapan.
>
>
> Read more at:
> http://drebar.astroawani.com/detail/kalau-honda-civic-rupa-macam-ini-bagus-tak-57603?cp
>
> Ada beberapa maklumat menarik yang diberitahu serentak dengan pengenalan
> konsep Civic ini; antara lain adalah varian yang akan ada: Sedan, Coupe, Si
> dan juga kembalinya bentuk *hatchback*. Seperti yang dinyatakan tadi,
> sebuah varian Type R juga akan dihasilkan.
>
>
>
> Generasi ke-10 Honda Civic yang bakal mendatang ini juga adalah yang
> pertama bagi pasaran Amerika Syarikat yang akan menerima enjin VTEC turbo
> menggunakan teknologi *Earth Dreams*. Bagi mereka yang tertanya-tanya,
> ini adalah kali pertama model Civic varian sedan dan coupe dibangunkan
> sepenuhnya oleh pasukan R&D yang berpengkalan di Amerika. Namun, harus
> diingat bahawa Honda/Acura NSX baharu juga diusahakan oleh pasukan jurutera
> (kebanyakannya) dari Amerika utara.
>
>
>
> Dan kita tidak perlu tunggu terlalu lama sebelum Civic baharu ini muncul
> kerana siaran akhbar yang sama menyatakan bahawa ia akan dilancarkan di
> Amerika pada musim luruh nanti (pertengahan September hingga pertengahan
> November). Seperti yang dilihat dengan imej-imej rasmi awal – dan gambar
> daripada pameran kereta New York – konsep Civic ini mempunyai tapak roda
> (wheelbase) yang panjang dan penambahan lebar.
>
> Visual ini ditekankan dengan hood yang panjang serta *overhang* (depan
> dan belakang) yang pendek untuk memberi imej lebih sporty.
>
>
>
> Di samping nilai prestasi yang tinggi, Civic akan datang ini akan
> dilengkapi dengan pelbagai ciri moden seperti *cruise control* adaptif,
> Honda *LaneWatch*, *Lane Departure Warning* dan *Forward Collision
> Warning*.
>
>
>

Tue Apr 21, 2015 8:44 pm (PDT) . Posted by:

"MetalWorks Calibra" azz95

ahli parlimen tak semua isu perbincangannya relevan pada diri mereka. tapi
lebih elok dengar dari tidor la.

polis wajib tak tido, kalau ngantok sangat, letak drum set sebelah, belaja
rolling jeff porcaro

2015-04-13 22:36 GMT+08:00 '-:eSpAcE9808:-' rienacom@yahoo.com.sg
[automobil] <automobil@yahoogroups.com>:

>
>
> 
>
> *EDISI MENCUIT MINDA ... ADILKAH?????? *
>
> Posted by OMAK KAU!!!!
>
> Tidak perlu kupasan dan ulasan panjang lebar ... sekadar gambar sebagai
> berbicara .. ADILKAH?????
>
> Dua anggota polis tidur dikaunter pertanyaan ditukar 24 jam ... Ahli-ahli
> parlimen tidur gaji naik hampir 150% sehingga menjadi RM16,000 sebulan.
>
>
>

Tue Apr 21, 2015 11:53 pm (PDT) . Posted by:

"bashah" bwasi

Ahli Parlimen lebih baik tidur dari bila bukak mulut jer bercakap cara2 utk menyusahkan rakyat jelita...
Polis boleh tidur di balai, tapi tak boleh tidur time meronda dg kereta moto** atau sedang tangkap penjenayah...
Pernah dgr keputusan mahkamah yg guard tengah tidur di tempat kerja tak boleh dibuang kerja sebab nature guard tu tidur2 ayam...
hehehe

On Wednesday, April 22, 2015 11:44 AM, "MetalWorks Calibra muazck@gmail.com [automobil]" <automobil@yahoogroups.com> wrote:


  ahli parlimen tak semua isu perbincangannya relevan pada diri mereka. tapi lebih elok dengar dari tidor la.

polis wajib tak tido, kalau ngantok sangat, letak drum set sebelah, belaja rolling jeff porcaro

2015-04-13 22:36 GMT+08:00 '-:eSpAcE9808:-' rienacom@yahoo.com.sg [automobil] <automobil@yahoogroups.com>:

  EDISI MENCUIT MINDA ... ADILKAH?????? Posted by OMAK KAU!!!! Tidak perlu kupasan dan ulasan panjang lebar ... sekadar gambar sebagai berbicara .. ADILKAH????? Dua anggota polis tidur dikaunter pertanyaan ditukar 24 jam ... Ahli-ahli parlimen tidur gaji naik hampir 150% sehingga menjadi RM16,000 sebulan.

#yiv2335304544 #yiv2335304544 -- #yiv2335304544ygrp-mkp {border:1px solid #d8d8d8;font-family:Arial;margin:10px 0;padding:0 10px;}#yiv2335304544 #yiv2335304544ygrp-mkp hr {border:1px solid #d8d8d8;}#yiv2335304544 #yiv2335304544ygrp-mkp #yiv2335304544hd {color:#628c2a;font-size:85%;font-weight:700;line-height:122%;margin:10px 0;}#yiv2335304544 #yiv2335304544ygrp-mkp #yiv2335304544ads {margin-bottom:10px;}#yiv2335304544 #yiv2335304544ygrp-mkp .yiv2335304544ad {padding:0 0;}#yiv2335304544 #yiv2335304544ygrp-mkp .yiv2335304544ad p {margin:0;}#yiv2335304544 #yiv2335304544ygrp-mkp .yiv2335304544ad a {color:#0000ff;text-decoration:none;}#yiv2335304544 #yiv2335304544ygrp-sponsor #yiv2335304544ygrp-lc {font-family:Arial;}#yiv2335304544 #yiv2335304544ygrp-sponsor #yiv2335304544ygrp-lc #yiv2335304544hd {margin:10px 0px;font-weight:700;font-size:78%;line-height:122%;}#yiv2335304544 #yiv2335304544ygrp-sponsor #yiv2335304544ygrp-lc .yiv2335304544ad {margin-bottom:10px;padding:0 0;}#yiv2335304544 #yiv2335304544actions {font-family:Verdana;font-size:11px;padding:10px 0;}#yiv2335304544 #yiv2335304544activity {background-color:#e0ecee;float:left;font-family:Verdana;font-size:10px;padding:10px;}#yiv2335304544 #yiv2335304544activity span {font-weight:700;}#yiv2335304544 #yiv2335304544activity span:first-child {text-transform:uppercase;}#yiv2335304544 #yiv2335304544activity span a {color:#5085b6;text-decoration:none;}#yiv2335304544 #yiv2335304544activity span span {color:#ff7900;}#yiv2335304544 #yiv2335304544activity span .yiv2335304544underline {text-decoration:underline;}#yiv2335304544 .yiv2335304544attach {clear:both;display:table;font-family:Arial;font-size:12px;padding:10px 0;width:400px;}#yiv2335304544 .yiv2335304544attach div a {text-decoration:none;}#yiv2335304544 .yiv2335304544attach img {border:none;padding-right:5px;}#yiv2335304544 .yiv2335304544attach label {display:block;margin-bottom:5px;}#yiv2335304544 .yiv2335304544attach label a {text-decoration:none;}#yiv2335304544 blockquote {margin:0 0 0 4px;}#yiv2335304544 .yiv2335304544bold {font-family:Arial;font-size:13px;font-weight:700;}#yiv2335304544 .yiv2335304544bold a {text-decoration:none;}#yiv2335304544 dd.yiv2335304544last p a {font-family:Verdana;font-weight:700;}#yiv2335304544 dd.yiv2335304544last p span {margin-right:10px;font-family:Verdana;font-weight:700;}#yiv2335304544 dd.yiv2335304544last p span.yiv2335304544yshortcuts {margin-right:0;}#yiv2335304544 div.yiv2335304544attach-table div div a {text-decoration:none;}#yiv2335304544 div.yiv2335304544attach-table {width:400px;}#yiv2335304544 div.yiv2335304544file-title a, #yiv2335304544 div.yiv2335304544file-title a:active, #yiv2335304544 div.yiv2335304544file-title a:hover, #yiv2335304544 div.yiv2335304544file-title a:visited {text-decoration:none;}#yiv2335304544 div.yiv2335304544photo-title a, #yiv2335304544 div.yiv2335304544photo-title a:active, #yiv2335304544 div.yiv2335304544photo-title a:hover, #yiv2335304544 div.yiv2335304544photo-title a:visited {text-decoration:none;}#yiv2335304544 div#yiv2335304544ygrp-mlmsg #yiv2335304544ygrp-msg p a span.yiv2335304544yshortcuts {font-family:Verdana;font-size:10px;font-weight:normal;}#yiv2335304544 .yiv2335304544green {color:#628c2a;}#yiv2335304544 .yiv2335304544MsoNormal {margin:0 0 0 0;}#yiv2335304544 o {font-size:0;}#yiv2335304544 #yiv2335304544photos div {float:left;width:72px;}#yiv2335304544 #yiv2335304544photos div div {border:1px solid #666666;height:62px;overflow:hidden;width:62px;}#yiv2335304544 #yiv2335304544photos div label {color:#666666;font-size:10px;overflow:hidden;text-align:center;white-space:nowrap;width:64px;}#yiv2335304544 #yiv2335304544reco-category {font-size:77%;}#yiv2335304544 #yiv2335304544reco-desc {font-size:77%;}#yiv2335304544 .yiv2335304544replbq {margin:4px;}#yiv2335304544 #yiv2335304544ygrp-actbar div a:first-child {margin-right:2px;padding-right:5px;}#yiv2335304544 #yiv2335304544ygrp-mlmsg {font-size:13px;font-family:Arial, helvetica, clean, sans-serif;}#yiv2335304544 #yiv2335304544ygrp-mlmsg table {font-size:inherit;font:100%;}#yiv2335304544 #yiv2335304544ygrp-mlmsg select, #yiv2335304544 input, #yiv2335304544 textarea {font:99% Arial, Helvetica, clean, sans-serif;}#yiv2335304544 #yiv2335304544ygrp-mlmsg pre, #yiv2335304544 code {font:115% monospace;}#yiv2335304544 #yiv2335304544ygrp-mlmsg * {line-height:1.22em;}#yiv2335304544 #yiv2335304544ygrp-mlmsg #yiv2335304544logo {padding-bottom:10px;}#yiv2335304544 #yiv2335304544ygrp-msg p a {font-family:Verdana;}#yiv2335304544 #yiv2335304544ygrp-msg p#yiv2335304544attach-count span {color:#1E66AE;font-weight:700;}#yiv2335304544 #yiv2335304544ygrp-reco #yiv2335304544reco-head {color:#ff7900;font-weight:700;}#yiv2335304544 #yiv2335304544ygrp-reco {margin-bottom:20px;padding:0px;}#yiv2335304544 #yiv2335304544ygrp-sponsor #yiv2335304544ov li a {font-size:130%;text-decoration:none;}#yiv2335304544 #yiv2335304544ygrp-sponsor #yiv2335304544ov li {font-size:77%;list-style-type:square;padding:6px 0;}#yiv2335304544 #yiv2335304544ygrp-sponsor #yiv2335304544ov ul {margin:0;padding:0 0 0 8px;}#yiv2335304544 #yiv2335304544ygrp-text {font-family:Georgia;}#yiv2335304544 #yiv2335304544ygrp-text p {margin:0 0 1em 0;}#yiv2335304544 #yiv2335304544ygrp-text tt {font-size:120%;}#yiv2335304544 #yiv2335304544ygrp-vital ul li:last-child {border-right:none !important;}#yiv2335304544

Attachment(s) from bashah
1 of 1 Photo(s)

Tue Apr 21, 2015 8:46 pm (PDT) . Posted by:

"MetalWorks Calibra" azz95

bravo. harap lebih ramai camni. tanah2 ni kacau kalau *kereta laju mau
skidding. tu lom lapisan tayar celup *lori (alligator) merata2

2015-04-13 22:37 GMT+08:00 '-:eSpAcE9808:-' rienacom@yahoo.com.sg
[automobil] <automobil@yahoogroups.com>:

>
>
> 
>
> *PIC OF THE DAY ... ANGGOTA POLIS SECARA BERSENDIRIAN MEMBERSIHKAN
> JALANRAYA YANG DI TUMPAHI BATU DAN TANAH *
>
> Posted by OMAK KAU!!!!
>
> Kelihatan seorang anggota polis sedang membersihkan jalan raya yang
> ditumpahi batu dan tanah akibat sebuah kereta yang terbabas siang tadi demi
> keselamatan dan keselesaan para pengguna jalanraya. Anggota polis ini tidak
> sedar yang gelagatnya sedang dirakam.
>
> Bukannya macam seorang tu ... dia berseorangan "membersih&quot; dan "mengali"
> longkang besar tersumbat dengan berbaju batik jawa sedangkan orang-orang
> yang mengiringinya sekadar jadi tukang perhati.
>
> Beza yang ikhlas membuat terjahan dengan bersendiwara.
>
> Syabas dan terima kasih kepada anggota polis ini. Lokasi di hadapan stesen
> minyak Petronas RTC Gopeng, Perak.
>
>
>
Anda mempunyai masalah dibawah:
1. Ada masalah dengan "Bounce Email" ?
2. Ahli membuat post yang tidak releven ?
3. Kena Ban ?
4. Posting lambat / tidak disiarkan ?
5. Tidak boleh "Post Mesej" ?
Hubungi: automobil-owner@yahoogroups.com

----------------------------------------

Post message:
automobil@yahoogroups.com
Subscribe:
automobil-subscribe@yahoogroups.com

----------------------------------------

Notis Moderator - PENTING Fri Nov 30, 2012
http://autos.groups.yahoo.com/group/automobil/message/32069

----------------------------------------

Blogspot: Group Automobil - http://groupautomobil.blogspot.com
Facebook: Fanpage Automobil - http://www.facebook.com/pages/Automobil/191663580864520
Group Automobil - http://www.facebook.com/group.php?gid=310206678640

----------------------------------------

Weblist:        
OILYMAN - http://oilyman.com.my
Blog In Malaysia - http://bloginmalaysia.com
Kataloh - http://kataloh.com
Cari Mudah - http://carimudah.com
Find And Book the Best Hotel Resort - http://besthotelreviews.org
Enplegu.com - http://enplegu.com
Choosing the Best Hotel Reviews - http://besthotelreviews.info     
Blog Soccers - http://blogsoccers.com
Google Adsense Program - http://googleadsenseprogram.com
Azami Entertainment - http://azamientertainment.com
Din Apartment - http://dinapartment.com
University College Online - http://universitycollegeonline.info
Kad Niaga - http://kadniaga.com
Google Adsense Program Info - http://googleadsenseprogram.info
K-Pop Music Download - http://k-popmusicdownload.info     
Health Care Definition - http://healthcaredefinition.com     
Laptop Skin Sticker - http://laptopskinsticker.com

No comments: