Friday, April 24, 2015

www.groupautomobil.blogspot.com - Digest Number 4190[1 Attachment]

9 Messages

Digest #4190

Messages

Thu Apr 23, 2015 8:39 am (PDT) . Posted by:

"-:eSpAcE9808:-" rienacom

BOLEH MENANGIS PEGAWAI KWSP BILA BACA KOMEN NI...
bloglist-malaysia.blogspot
naimnikmat.blogspot
Dicatat oleh Na'im Nikmat

Had Umur Pengeluaran KWSP Dikekalkan Pada Usia 55 Tahun

siakapkeli.com.my

Kuala Lumpur : Berikutkan desakan orang ramai dan hasil kaji selidik dalam masa dua hari, KWSP menerima lebih dari 50,000 maklum balas berkaitan had umur pengeluaran kepada 60 tahun.

Sebentar tadi, Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak telah mengumumkan had pengeluaran Kumpulan Wang Simpanan Pekerja (KWSP) tidak jadi dilanjutkan kepada umur 60 tahun sebaliknya dikekalkan pada usia 55 tahun.

Menurut Najib keputusan ini dibuat kerana prihatin dengan pandangan rakyat yang mahukan had pengeluaran KWSP dikekalkan pada usia 55 tahun.

"Kerajaan juga sedar berkaitan pandangan rakyat hasil lebih 50,000 maklum balas diterima berkaitan had umur pengeluaran kepada 60 tahun hanya selepas dua hari kaji selidik atas talian dibuat."

"KWSP juga akan memastikan bahawa sebarang perubahan hanya akan dilaksanakan ke atas caruman terkini bagi ahli yang mengambil keputusan untuk bekerja melebihi had umur 55 tahun," katanya ketika berucap pada Majlis Pelaburan Malaysia 2015, di ibu negara. - Siakapkeli.com.my

KWSP PERLUAS KAUNTER KHIDMAT NASIHAT PERSARAAN
telokbakong.blogspot
wasiatpejuang.blogspot
Di Terbitkan oleh ABU NAWAS II

KWSP PERLUAS KAUNTER KHIDMAT NASIHAT PERSARAAN

KWSP Perluaskan Perkhidmatan dengan Khidmat Nasihat Persaraan.

Semasa menjawab soalan wartawan dalam sidang media program KWSP bersama Timbalan Menteri Kewangan, Datuk Ahmad Maslan, timbalan CEO operasi KWSP Malaysia, Datuk Naim menjelaskan bahawa skim khidmat nasihat persaraan ini telah pun dimulakan sejak Julai 2014 dengan kaunter pusatnya beroperasi di Petaling Jaya dan Kuala Lumpur bagi sementara waktu dan bakal diperluaskan ke seluruh negara menjelang awal 2017.

Skim khidmat tersebut menurutnya akan membantu para pekerja daripada semua sektor kerajaan dan swasta mendapatkan khidmat nasihat mengenai pengurusan,kaedah pengeluaran dan sebarang pertanyaan yang relevan mengenai akaun simpanan mereka.

Menambah kenyataan beliau,Datuk Ahmad Maslan pula menjelaskan pembukaan kaunter tersebut akan lebih memudahkan para pemegang akaun simpanan KWSP merancang dengan lebih baik untuk persediaan persaraan mereka.

Beliau turut menambah KWSP menurutnya telah memperuntukkan 4.5 billion setiap bulan dengan sejumlah 2.38 billion dikeluarkan para pencarum setiap bulan atas pelbagai tujuan.

Dalam pada itu,Datuk Ahmad Maslan turut menyampaikan khabar daripada Perdana Menteri terhadap isu cadangan menaikkan had umur pengeluaran akaun pencarum kepada umur 60 tahun dengan kata beliau PM telah membuat ketetapan mengekalkan had usia pengeluaran pada umur 55 dan sekiranya caruman disambung selepas usia 55 barulah pengeluaran seterusnya adalah pada usia 60 tahun.

Begitupun,dalam seidang media yang sama Ahmad Maslan mengelak untuk menjawab soalan daripada wartawan berkaitan GST dan memberi komen tidak akan melayan sebarang soalan mengenai kontroversi cukai tersebut.

Thu Apr 23, 2015 8:40 am (PDT) . Posted by:

"-:eSpAcE9808:-" rienacom

BIAR BETUL ... KESALAHAN LETAK MOTOSIKAL DILALUAN KAKI LIMA RUMAH PANGSA PROJEK PERUMAHAN RAKYAT (PPR) KOMPAUN RM2,000?????

Posted by OMAK KAU!!!

 

Kesalahan letak motosikal dilaluan kaki lima di rumah pangsa Projek Perumahan Rakyat (PPR) Seri Johor, Cheras adalah suatu kesalahan dibawah Undang-undang Kecil Perumahan Awam Wilayah Persekutuan 2000.

Kesalahan yang dikategorikan sebagai kesalahan kecil sahaja, tetapi pihak Jabatan Pengkuatkuasa Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DBKL) mengeluarkan arahan kompaun RM 2,000 ( DUA RIBU RINGGIT) ????? .. BIAR BETUL NI????

Kompaun lagi mahal dari harga motosikal yang melakukan kesalahan???????

Para penghuni rumah pangsa PPR adalah warga yang berpendapatan rendah .. kebanyakkannya dibawah RM 1200 sebulan ... sekali kena kompaun melebehi satu bulan punya pendapatan .. INI APA KES?????

Mohon DBKL memberikan respon demi pencerahan sebab rungutan diterima ini merupakan suatu tindakan yang zalim dan kejam .. Kalau nak kompaun pun berpada dan beragak-agaklah sikit .. kesalahan trafik dibawah Akta Pengangkutan Jalan 1987 yang dikeluarkan oleh PDRM dan JPJ pun tidak semahal ini punya kompaun.

Thu Apr 23, 2015 8:41 am (PDT) . Posted by:

"-:eSpAcE9808:-" rienacom

Tiga Orang Sahabat Disambar Petir Ketika Mencari Sarang Kelulut, Dua meninggal
siakapkeli.com.my

MERLIMAU: Hasrat tiga orang rakan keluar mencari sarang kelulut untuk dijual tidak kesampaian apabila mereka bertiga telah disambar petir sebentar tadi.

Kejadian yang berlaku pada pukul enam petang itu menyebabkan dua orang daripada mereka telah meninggal dunia ditempat kejadian kerana cedera parah terkena renjatan voltan yang tinggi dan seorang lagi cedera telah dikejarkan ke hospital Melaka oleh ambulans.

Kami telah menghubungi balai polis Merlimau dan mengesahkan kejadian ini.

Menurut pihak polis mayat kedua-dua mangsa sudah berada dengan mereka dan dalam perjalanan ke Hospital Melaka untuk proses bedah siasat. - Siakapkeli.com.my

Gara-gara Terlupa Tutup Pintu Rumah, Bayi Lemas Selepas Keluar Merangkak Ke Sungai
siakapkeli.com.my

YAN: Gara-gara terlupa tutup pintu rumah, seorang kanak-kanak berusia 18 bulan telah ditemui lemas di dalam Sungai Teroi selepas dikatakan bayi tersebut telah merangkak keluar menuju ke arah sungai semalam.

Mayat Muhammad Adam Mikhail Shukri telah ditemui kira-kira satu kilometer dari lokasi bayi tersebut jatuh oleh sepasukan anggota bomba dan penyelamat pada jam 5.35 petang.

Kejadian berpunca apabila abang mangsa telah keluar rumah untuk menyidai pakaian di luar tanpa menutup pintu.

Orang ramai bekerjasama mencari mangsa

Ketua Balai Bomba dan Penyelamat Daerah Yan Penolong Penguasa Bomba Mohd Firdaus Bukhari berkata, pihaknya menerima panggilan pada 4.42 petang sebelum sebuah jentera bersama tujuh anggota ke lokasi.

Mayat telah dihantar ke hospital Yan untuk bedah siasat. - Siakapkeli.com.my

Thu Apr 23, 2015 8:42 am (PDT) . Posted by:

"-:eSpAcE9808:-" rienacom

INI BARU BETUL PENIAGA BERJIWA RAKYAT ... GST ITU HARAM!!!!!

Posted by OMAK KAU!!!

 

Peniaga kain ini terus terang enggan mengenakan GST 6% kepada pelanggannya kerana anggap GST itu haram!!!!!!

Ini baru betul peniaga serapkan GST dan kekalkan harga biasa sambil mengangap GST itu haram lagi.

Pasaraya Mydin ada berani lakukan seperti peniaga ini??????

Thu Apr 23, 2015 8:42 am (PDT) . Posted by:

"-:eSpAcE9808:-" rienacom

Wanita Dalam Video Pukul Anak Tanpa Belas Kasihan Ditahan Pihak Polis
siakapkeli.com.my

IPOH: Pihak Polis Diraja Malaysia (PDRM) Ipoh hari ini telah berjaya menahan seorang gadis berumur 17 tahun dipercayai ibu bayi malang yang dipukul tanpa belas kasihan.

Video kejadian kejam yang berdurasi 48 saat tersebut telah menjadi viral dilaman sosial sejak beberapa hari lalu dan juga disiarkan di laman Facebook milik Siakapkeli sendiri.

Didalam video tersebut memaparkan kelibat bayi tidak berbaju dan hanya memakai seluar panjang berwarna kekuningan masih meniarap menangis akibat dipukul seorang wanita.

Berikutan penyebaran video tersebut, saudara suspek sendiri telah membuat laporan polis pada 19 April lalu,

Ketua Polis Daerah Ipoh, Asisten Komisioner Sum Chang Keong berkata, sisatan kini sedang dijalankan mengikut Seksyen 31(1)(a) Akta Kanak-Kanak 2001.

"Polis sudah kenal pasti suspek iaitu seorang perempuan berusia 17 tahun yang juga ibu kepada mangsa," katanya.- Siakapkeli.com.my

Bayi ditampar, diseksa, dipukul kejam

Dilulus untuk paparan oleh KetamBatu
tranungkite.net

Sudahlah ditampar berulang kali, malah turut dipukul di bahagian dada hingga ditolak ke tepi.
Itulah nasib yang ditimpa seorang bayi berusia dalam lingkungan enam bulan yang disyaki didera oleh seorang wanita di sebuah rumah yang tidak dikenalpasti.

Insiden tersebut terbongkar apabila sebuah video berdurasi 47 saat menjadi viral di laman Facebook dan Whatsapp yang memaparkan wanita dipercayai pengasuh mendera bayi itu tanpa belas kasihan.
Berdasarkan pemerhatian The Rakyat Post, kemungkinan insiden itu berlaku di pusat asuhan apabila mengamati rakaman yang dirakam wanita itu berdasarkan persekitaran sekeliling walaupun audio tersebut kurang jelas.

Bayi tersebut kemudiannya meraung kesakitan apabila dipukul berkali-kali di bahagian dada setelah ditampar berulang kali di pipi.

Apabila bayi tersebut ditolak ke tepi sudut, wanita itu turut melakukan perbuatan yang sama di bahagian belakang dan kepala bayi itu.

Namun, tidak dapat dipastikan bila dan di mana kejadian ini berlaku.

Majoriti pengguna di media sosial menggesa Polis Diraja Malaysia (PDRM) melakukan siasatan segera untuk menangkap si pelaku dan mendakwa di mahkamah atas kesalahan mendera kanak-kanak bawah umur.

Ada juga yang menggesa Jabatan Kebajikan Masyarakat supaya mengambil tindakan tegas dengan menyiasat penyebaran video tersebut.

Amat dikesali, masih wujud manusia di zaman ini yang masih tidak ada hati dan perasaan dengan mendera seorang bayi yang baru mahu mengenal dunia.

Pautan video:

https://www.facebook.com/frensofbn/videos/vb.129843674997/10153000527009998/?type=2&theater
Attachment(s) from -:eSpAcE9808:-
1 of 1 File(s)

Thu Apr 23, 2015 6:11 pm (PDT) . Posted by:

"Noor Azli Md Ali" noorazlimdali

Salam sejahtera,
Saya perlu menukar keempat-empat tayar untuk kereta Naza Ria saya.

Saya memerlukan bantuan kawan-kawan untuk merekomenkan kedai yang menjual
tayar pada harga terbaik.

Ramai yang mencadangkan saya dapatkan di kawasan sekitar Klang, tapi saya
perlukan lokasi tepat kedai utk memudahkan.

Saya amat mengharapkan bantuan rakan-rakan sekalian.

Terima kasih.

Thu Apr 23, 2015 8:23 pm (PDT) . Posted by:

"bashah" bwasi

bateri murah ader ler, tapi belum cubaAhmad Battery Service

|   |
|   | |   |   |   |   |   |
| Ahmad Battery Servicekhidmat penghantaran bateri Bangi,Putrajaya,Nilai,KLIA,Kajang,Semenyih. |
| |
| View on ahmadbateri.blogspot... | Preview by Yahoo |
| |
|   |

brand tayar yg bagus Conti CC5 - senyap.
beli di saujana impian tayar murah, alignment cantik ...tapi lupa nama kedai, next time lah

On Friday, April 24, 2015 9:11 AM, "Noor Azli Md Ali noorazlimdali@gmail.com [automobil]" <automobil@yahoogroups.com> wrote:


  Salam sejahtera,
Saya perlu menukar keempat-empat tayar untuk kereta Naza Ria saya.Saya memerlukan bantuan kawan-kawan untuk merekomenkan kedai yang menjual tayar pada harga terbaik.Ramai yang mencadangkan saya dapatkan di kawasan sekitar Klang, tapi saya perlukan lokasi tepat kedai utk memudahkan.Saya amat mengharapkan bantuan rakan-rakan sekalian.Terima kasih. #yiv6732717237 #yiv6732717237 -- #yiv6732717237ygrp-mkp {border:1px solid #d8d8d8;font-family:Arial;margin:10px 0;padding:0 10px;}#yiv6732717237 #yiv6732717237ygrp-mkp hr {border:1px solid #d8d8d8;}#yiv6732717237 #yiv6732717237ygrp-mkp #yiv6732717237hd {color:#628c2a;font-size:85%;font-weight:700;line-height:122%;margin:10px 0;}#yiv6732717237 #yiv6732717237ygrp-mkp #yiv6732717237ads {margin-bottom:10px;}#yiv6732717237 #yiv6732717237ygrp-mkp .yiv6732717237ad {padding:0 0;}#yiv6732717237 #yiv6732717237ygrp-mkp .yiv6732717237ad p {margin:0;}#yiv6732717237 #yiv6732717237ygrp-mkp .yiv6732717237ad a {color:#0000ff;text-decoration:none;}#yiv6732717237 #yiv6732717237ygrp-sponsor #yiv6732717237ygrp-lc {font-family:Arial;}#yiv6732717237 #yiv6732717237ygrp-sponsor #yiv6732717237ygrp-lc #yiv6732717237hd {margin:10px 0px;font-weight:700;font-size:78%;line-height:122%;}#yiv6732717237 #yiv6732717237ygrp-sponsor #yiv6732717237ygrp-lc .yiv6732717237ad {margin-bottom:10px;padding:0 0;}#yiv6732717237 #yiv6732717237actions {font-family:Verdana;font-size:11px;padding:10px 0;}#yiv6732717237 #yiv6732717237activity {background-color:#e0ecee;float:left;font-family:Verdana;font-size:10px;padding:10px;}#yiv6732717237 #yiv6732717237activity span {font-weight:700;}#yiv6732717237 #yiv6732717237activity span:first-child {text-transform:uppercase;}#yiv6732717237 #yiv6732717237activity span a {color:#5085b6;text-decoration:none;}#yiv6732717237 #yiv6732717237activity span span {color:#ff7900;}#yiv6732717237 #yiv6732717237activity span .yiv6732717237underline {text-decoration:underline;}#yiv6732717237 .yiv6732717237attach {clear:both;display:table;font-family:Arial;font-size:12px;padding:10px 0;width:400px;}#yiv6732717237 .yiv6732717237attach div a {text-decoration:none;}#yiv6732717237 .yiv6732717237attach img {border:none;padding-right:5px;}#yiv6732717237 .yiv6732717237attach label {display:block;margin-bottom:5px;}#yiv6732717237 .yiv6732717237attach label a {text-decoration:none;}#yiv6732717237 blockquote {margin:0 0 0 4px;}#yiv6732717237 .yiv6732717237bold {font-family:Arial;font-size:13px;font-weight:700;}#yiv6732717237 .yiv6732717237bold a {text-decoration:none;}#yiv6732717237 dd.yiv6732717237last p a {font-family:Verdana;font-weight:700;}#yiv6732717237 dd.yiv6732717237last p span {margin-right:10px;font-family:Verdana;font-weight:700;}#yiv6732717237 dd.yiv6732717237last p span.yiv6732717237yshortcuts {margin-right:0;}#yiv6732717237 div.yiv6732717237attach-table div div a {text-decoration:none;}#yiv6732717237 div.yiv6732717237attach-table {width:400px;}#yiv6732717237 div.yiv6732717237file-title a, #yiv6732717237 div.yiv6732717237file-title a:active, #yiv6732717237 div.yiv6732717237file-title a:hover, #yiv6732717237 div.yiv6732717237file-title a:visited {text-decoration:none;}#yiv6732717237 div.yiv6732717237photo-title a, #yiv6732717237 div.yiv6732717237photo-title a:active, #yiv6732717237 div.yiv6732717237photo-title a:hover, #yiv6732717237 div.yiv6732717237photo-title a:visited {text-decoration:none;}#yiv6732717237 div#yiv6732717237ygrp-mlmsg #yiv6732717237ygrp-msg p a span.yiv6732717237yshortcuts {font-family:Verdana;font-size:10px;font-weight:normal;}#yiv6732717237 .yiv6732717237green {color:#628c2a;}#yiv6732717237 .yiv6732717237MsoNormal {margin:0 0 0 0;}#yiv6732717237 o {font-size:0;}#yiv6732717237 #yiv6732717237photos div {float:left;width:72px;}#yiv6732717237 #yiv6732717237photos div div {border:1px solid #666666;height:62px;overflow:hidden;width:62px;}#yiv6732717237 #yiv6732717237photos div label {color:#666666;font-size:10px;overflow:hidden;text-align:center;white-space:nowrap;width:64px;}#yiv6732717237 #yiv6732717237reco-category {font-size:77%;}#yiv6732717237 #yiv6732717237reco-desc {font-size:77%;}#yiv6732717237 .yiv6732717237replbq {margin:4px;}#yiv6732717237 #yiv6732717237ygrp-actbar div a:first-child {margin-right:2px;padding-right:5px;}#yiv6732717237 #yiv6732717237ygrp-mlmsg {font-size:13px;font-family:Arial, helvetica, clean, sans-serif;}#yiv6732717237 #yiv6732717237ygrp-mlmsg table {font-size:inherit;font:100%;}#yiv6732717237 #yiv6732717237ygrp-mlmsg select, #yiv6732717237 input, #yiv6732717237 textarea {font:99% Arial, Helvetica, clean, sans-serif;}#yiv6732717237 #yiv6732717237ygrp-mlmsg pre, #yiv6732717237 code {font:115% monospace;}#yiv6732717237 #yiv6732717237ygrp-mlmsg * {line-height:1.22em;}#yiv6732717237 #yiv6732717237ygrp-mlmsg #yiv6732717237logo {padding-bottom:10px;}#yiv6732717237 #yiv6732717237ygrp-msg p a {font-family:Verdana;}#yiv6732717237 #yiv6732717237ygrp-msg p#yiv6732717237attach-count span {color:#1E66AE;font-weight:700;}#yiv6732717237 #yiv6732717237ygrp-reco #yiv6732717237reco-head {color:#ff7900;font-weight:700;}#yiv6732717237 #yiv6732717237ygrp-reco {margin-bottom:20px;padding:0px;}#yiv6732717237 #yiv6732717237ygrp-sponsor #yiv6732717237ov li a {font-size:130%;text-decoration:none;}#yiv6732717237 #yiv6732717237ygrp-sponsor #yiv6732717237ov li {font-size:77%;list-style-type:square;padding:6px 0;}#yiv6732717237 #yiv6732717237ygrp-sponsor #yiv6732717237ov ul {margin:0;padding:0 0 0 8px;}#yiv6732717237 #yiv6732717237ygrp-text {font-family:Georgia;}#yiv6732717237 #yiv6732717237ygrp-text p {margin:0 0 1em 0;}#yiv6732717237 #yiv6732717237ygrp-text tt {font-size:120%;}#yiv6732717237 #yiv6732717237ygrp-vital ul li:last-child {border-right:none !important;}#yiv6732717237

Thu Apr 23, 2015 8:26 pm (PDT) . Posted by:

"jiwalara"

Tayar pun kena gst juga. Saya baru tukar 2 tayar, di Melaka.

2015-04-24 9:11 GMT+08:00 Noor Azli Md Ali noorazlimdali@gmail.com
[automobil] <automobil@yahoogroups.com>:

>
>
> Salam sejahtera,
> Saya perlu menukar keempat-empat tayar untuk kereta Naza Ria saya.
>
> Saya memerlukan bantuan kawan-kawan untuk merekomenkan kedai yang menjual
> tayar pada harga terbaik.
>
> Ramai yang mencadangkan saya dapatkan di kawasan sekitar Klang, tapi saya
> perlukan lokasi tepat kedai utk memudahkan.
>
> Saya amat mengharapkan bantuan rakan-rakan sekalian.
>
> Terima kasih.
>
>
>

--
*Anda ingin bercuti bersama keluarga atau sahabat handai di tepi pantai,
memerlukan ruang penginapan yang lebih luas dengan bajet lebih murah dari
menginap di bilik hotel?*

<http://goog_1835740020/>

*Apartment* 2 bilik di Mayangsari Resort, Port Dickson yang fully
furnished, ada *ruang tamu *& dapur, balkoni mengadap laut dan dilengkapi
kolam renang. Sesuai untuk penginapan peribadi, keluarga dan organisasi,
selesa seperti duduk di rumah sendiri.

Hubungi
Mohd Fuad Sadali
PM/WhatsApp: 019 665 4335

*MINYAK MORHABSHI*

Minyak Herba Tradisional Pelbagai Guna berkesan untuk merawat *kayap, kurap,
panau, gatal-gatal (termasuk celah jari kaki & pangkal paha), jerawat batu
(termasuk bisul kecil pada muka, kepala,
tubuh), luka/pendarahan, kudis, bisul, melecur terkena api atau air/minyak
panas, gigitan serangga & binatang bisa* dan sebagainya...

Hubungi
Mohd Fuad Sadali
PM/WhatsApp: 019 665 4335

Thu Apr 23, 2015 9:58 pm (PDT) . Posted by:

cirit3

Kat klang tu jalan menghala ke jalan kapar, selepas trafik light
bertentang dgn shell, ada 3 kedai tayar deret tu, nak kata murah,
taklah murah mana, tgk jenis.

Sent from my BlackBerry 10 smartphone.
From: jiwalara fuadhj@gmail.com [automobil]Sent: Friday, 24 April
2015 11:26To: automobil@yahoogroups.comReply To:
automobil@yahoogroups.comSubject: Re:
www.groupautomobil.blogspot.com - Di mana bolah beli tayar murah


Tayar pun kena gst juga. Saya baru tukar 2 tayar, di Melaka.
2015-04-24 9:11 GMT+08:00 Noor Azli Md Ali
noorazlimdali@gmail.com <mailto:noorazlimdali@gmail.com>
[automobil] <automobil@yahoogroups.com
<mailto:automobil@yahoogroups.com> >:



Salam sejahtera,
Saya perlu menukar keempat-empat tayar untuk kereta Naza Ria
saya.

Saya memerlukan bantuan kawan-kawan untuk merekomenkan kedai yang
menjual tayar pada harga terbaik.

Ramai yang mencadangkan saya dapatkan di kawasan sekitar Klang,
tapi saya perlukan lokasi tepat kedai utk memudahkan.

Saya amat mengharapkan bantuan rakan-rakan sekalian.

Terima kasih.





--
Anda ingin bercuti bersama keluarga atau sahabat handai di tepi
pantai, memerlukan ruang penginapan yang lebih luas dengan bajet
lebih murah dari menginap di bilik hotel?
<http://goog_1835740020/> Apartment 2 bilik di Mayangsari
Resort, Port Dickson yang fully furnished, ada ruang tamu &
dapur, balkoni mengadap laut dan dilengkapi kolam renang. Sesuai
untuk penginapan peribadi, keluarga dan organisasi, selesa
seperti duduk di rumah sendiri.

Hubungi
Mohd Fuad SadaliPM/WhatsApp: 019 665 4335




MINYAK MORHABSHI

Minyak Herba Tradisional Pelbagai Guna berkesan untuk merawat
kayap, kurap, panau, gatal-gatal (termasuk celah jari kaki &
pangkal paha), jerawat batu (termasuk bisul kecil pada muka,
kepala, tubuh), luka/pendarahan, kudis, bisul, melecur terkena
api atau air/minyak panas, gigitan serangga & binatang bisa dan
sebagainya...
Hubungi
Mohd Fuad SadaliPM/WhatsApp: 019 665 4335


Anda mempunyai masalah dibawah:
1. Ada masalah dengan "Bounce Email" ?
2. Ahli membuat post yang tidak releven ?
3. Kena Ban ?
4. Posting lambat / tidak disiarkan ?
5. Tidak boleh "Post Mesej" ?
Hubungi: automobil-owner@yahoogroups.com

----------------------------------------

Post message:
automobil@yahoogroups.com
Subscribe:
automobil-subscribe@yahoogroups.com

----------------------------------------

Notis Moderator - PENTING Fri Nov 30, 2012
http://autos.groups.yahoo.com/group/automobil/message/32069

----------------------------------------

Blogspot: Group Automobil - http://groupautomobil.blogspot.com
Facebook: Fanpage Automobil - http://www.facebook.com/pages/Automobil/191663580864520
Group Automobil - http://www.facebook.com/group.php?gid=310206678640

----------------------------------------

Weblist:        
OILYMAN - http://oilyman.com.my
Blog In Malaysia - http://bloginmalaysia.com
Kataloh - http://kataloh.com
Cari Mudah - http://carimudah.com
Find And Book the Best Hotel Resort - http://besthotelreviews.org
Enplegu.com - http://enplegu.com
Choosing the Best Hotel Reviews - http://besthotelreviews.info     
Blog Soccers - http://blogsoccers.com
Google Adsense Program - http://googleadsenseprogram.com
Azami Entertainment - http://azamientertainment.com
Din Apartment - http://dinapartment.com
University College Online - http://universitycollegeonline.info
Kad Niaga - http://kadniaga.com
Google Adsense Program Info - http://googleadsenseprogram.info
K-Pop Music Download - http://k-popmusicdownload.info     
Health Care Definition - http://healthcaredefinition.com     
Laptop Skin Sticker - http://laptopskinsticker.com

No comments: